Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu ma fac de ras deloc
tubularele de care are nevoie colegul se numesc torx extern. de la extern vine E-ul ala...

plus ca:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torx#Variants

deci cine se face de ras?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
intreaba pe orice mecanic si-ti va raspunde la fel ca mine
hai sa inchidem subiectu si sa raspundem colegului
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
verificati
eu vreau sa stiu de cat este

http://www.proxxontools.ro/...orx-e18-1-2-.aspx
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In galati am gasit cu 35 de lei setul de torx extern.

@nicunicu, ma doare la bascheti cum le zic mecancii la diversele chei, ei nu sunt etalonul stiintei.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DB09RGD a scris:verificati
eu vreau sa stiu de cat este

http://www.proxxontools.ro/...orx-e18-1-2-.aspx
Poti pune un subler pe capul surubului respectiv si apoi poti masura intr-o cheie T-extern si ai rezolvat problema.Oricine putea sa-ti dea un numar aiurea de cheie si tu sa o iei de buna.Cind ai trusa completa,chiar nu mai conteaza,incerci pina o nimeresti...
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat cu un multimetru continuitatea intre bornele bateriei si bornele alternatorului.
Borna nr1 de pe alternator duce la borna + a bateriei (rezistenta sub 10ohmi)
Borna nr2 de pe alternator (reziatenta 500ohmi).
Acum vine intrebarea: borna nr2 duce direct pe borna - a bateriei sau mai trece pe undeva?

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
borna nr 2 cred cad e excitatia... daca e asa, rezistenta nu e relevanta.
una dintre borne trebuie sa fie la +
masa e la blocul motor si printr-un cablu ajunge la carseria masinii.
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
DB09RGD, incearca o dezoxidarea contactelor.
Skip ads

  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am dat cu spray antioxidant pe toate firele care ajung la bornele bateriei. Trebuie sa vad cu fac sa ma bag pe sub masina sa dau si la alternator.
Aseara la prima cheie a inceput sa incarce dupa care nu a mai vrut. Am mai incercat de cateva ori si mi-a venit in cap sa accelerez pe la 4000turatii si minune a inceput sa incarce iar dupa care la o alta oprire/pornire nu a mai vrut.
Ce mi se pare ciudat este faptul ca in zona alternatorului se aude un zgomot (un fasait) ca si cum ar rasufla un compresor.

Azi am de gand sa dau o fuga pe la reprezentanta sa vad ce zic baietii de acolo.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep la electrica asa ca doar imi dau cu presupusul..nu cumva ai probleme cu fulia de la alternator?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.Oare a scris cineva ca s-ar putea sa fie uzate periile ?
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Am fost la reprezentanta si au inlocuit bateria care a fost fabricata in 2003 si din 2005 cel mai probabil a fost pusa pe masina (deci 13 ani este mai mult decat suficient).
Insa daca am inlocuit bateria nu inseamna ca am rezolvat problema cu alternatorul. Dupa spusele celor de la reprezentata se pare ca datorita vechimii baterie se pare ca tragea mai mult decat putea sa duca alternatorul (ceea ce mi se pare ciudat) si in concluzie posibil sa fi distrus regulatorul si diodele.
Am discutat cu un mecanic de acolo si mi-a recomandat sa nu fac reparatia la ei ca o sa ma coste aproximativ 700 ron, deci maine o sa vad pe unde ajung sa o repar la un pret decent.
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Masina mea a avut aceleasi simptome ca si a ta, pana cand nu a mai incarcat deloc. Cand am desfacut alternatorul am constatat ca atat carbunii cat si colectorul de pe rotor erau distruse. Am schimbat si colectorul si platoul cu puntea de diode si releu iar acum nu mai am absolut nicio problema.
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai se pare ca asta va fi solutia. Oricum trebuia sa schimb si bateria.
Asa de curios cat a costa toata operatia? si ce motor ai?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pe mine la un x16xel m-a costat 115ron+manopera mea.Smile
Perii, releu și diode.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
DB09RGD a scris:Pai se pare ca asta va fi solutia. Oricum trebuia sa schimb si bateria.
Asa de curios cat a costa toata operatia? si ce motor ai?


Diode plus releu 190 de lei.
Colector 50 de lei.
Manopera 120 de lei.
Masina e cea din semnatura.
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Am fost pe la service-urile din zona si se pare ca ma costa manopera mai mult decat pisele de schimb (mai exact 300 ron adica 100ron/ora) ceea ce mi se pare o aberatie.
Totus mai am o rugaminte, daca stie careva care este dimensiunea exacta a tubularei torx externa (pretul unei truse cu 9 bucati costa 240ron fata de 7ron bucata).
Va multumesc pentru informatiile/sfaturile date pana acum.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
waleu...
pai nu iese nici matematic...
7*9=63... pana la 240 de lei e muuuuult...
  • DB09RGD

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
waleu...

240-63=177
la 177 mai pun 13 roni si imi cumpar diodele Very Happy
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu zic sa mai cauti...
in galati am cumparat eu cu 35 de lei.
se poate sa gasiti si pe la voi prin magazinele de chei...
240 de lei as da pe o trusa care sa aiba toate cheile si tubularele in ea...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR