- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- OpelDriver
- **
- 63 mesaje
- din 01 Mai 2014
- Astra 2003 C20LET
- Anglia
OpelDriver
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2003 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ideea era cum a scris colegul @jgyprime.... poti sa pui si cea mai super ultra mega baterie...cine o incarca daca alternatorul abia face fata consumului normal al masinii?
Cand ai pe masina putere audio cat sa poti scoate parbrizul din chedere este indicat sa schimbi alternatorul cu unul mai potent ca amperaj.
Cand ai pe masina putere audio cat sa poti scoate parbrizul din chedere este indicat sa schimbi alternatorul cu unul mai potent ca amperaj.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu ma gandeam la un circuit separat care include alternator suplimentar, releu incarcare, baterie care as incarce doar bateria asta si sa fie separate electric de restul masinii (ma rog, masa sa fie comuna dar fiecare cu plusul lui...
intre timp mintea mea a debitat o solutie mai costisitoare...
rulota...
intre timp mintea mea a debitat o solutie mai costisitoare...
rulota...
- OpelDriver
- **
- 63 mesaje
- din 01 Mai 2014
- Astra 2003 C20LET
- Anglia
OpelDriver
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2003 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
) Ma, teoretic da, trebuie un alternator mult mai potent fata de ce ai, eventual chiar 2.Am vazut pe internet masina cu 7 alternatoare, 4-5 baterii speciale, da avea pe jucarii ala.
CataStefan, nu ascult in permanenta bum-bum, dar cand nu ascult bum-bum poate sa incarcarce in a 2 baterie fara nici o problema, avand si un condensator mai mare o sa faca fata altfel varfurilor care le cere statia.
CataStefan, nu ascult in permanenta bum-bum, dar cand nu ascult bum-bum poate sa incarcarce in a 2 baterie fara nici o problema, avand si un condensator mai mare o sa faca fata altfel varfurilor care le cere statia.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut, am verificat daca am consumatori dupa oprirea masinii si am un consum de 1.5A. Problema este ca valoarea nu e constanta scade pana la 0.8, de exemplu, apoi urca la 1.2 sau la 1.5 si tot asa. Asa e normal sa faca sau nu am masurat bine/ multimetrul nu bun sau alte motive? Masina e Opel Vectra z19dt.
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am gasit unde am consumator. Este pe siguranta nr. 31 din panoul de sigurante de la motor. Este o siguranta de 60A si din ce am tradus eu ar fi de la directie, dar mie nu imi merge acum inchiderea centralizata. Poate cineva care are cartea in romana sa imi zica ce scrie la siguranta 31? Si daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
https://www.vauxhall.co.uk/c...sManual_Jul07.pdf
pagina 251
31 Vehicle interior module control unit 60 A
M-am uitat si in TIS si siguranta aia alimenteaza cam toate modulele din interiorul masinii: BCM, CIM, PDM, DDM, instrumente, cdplayer, geamuri electrice, etc...
Intre siguranta 31 si unele module mai apar siggurante, acestea sunt localizate in stanga bordului.
pagina 251
31 Vehicle interior module control unit 60 A
M-am uitat si in TIS si siguranta aia alimenteaza cam toate modulele din interiorul masinii: BCM, CIM, PDM, DDM, instrumente, cdplayer, geamuri electrice, etc...
Intre siguranta 31 si unele module mai apar siggurante, acestea sunt localizate in stanga bordului.
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns jgyprime. Am verificat acum seara si sigurantele din interior si cele din portbagaj dar nu am gasit nimic. Numai cand o scot pe 31 dispare consumul. Insa am observat ca atunci cand pun multimetrul prima valoare este 2 si ceva si apoi scade cam la 1.2. Cand ating prima data bateria si imi arata 2 si ceva imi da si un flash in faruri de cele mai multe ori in becurile de pozitie. Sa fie ceva pe circuitul farurilor?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
DB09RGD
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Opel astra H 1.6 Twinport 2005.
In mers mi se aprinde martorul cu bateria, in aproximativ urmatoarele 2 minute bordul se transform in instalatie de craciun (martori ABS/TC/ESP, AIRBAG, DSS si cel de servis aprinse) + directia mergea foarte greu, Opresc motorul, astept 5 minute si incerc sa pornesc dar fara rezultat (se auzea un zgomot ca si cum niste relee se cuplau si decuplau imediat), mai astept aproximativ 30 minute si minune masina porneste fara probleme (in bord nimic aprin). Ajung acasa ,opresc motorul si fuga dupa un multimetru sa verific bateria, ridic capota scot bornele de pe baterie pun multimetru pe baterie (12.2V), Montez bornele la loc pe baterie, pornec motorul si dupa max 30 secunde se aprinde iar bordul, masor cu multimetru la borne si constat ca alternatorul nu baga nimic (tensiune din baterie scade). Intru pe forum verific problema si constat ca regulatorul de tensiune/diodele/perii colectori defecti si in cel mai rau caz statorul si/sau rotorul strapunse. Nu am avut timp sa dau jos si sa verific alternatorul, am lasat masina acasa si dupa o saptamana revin cu gandul de a-l demonta si zic totusi sa ii dau o cheie sa vad daca porneste si minune porneste fara sa se mai aprinda ceva in bord (verific tensiune la borne si constat ca alternatorul functioneaza 14.2V), incerc de mai multe ori cu porniri/opriri si nimic totul functioneaza de minune, dau o fuga pana la Targoviste si inapoi acasa (aproximativ 60km) fara nici o problema, oprec motorul si dupa 30 minute il pornesc si constat ca alternatorul nu baga nimic, verifiv cu mutimetru cablurile care fac legatura intre baterie si alternator totul ok.
Astept pareri si sugestii.
Si mai am o problema: pentru demontarea alternatorul in trebuie o tubulara torx care nu stiu de cat este.
Multumesc.
Opel astra H 1.6 Twinport 2005.
In mers mi se aprinde martorul cu bateria, in aproximativ urmatoarele 2 minute bordul se transform in instalatie de craciun (martori ABS/TC/ESP, AIRBAG, DSS si cel de servis aprinse) + directia mergea foarte greu, Opresc motorul, astept 5 minute si incerc sa pornesc dar fara rezultat (se auzea un zgomot ca si cum niste relee se cuplau si decuplau imediat), mai astept aproximativ 30 minute si minune masina porneste fara probleme (in bord nimic aprin). Ajung acasa ,opresc motorul si fuga dupa un multimetru sa verific bateria, ridic capota scot bornele de pe baterie pun multimetru pe baterie (12.2V), Montez bornele la loc pe baterie, pornec motorul si dupa max 30 secunde se aprinde iar bordul, masor cu multimetru la borne si constat ca alternatorul nu baga nimic (tensiune din baterie scade). Intru pe forum verific problema si constat ca regulatorul de tensiune/diodele/perii colectori defecti si in cel mai rau caz statorul si/sau rotorul strapunse. Nu am avut timp sa dau jos si sa verific alternatorul, am lasat masina acasa si dupa o saptamana revin cu gandul de a-l demonta si zic totusi sa ii dau o cheie sa vad daca porneste si minune porneste fara sa se mai aprinda ceva in bord (verific tensiune la borne si constat ca alternatorul functioneaza 14.2V), incerc de mai multe ori cu porniri/opriri si nimic totul functioneaza de minune, dau o fuga pana la Targoviste si inapoi acasa (aproximativ 60km) fara nici o problema, oprec motorul si dupa 30 minute il pornesc si constat ca alternatorul nu baga nimic, verifiv cu mutimetru cablurile care fac legatura intre baterie si alternator totul ok.
Astept pareri si sugestii.
Si mai am o problema: pentru demontarea alternatorul in trebuie o tubulara torx care nu stiu de cat este.
Multumesc.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
trebuie o tubulara E,asa se numeste cheia respectiva
nu strica sa cumperi un set complet de astfel de chei de la 8 la 24
nu strica sa verifici mufele/contactele de la baterie la alternator,poate este nevoie doar de o curatare
el incarca sau nu incarca,daca zici ca face doar cand vrea el este din contactele electrice
nu strica sa cumperi un set complet de astfel de chei de la 8 la 24
nu strica sa verifici mufele/contactele de la baterie la alternator,poate este nevoie doar de o curatare
el incarca sau nu incarca,daca zici ca face doar cand vrea el este din contactele electrice
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat