Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
big_electro a vrut sa evidentieze ca trebuie facute masuratori si direct pe alternator, la bornele lui! Daca in sarcina, la bornele alternatorului aveti peste 13.8 si pe baterie nu ajunge aprox la fel atunci problema este pe undeva pe cabluri sau legaturi, suruburi nestranse sau rugina!
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Manghel,aroganta si cuvintele ,,destepte" nu isi au rostul,am inteles ce vrea sa spuna.Am verificat si ce spui tu, am aceeasi tensiune si la borna de + a alternatorului si la baterie,alternatorul functioneaza bine fara consumatori,dar scade grav tensiunea,chiar nu mai incarca pentru cateva secunde(maxim 1 min) dupa aceea isi revine prin accelerare cum am spus mai sus,nu face intodeauna numai cand masina e in miscare,parca sa zic ca atunci cand franez sau decelerez,nici nu stiu ce teste sa mai ii fac.Multumesc
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cureaua accesorii e intinsa corespunzator? Verificati sa fie curata, pe fulii sa nu fie prelingeri de ulei....
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tocmai o schimbat o din cauza asta, nu am picãturi de nimic pe fulii si role.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:.Pentru tine special pot sa iti spun ca am masurat toate tensiunile la "-borna-" in toate regimurile si pozitiile pe masina,iar dupa asta si la banc unde masori Voltajul,Amperajul in rotatie
Un alternator verificat pe banc specializat,ce primeste vedictul -functional-,va functiona 100% corect si pe masina,in conditii de antrenare corecta.Nu ai precizat nici un parametru din timpul testului la banc(tensiune si amperaj,in diferite regimuri de turatie si consum impus(amperaj de la 0,la maximul scris pe placuta tehnica)...-"am aceeasi tensiune si la borna de + a alternatorului si la baterie,alternatorul functioneaza bine fara consumatori,"- Banuiesc,cu toata aroganta mea,ca problema e in alternator si in special vor trebui verificate starile statorului(bobine afectate) si ale blocului de diode.Faptul ca alternatorul incarca in mod corespunzator,fara consumatori,inseamna ca releul regulator de tensiune si rotorul sunt in regula.Merita verificata starea periilor(carbuni),cu scopul de a asigura un contact perfect,pe colector. Imi cer scuze daca folosesc termenii corect tehnic,iar pentru unii,par "destepti",dar trebuie sa inteleaga si cel din Maramures si cel din Dobrogea,aceasta fiind posibil doar vorbind corect romaneste...
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Big_electro61 mã bucur ca ai revenit cum trebuia cu rãspunsurile care dovedesc ca te pricepi, așa trebuia de la început fãrã proverbe și cuvinte fãrã rost.Nu am precizat nimic din parametrii și valorile alternator la banc fiindcã mie mi se par în regula, am pus accent pe încãrcarea defectuoasa pe masina chiar dacã bãnuiesc ce ar fi, îmi place sa ascult și pãrerea altor colegi, țin cont de orice sfat .Despre rotor, stator, perii , diode si relee regulatore de tensiune am putea discuta la infinit (sigur ne vom intelege) mulțumesc pentru intervenție. Azi am fost plecat cu mașina si spre surprinderea mea alternatorul a funcționat la parametri normali. 0 zi buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
-."Nu am precizat nimic din parametrii și valorile alternator la banc fiindcã mie mi se par în regula, am pus accent pe încãrcarea defectuoasa pe masina chiar dacã bãnuiesc ce ar fi,"- Ce banuiesti...?! Uimeste-ma,cu raspunsul! Apropo de parametri si valori...,ti se par a fi in regula,sau chiar sunt in regula,deoarece o parere neargumentata,nu-i acelasi lucru cu o certitudine...
  • furia albastra

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema la alternator de numi mai incarca de loc si mi sa oprit masina in timp ce mergeam ,am o fost la un electrician si era un fir desprins de acolo ,si pe constatare mia luat 50 de lei si 10 lei pe manopera ca mio prins firu.
Skip ads

  • florinelxxl

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2015

  • Mesaj Privat
killer666 a scris:baieti acum am vb cu mecanicu, mi-a facut alternatoru, se arsese puntea de diode si releu(2.2mil), rotoru cica nu a avut nimic, acum cauta firu intrerupt de la baterie,ce credeti e bine la bani??? manopera e 2mil, la dibas mi-au cerut 12mil numai pe alternator la schimb cu al meu si fara schimb 14mil+ montaju care mai e si ala cam 2-3mil!
la noi e 70 manopera,plus valoarea pieselor,,nu se arde in acelasi timp ambele piese,doar neprofesionistii le schimba cu totul.probabil nu stiu sigur care e defecta,
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, vin si eu cu o problema. Ieri mergeam cu masina pe drum si s-a aprins din senin becul la baterie, pana Sa gasesc o parcare Sa opresc acesta s-a stins si am continuat Sa merg. Cand am ajuns acasa am ridicat capota si am observat la fulia alternatorului ca este plin de un praf maroniu la culoare. Ar fi ceva de ingrijorat?
Este vorba de un Vectra C z19dth.
  • florinelxxl

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2015

  • Mesaj Privat
rugina....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sima.gabriel a scris: acesta s-a stins si am continuat Sa merg.
Esti in "linistea dinaintea furtunii..." Verifica-ti cureaua de accesorii,sa nu patineze si starea periilor(carbuni) din alternator... Bafta!
Skip ads

  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am "aruncat" astazi o privire pe acolo, deoarece mi s-a parut Mai zgomotos motorul ca de obicei, si cred ca e pe duca alternatorul deoarece se aude un huruit ca de rulment spart de la el.
Din ce am observat locul pentru a-l scoate afara e cam ingust. Ceva ponturi pentru a-l demonta usor? 😊
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Si Inca ceva, stie cineva dimensiunea rulmentului de dupa fulie?
Am cautat in TIS dar ori nu Este ori nu gasesc eu. Multumesc!
  • sima.gabriel

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am primit astazi un alt alternator Dar am observat ca difera Putin data de al meu. Acesta nu are loc pentru acea mufa care intra in alternator pe langa firul care trebuie insurubat. Are cineva idée unde pot lega firul de la mufa?
  • mihai_homeuca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra F 1994,motor Isuzu. problema e urmatoare, la pornire acu de la turometru e blocat, cureaua de la alternator scartie , toate astea timp de aprox. 5 min pana se aude cu clik in partea dreapta a masini, in tot acest timp alternatoru nu incarca bateria. va rog frumos , daca stiti ceva ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sima.gabriel, ala din poza nu este al tau, este unul normal sa zicem, la tine este comandata tensiunea de incarcare de calculatoare, citeste aici https://www.clubopel.com/vie...asc&start=140 postul lui clau 70 ai poze care nu mint.

mihai_homeuca , la tine alternatorul este blocat, se poate repara sau unul din dezmembrari, depinde cat este de grav si implicit costuri..
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Vã salut!
Am observat și eu o chestie ciudatã la alternatorul meu în sensul cã, în momentul în care merg cu aerul condiționat pornit și stau cu mașina la semafor, încãrcarea scade pânã la 13,1 iar în meniul secret îmi apare None, adicã nu încarcã. Dacã în acest timp pornește și ventilatorul de la motor, încãrcarea ajunge la 12,7 volți, adicã merg fix din baterie.
Uneori se întâmplã ca și în mers sã întâlnesc acest fenomen, când motorul este turat.
Platoul cu cãrbuni, diode și releu l-am schimbat prin februarie iar de atunci încãrcarea nu a mai depãșit 14 volți. Cu cel vechi îmi stãtea fix în 14,2 volți, indiferent dacã aveam sau nu consumatori.
Unde credeți cã ar fi problema?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"Unde credeți cã ar fi problema? "... Comunica valorile tensiunii la bornele bateriei si la iesire din alternator,in momentele critice(se pot simula),conditii in care vom putea "crede",in cunostinta de cauza,unde ar fi problema... Computerul de bord va ofera o informatie,dar aveti obligatia sa o verificati daca e reala sau alterata de starea instalatiei electrice...
  • Frij Lucian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Acum citeva zile dupa mai multe opriri si porniri ale masini(drumuri prin oras) la un moment dat am oprit masina si nu a mai pornit. Am pornit-o impinsa si dupa ce am ajuns acasa am lasat-o vreo doua ore pornita,zic poate se incarca bateria dar nimic. Am testat bateria si imi dadea 11.7 cu masina oprita, cu masina pornita imi da 12.4 iar la iesirea din alternator indica 13.9. Aceste valori ramin constante indiferent de turatia motorului iar testele au fost facute cu toti consumatori opriti. Aveti idee care ar putea fi cauza acestei probleme? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR