Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
verifica cureaua de accesorii, ca banuiesc ca actioneaza electromotorul...
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii nu are nici o treaba cu electromotorul. La Astra F, pompa de servodirectie e actionata de cureaua de accesorii. La Astra G, servodirectia este electrohidraulica, nu e antrenata de nici o curea, doar de motorasul electric propriu. Este foarte normal ca atunci cand nu mai incarca alternatorul sa ai avaria aprinsa si sa nu mearga servodirectia. Jonny te-a intrebat bine de ABS ... de fapt cu e?!?!?
Daca se dovedeste ca e alternatorul dus, atunci trebuie sa schimbi AMBELE COMPONENTE, adica puntea de diode si releul regulator. E bine sa le schimbi pe amandoua si nu doar una ca sa nu patesti ca mine ... am schimbat doar releul si palpaie acum luminile in bord. Ceva nu e bine!!!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
subscriu la ce a postat catalinE, una dintre legaturile dintre alternator si pompa servodirectiei ar fi cureaua de accesorii care le antreneaza pe amandoua...s-ar putea sa patineze. probabilitatea sa apara doua probleme diferite in acelasi timp fara a avea o legatura cauza-efect este f mica...problema nu trebuie neglijata (dak e reala) pt ca o sa ai nevoie de un acumulator nou in curand...ar trebui sa depistezi ceva nereguli la consumatorii mari (demaror),ansamblul servodirectiei nu e prea mare consumator pt a putea fi afectat de disfunctionalitati ale alternatorului....nu uita sa postezi diagnosticul si rezolvarea lui
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
postez si eu aici deorece vreau sa intreb ceva:

cateodata cand pornesc masina, tremura relanti-ul pana se stabilizeaza. becul rosu de la baterie se aprinde si el si apoi se stinge.

ce ar trebui sa verific?
Skip ads

  • ccrriissttii2001

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2005

  • Mesaj Privat
legat de problema mea, am fost cu ea in service. Mi-au spus ca si asta e una din problemele care apar la Corsa (pe langa caseta de directie si timoniera). Explicatia lor a fost ca este un cod de eroare pe care alternatorul il trimite la bord din cauza nivelului apeii. Cica sa nu imi fac griji, ca n-am ce sa-i fac si nu afecteaza in nici un fel masina (doar creierul meu).

Legat de caseta de directie, aveti idee daca poate fi afectata daca iau o groapa? Am casco, si ma gandeam sa o rezolv altfel....
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am patit-o si eu acum 3 saptamini , era puntea de diode din alternator , am inlocuit-o si totul este ok.Parerea mea este sa dai alternatorul jos , daca nu te pricepi du-l la un electrician istet pentru ca diferenta intr-e alternatorul de Opel si cel de Dacie nu este mare doar ca cel de opel are in coada o pompa de vacum , sa-ti masoare puntea redresoare , daca ea nu este defecta posibil sa ai releul de incarcare.Nu este o regula ca atunci cind cade puntea de diode sa cada si releul de incarcare.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ce nu intelegeti oamenilor, omu are servo electric. FARA CUREA. in momentul cand becul ala se aprinde in bord, atunci alternatorul nu mai incarca. "atacul" pentru incarcarea alternatorului trece prin bord, prin becul ala. e un alt circuit de 12v. De exemplu, daca alternatorul e ok, si in bord ti se arde becul de la baterie, atunci nu iti mai incarca. Cel mai probabil suspectez puntea de diode. Dar cum zicea cineva mai sus, schimba si regulatorul de tensiune, si carbunii. macar daca tot il faci, fa-l de la cap la coada
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Periile sint inglobate in releul de incarcare , daca releul de incarcare este bun nu are rost sa fie schimbat asa de amorul de a schimba ceva , este electronic si astea nu au cale de mijloc , ori merg ori nu.La cei 146.000 de km pe care-i am periile erau uzate la jumatate , iar la alternator nu s-a umblat pina sa am io problema .
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Puntea am gasit-o la 2,25 mil iar releul la 2,15 mil , se merita sa schimbi la oha releul cind costa atit cit costa ?
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
salut

si eu am ceva bulit la alternator si inca nu am avut curaj sa ma duc sa vad ce e.Practic nu mai incarca deloc alternatorul, ulterior acestui eveniment vre-o zi s-a auzit din zona alternatorului un vajait ca de turbina.Ce ar putea fi?

Visse:Unde ai gasit piesele astea la acest pret?

Opel vectra x16xel
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
masoara puntea de diode si verifica periile neaparat.daca sunt pe duca (si e posibil)schimbale ca altfel se buleste releul si cam costa.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Piesele de care am vb le-am gasit la in Buzau .Nu vad logica ,cum ca releul de incarcare s-ar defecta in cazul uzarii periilor , releul de incarcare are periile incorporate.
Skip ads

  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ca sa concluzionez:se poate sa am bulite doar periile respective sau carbuni , ce sunt, fara ca sa fie bulit releul?
  • Deviltry

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Oameni buni;

Am o Vectra B din 98. Problema: Aseara dupa ce scot cheile din contact, ramane becul de la alternator pornit (cel care seamana cu o baterie). Ma duc la mall, fac cumparaturi, ma indrept spre casa.

Pe drum, vad ca se diminueaza lumina de bord. Poi, dau un flash se opreste radioul. Era semn ca ceva consuma f. mult curent, si probabil eram pe baterie.

Mai reusesc sa parchez masina, aceeasi problema dupa ce scot cheile din contact - ramane martorul rosu de la alternator pornit. Incerc sa pornesc din nou masina, pauza. Nu a mai pornit.

M-am dus in Carefour, am luat o baterie noua, am zis ca bateria era moarta. Am pus bateria noua, nici nu am mai pornit motorul, martorul era aprins.

Ce sa fie ? un scurt pe undeva ? Alternatorul ? Carbunii de la alternator ? Cureaua de la alternator ? Puntea de diode ?

Va rog sa ma ajutati.
merci[/b]


Ultima modificare facuta de Deviltry la Vin 02 Dec, 2005 7:36 pm
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mai bine da jos alternatorul si vezi ce e cu el , daca-ti ramane becul cu simbolul de baterie aprins si cind scoti cheia din contact posibil sa ai puntea de diode defecta.Puntea vezi de unde o cumperi ca ai sanse sa dai pe o punte cit pe un alternator Laughing
  • Deviltry

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca glumesti, eu nici macar nu stiu care e alternatorul Smile
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
salut. am avut aceeasi problema ca tina la un astra f 1.6 8v. am schimbat bateria care s-a descarcat si ea. (cea noua). Am demontat alternatorul la un service si am schimbat dioda si condensatorul cu pretul de 2 300 000 manopera inclus. La mine s-au aprins becurile de la baterie si cel de la airbag care mi-a aratat ca nu se mai incarca acesta. apoi stergatoarele au micsorat viteza si cam aceleasi chestii ca si la tine. cu greu fetitza mea nu s-a oprit si m-a dus acasa pe o ploaie torentiala. Alternatorul tau e clar ca nu mai merge deci mai bine rogi pe cineva sa te tracteze si te duci la un service electric. (ca altfel faci ca mine si golesti si bateria noua) Exista unul pe Principatele Unite special de electrica cu baieti priceputi (unu dintre ei are si el un astra). In spatele mitropoliei pe acolo. Multa Bafta!
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mai bine iti iei un alternator SH si te rezolvi mai repede!
  • Dee
  • *
  • 48 mesaje
  • din 23 Nov 2005
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucharest
  • Dee

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Wink si asta e o idee buna. un alternator SH pe care sa il testezi ca functioneaza bine pentru ca un alternator Bosch nou costa enorm. Astea orginiale GM sunt AC DELCO din ce am vazut eu.
  • Deviltry

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Sa nu ma risc sa plec pe noua baterie pana la service (vreo 10km, in bucuresti, pe trafic) ? Singura solutie e tractare...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR