Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@mariusxxx23 trage aer in piept si spune clare ce s-a ntamplat sincer initial ma gandeam ca ti-a iesi firele de la alternator spre sfarsit mi-am data seama ca tie ti s-a rupt cureaua de accesorii pe care se afla si alternatorul si tot atunci ti-au iesi cateva mufe.
Fii mai explicit dar poate reusesti si pui si ceva fotografii ca sa ne facem o idee ce si cum. posbil sa iti fi sarit mufa de la termocupla pt ca este cam in yona ceea.
Si completeaya ce masina ce motor or fi oameni aici cu ganduri bune si saritori si priceputi insa ma indoiesc ca sunt clar vazatori.

Scuza-mi ironia.
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
O fi ceva hibe de proiectare nu stiu ce sa spun.
  • georgeiulian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da!am auzit de "H"uri,dar a mea este "G".
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Am patit si eu asa ceva la un Opel Astra Enjoy Y17DT din 2003.cand sa plec intr-o dimineata cu ea nu a mai pornit.precizez ca am mers cu ea cu o zi inainte si nu s-a aprins nici un bec la bord.am pornit-o luand curent de la o alta masina, dar cand o decuplam de la acea masina mai mergea 30 secunde si apoi murea.am crezut ca mi-a picat bateria.am cumparat una noua,dar cand porneam imi ramanea becul de baterie in bord aprins, iar servo nu aveam.parca eram intr-o dacie Very Happy .am fost la un mecanic si verdictul : releul de incarcare si puntea de diode defecte.le-am inlocuit, iar acum nu mai am nici o problema.sper sa fi fost de ajutor!
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sub motor singurul dispozitiv electric care este alimentat in permanenta si are si cabluri de amperaj este electromotorul.deci daiscutul jos,scoti bornele acestuia,asta daca poti,eventual si elctromotorul,izolezi bine de tot firele care vin la el si apoi pui borna sa vezi ce zice.daca e ok,o iei pe cablaj sa vezi unde s-a incins cablul si cu ajutorul unui electrician schimbi acel cablu COMPLET.si reparatia electromotorului.sper sa te ajute.
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am patit ceva de genul (la o Dacie Razz), dar nu in mers, ci dupa. Eu habar n-am avut. Cand am venit dupa cateva ore la masina am vazut funingine pe marginile aripilor, am deschis capota si am vazut totul negru Laughing. Problema a fost de la electromotor (cablul de la baterie care vine pe electromotor a facut scurt si a luat foc). Norocul meu a fost ca vasul de expansiune era de plastic, s-a topit si apa din el a stins focul (era asezat intre blocul motor si baterie pt ca aveam GPL pe masina si in locul vasului era plamanul). Noroc chior. Plus ca nu m-am ales decat cu cablurile de baterie de schimbat, cu furtunul de la carburator la galerie si inca 2 furtune de la instalatia de gaz (furtune care faceau legatura intre circuitul de apa al masinii cu plamanul). Adica mai nimic nu m-a costat.

EDIT: Sfat prietenesc... Cu instalatia electrica nu e de joaca. Nu face tu nimic, ci cheama un electrician auto sa verifice si sa rezolve.
  • georgeiulian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc ptr sfaturi.Azi aduc un electrician de la Opel si o sa va tin la curent cu evolutia reparatiei.Oricum eu nu am intreprins nimic.
  • tiby_tiberiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1992 1.6I
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sal am o Vectra A '92, motor C16NZ, am avut si am inca probleme cu alternatorul, am skimbat priile colectoare si problema e ca imi da scurt la baterie cand conectez firul care duce in bord la martor(becu de la bord de la baterie),precizez ca am un alternator Delco-Remy 70 A. As avea si eu nevoie de niste indicatii pentru firele care duc la alternator(cineva care are Vectra A sa ma ajute cu firele)...poate unu din ele nu e pus bine..in special asta de la bord care duce...sau sper sa nu fi aparut vreu scurt....cine stie. Question Am 3 borne la alternator la B(+) la altenator mai am o borna la alternator D+ si un (-) pe carcasa alternatorului....
Skip ads

  • mirco_iero

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra G Njoy 2004 1.7 CDTI si mi s-a descarcat bateria dupa ce am schimbat filtru de motorina si am tot dat la cheie sa porneasca, sa se aeriseasca dar degeaba ca nu a mai pornit, a prins aer.Problema e ca acum vreau sa-mi reincarc bateria cu un redresor dar nu stiu exact ce fel de baterie am (e cu gel ?) nu stiu. Cum sa procedez inainte de a cupla mufele de la redresor la baterie.Pls help ca- s cam novice intr-ale mecanicii...Smile
  • i0nutz9

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut sunt un nou utilizator al clubului opel si am si o problema
Am un opel vectra b hatchback 1.6 16v din 1996 si am probleme electrice
Am cumparat-o de 2 luni jumate si a mers brici, intr-o zi a inceput sa mi s-aprinda toate becurile in bord vitezometrul nu mai indica, am fost la service si a vazut ca alternatorul incarca cu 18 v la relanti, si bateria incepea a mirosi a acid pt. ca am mers in postura asta cam 80 km.
Mi-a reparat alternatorul si totul bine, am plecat de la service fericit, tot in ziua aia dupa ce am ajuns acasa am oprit motorul si dupa aproximativ 3 ore am pornit-o si am plecat, totul bine, am oprit la un bar si dau sa pornesc, porneste dar observ ca lumina tuturor becurilor sunt foarte slabe ( faza scurta, lunga martori tot si benzina nu mai indica ceva asemanator ca ininte sa merg la service) merg 2-3 km si opresc iara dar de asta data nu mai vrea sa porneasca, nu mai are fortza bateria.
Va rog frumos sa ma ajutati, trebuie sa inlocuiesc bateria pentru atunci cand incarca alternatorul cu 18 volti la relanti poate fierbe acidul in ea.
S-a descarcat de tot bateria SAU ALTERNATORUL INCARCA PREA PUTIN ACUMA ...........OFFFF va rog sa-mi spuneti niste pareri
VA MULTUMESC !
  • georgeiulian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am luat masina de la di-bas pitesti.Au gasit alternatorul :prajit"-inlocuit carbuni,bloc diode si releu.Ce este ciudat ca nu a dat nici un semn in prealabil(gen apridere martor "baterie"-pur si simplu a cazut dintro data.)Pret cca 150 euro cu care ma declar multumit.Va voi tine la curent cu evolutia lucrarii.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca ai gasit buba si ai rezolvat-o.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
la un moment dat chiar daca scoteai cheia din contact mergea ventilatorul mai departe fara probleme.

climatizarea e legata direct la baterie dar totusi printr-o siguranta.
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@i0nutz9 dupa ce ai rezolvat treaba cu alternatorul ar fi trebuit sa vezi in ce stare e bateria la un service autorzat care are tester pt baterii.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
i0nutz9 a scris:Salut sunt un nou utilizator al clubului opel si am si o problema
Am un opel vectra b hatchback 1.6 16v din 1996 si am probleme electrice
...
S-a descarcat de tot bateria SAU ALTERNATORUL INCARCA PREA PUTIN ACUMA ...........OFFFF va rog sa-mi spuneti niste pareri
VA MULTUMESC !


Daca alternatorul a bagat 18 V in baterie ia-ti adio de la ea. Verifica incarcarea cu baterie noua.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut domninor. Azi mi-a picat si mie diodele alea si releul (zic eu)... In prima faza: am pornit, dupa 5 mentri de mers mi sa aprins becul de la baterie si a picat servo dar in schimb imi mergeau toti ceilalti consumatori electrici si pornea la cheie. Am fost pe la catva eletricieni dastia auto si toti au zis acelasi lucru: o dioda sau toate paradite si releul de incarcare. Cam cat mai costa piesele astea chiar si la dezmebrari + manopera !? Si pe unde s-ar afla aceste diode si releul respectiv si daca exista posibilitatea ca odata cumparate sa le pot monta singur acasa. Mentionez ca am cunostinte un domeniu eletro-mecanic.
Va multumesc anticipat !
  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sal .... am o tigra a din 97 motor 1.6 16v .... s`a stricat alternatoru.... si am inteles ca se poate sa fie un releu si sa trebuiasca schimbat doar el.... dar mi`a zis cineva ca nu se poate schimba separat ca sunt incorporate .... stie cineva daca se paote schimba doar releu sau trebuie schimbat tot alternatorul?
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Releul de incarcare si puntea de diode nou-noute m-au costat 190 lei.Manopera in jur la 100 lei.Din cate stiu e ceva de munca pentru a le monta.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dar pana la urma si la coada de ce cad asa des si la mai toata lumea diodele astea... este condumul prea mare la masina decat pot duce ele sau care-i treaba ?! Eu de curand mi-am montat un animal de statie si am cam abuzat de ea si manca o gramada de curent... toate legaturile la ea sunt ok. Oare de la asta sa imi fi cazut mie sau asa le-a sunat ceasu` pur si simplu ?!
  • andreiutasg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 H17TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un ASTRA H 2006 si ieri mi-a ramas aprins martorul baterie pe bord. Azi de dimineata nu a mai pornit, desi am oprit casetofonul, aer, lumini, tot ...
Ce naiba are? Sa fie alternatorul sau bateria e pe duca? E posibil asa ceva avand in vedere ca bateria nu are decat 3 ani? Va rog sa ma lamuriti si pe mine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR