Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca releul e naspa e bine ca a mers si 5 km...
Se schimba set, releu, punte, carbuni..m
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:Trebuia sa schimbe prima data si releul si puntea de diode .asa se schimba si sa fie aceeasi marca .
Va rog,nu mai lansati mituri...! Intotdeauna se inlocuieste o componenta defecta,nicidecum una ce functioneaza.Regula spune ca,pe alternator nu se monteaza marca(brandul),ci o componenta care e de dorit sa-si faca treaba,in conditii cit mai bune. Poate nu am dreptate,dar banuiesc ca in speta prezentata,dupa reparatia alternatorului,bateria nu a fost incarcata 100%,tot greul cazind pe alternator,aceasta fiind o cauza posibila a caderii rapide. Cel in cauza poate confirma... E foarte rau cind,apelezi la oameni in care nu ai incredere sau nu prezinta incredere...,e trist!
  • djhitt

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
si ca sarbatorile sa fie perfecte....alternatorul meu a mai functionat inca o zi... Mad Crying or Very sad
  • djhitt

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
e incredibil...
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
tehnica ne omoara ,eu caut un releu incarcare la a mea vectra c 1.9 cdti 150 cp de 7 ani niciunul nu a incarcat bine ,doar unul mobiletron facut in anglia dar ghinion a crapat un rulment si a dat foc la alternator in austria si am cumparat alternatorul nou acolo am pus pe masina si incarca vai mama lui 14 v fara consumatori si 13.5 cu lumini clima si daca intra si regenerarea filtrului sa terminat 13.3 v, mai nou cred ca merg pe baterie mai mult decit incarcare ca se duce si bateria nu are viata si are doar 2 ani jumate si este fulmen ceva mai bun zic eu.....asa ca in concluzie e greu sa mai faci alternatorul ca din fabrica piesele sunt de rahat si meseriasii pe ghicite .unde gasesc un releu mobiletron dar cel cu surub la excitatie nu cu mufa ,multam.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Adevarat,tehnica ne omoara,daca are conditii,adica nu suntem pregatiti sa intelegem esenta tehnicii...Nu exista un semn de intrebare,privitor la atitea relee nonconforme,culminind cu alternator nou nonconform...? In aceste conditii,OBLIGATORIU,masurarea se va face la iesire din alternator,nicidecum la bornele bateriei,cum o fac cei comozi.Posibil ca dupa o masurare corecta, remedierea problemelor pe instalatie(cadere de tensiune pe circuitul de incarcare) si incarcarea corecta a bateriei(pe redresor),sa te bucuri de o functionare in parametrii... Faptul ca tensiune in instalatie(borne baterie),scade functie de marirea consumului,imi confirma ideea ca sunt probleme intre alternator si baterie.Daca ar fi cu probleme releul de tensiune(prag redus de incarcare),ar fi acelasi prag de tensiune,indiferent de consumatorii din instalatie...
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
tirnaveni a scris:Trebuia sa schimbe prima data si releul si puntea de diode .asa se schimba si sa fie aceeasi marca .
Va rog,nu mai lansati mituri...! Intotdeauna se inlocuieste o componenta defecta,nicidecum una ce functioneaza.Regula spune ca,pe alternator nu se monteaza marca(brandul),ci o componenta care e de dorit sa-si faca treaba,in conditii cit mai bune. Poate nu am dreptate,dar banuiesc ca in speta prezentata,dupa reparatia alternatorului,bateria nu a fost incarcata 100%,tot greul cazind pe alternator,aceasta fiind o cauza posibila a caderii rapide. Cel in cauza poate confirma... E foarte rau cind,apelezi la oameni in care nu ai incredere sau nu prezinta incredere...,e trist!



nu este un mit ,la alternatoarele de la opel 99 % daca nu schimbi impreuna si puntea si releul nu ai nici o sansa sa-i dai de cap .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De fapt chiar aceata-i mitul... Meseriasii care nu se pricep sa verifice un releu de tensiune,prefera sa-l inlocuiasca,chiar daca uneori acesta este functional.La capitolul diode,cred ca se pricepe toata lumea sa le verifice...
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
releul il verific uitinduma la ce imi arata masina la incarcare iar daca am schimbat relee de m-am plictisit asta e pentru ca nu se imperecheza cu calculatorul masinii chiar daca il vede ca releu si ii da excitatie de porneste incarcarea ,masina nu ia informatia corecta de la calculator cind sa dea drumul la incarcare mai mult sau sa regleze corect incarcarea dar am avut si un releu care facea treaba asta corect dar din pacate sa dus ,am povestit mai sus .
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@big_electro61,ai dreptate,meseriasi nu stiu decat sa schimbe tot si fraieri sa plateasca.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si unii (cu 2 de i) isi inchipuie ca stiu limba romana dar o faulteaza la orice pas...

Meseriasii (cu 2 de i) prefera sa le schimbe pe amandoua pentru ca fraierii (cu 2 de i) ii cred.
La urma urmei cei ce repara sunt meseriasi (cu 1 i) iar cei ce platesc sunt fraieri (cu 1 i)...
  • djhitt

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
dupa o noua vizita la electrician, si noi masuratori la puntea de diode, la releu, la mufa si cabluri, la rotor si stator electricianul constata ca toate sunt oke si ajunge la concluzia ca defectiunea e ori baterie, ori din stator.
drept urmare prima incercare a fost inlocuirea bateriei mele cu una de la el, si surprinza.....masina mea functioneaza PERFECT!
si ca o ironie a sortii....vechea mea bateria abia acum ar fi implinit 2 anisori.. Very Happy
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai ar cam trebui sa fie in garantie nu?
  • djhitt

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2015

  • Mesaj Privat
nu chiar...masina a venit cu bateria aia din germania...eu o am doar de vreo 9 luni!
erau niste insemne cu ian 2014 pe ea....si arata destul de bine ca aspect...acuma....nu am de unde sa stiu mai multe detalii despre ea..Smile)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CHIRIAC a scris:releul il verific uitinduma la ce imi arata masina la incarcare .
"Beton",procedura de verificare...,vei mai inlocui relee de tensiune...Cred ca asa verifica si unii meseriasi,doar ca acolo platesc niste nevinovati...
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
verificarea facuta pe masina adica ce arata ea corespunde foarte bine si cu ce am masurat eu pe incarcare releu si baterie si cu ce au masurat cei de la garantie baterie dar daca voi credeti ca dupa 8 ani de cind am masina si 5 de chin cu alternatorul spun doar vorbe e treaba voastra ce credeti eu am dat ca exemplu ce am patit eu .dar din experienta spun ca si bateria nu tine mai mult de 2-3 ani pentru ca alternatorul si in general releeul de incarcare nu face ce zice masina adica incarca mai mult sau mai putin bateria iar masina este consumatoare cu 5 calculatoare clima regenerare filtru etc. nu duce materia decit atit timp cit e incarcata CORECT .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
verificare releu,inseamna sa ai un alternator defect in fata, si sa trebuiasca sa hotarasti daca inlocuiesti releul sau nu... si asta in cunostinta de cauza,adica sa-l inlocuiesti doar daca e defect... Sunt foarte curios ce iti mai -arata masina-,in aceasta situatie...? De aceea am spus ca metoda ta e,"beton"...
  • Lucian_X

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut,

a inlocuit cineva alternatorul cu un alternator nou (reconditionat)?
sunt surprins si oarecum dezamagit ca toti schimba diode, relee, adica toate prostiile astea cu unele de 2 lei.
de ce le mai schimba daca cu totii stim ca sunt niste petarde?
nu vi se pare tiganie? carpeala? nu inteleg, va place sa le schimbati la 1 -2 ani?

intrebarea mea, a cumparat cineva alternator nou (reconditionat)?

multumesc,
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Crezi ca cel reconditionat tine mai mult ?
  • Lucian_X

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pai schimbul de diode + releu le facem degeaba, stim asta.
nu stiu, ma gandesc, insa nu am gasit pe nimeni care sa-l fi schimbat ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR