Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut ... am si eu un Opel astra G fab 2000 motor 1.7 DTI... am o problema naspa rau de tot nu mai vrea sa porneasca numai daca il trag vreo distanta de 50-100 de metri ce poate avea ? .... bateria il invarte da nu vrea sa porneasca ... nu se aprinde nici un bec la bord ca sa imi arate ceva eroare ... am facut un drum de vreo 200 km am avut ceva treaba 2 ore si cand am vrut sa o pornesc nu porneste ... am traso si a pornit... multuumesc anticipat


Ultima modificare facuta de sipos11 la Vin 22 Jan, 2010 2:33 am
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai probleme pe partea de alimentare cu curent a bujiilor sau chiar bujiile incandescente.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cat de uzat e motorul? Daca nu porneste decat trasa poate fi si o problema de compresie..segmenti uzati sau cum a spus Stefan probleme cu bujiile. Mai e si altceva. Esti sigur ca bateria aia il invarte bine? fa o proba cu alta baterie.
  • mihai0308

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
NU mai pormi masina trasa...exista riscul sa sara cureaua de distributie de la punct si nu cred ca vrei sa stii care o sa fie deznodamantul.
Skip ads

  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fi sigur ca nu o mai pornesc ... atunci nu aveam ce face... inca tot nu am rezolvat nimica... is curios daca nu e ceava la sistemul de alimentare filtru ceva...sa-mi prinda aer pe undeva..sper
  • mihai0308

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cand pui contactul se aprind martorii?Eu am avut aceeasi problema aveam curent da cand dadeam cheie nu se intampla nimic...problema o fost din electromotor (carbunii) eu nu am incercat sa o pornesc impinsa....
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca prinde aer pe la filtru trebuie sa porneasca si la cheie insa mai greu. de asta poti fi sigur.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mihai0308 a scris:NU mai pormi masina trasa...exista riscul sa sara cureaua de distributie de la punct si nu cred ca vrei sa stii care o sa fie deznodamantul.


Care este logica? Poate ai dreptate sau poate nu.
Daca analizam logic pornirea motorului, pornirea din cheie este egala cu pornirea trasa. De ce?
-Pentru ca eletromotorul invarte volanta si implicit arborele cotit. Trasul sau impinsul, invart aceleasi componente adica planetare, cutia de viteze ambreiaj si implicit arborele cotit. De ce ar sari de la punct? Stiu ca circula legenda conform careia daca tragi masina sare de la punct dar nu am vazut niciun caz. Voi?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
bine spus.... e legenda! vreau si eu sa vina cineva sa spuna ca i-a sarit de la punct trasa. In completarea afirmatiei tale Dl Invest. In frina de motor consumul de carburant instant indicat pe computer este 0. Asta dovedeste ca alimentarea este taiata, desi motorul se invarte. sa ma contrazica cineva.
  • mihai0308

  • Mesaje scrise: 812
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:De ce ar sari de la punct? Stiu ca circula legenda conform careia daca tragi masina sare de la punct dar nu am vazut niciun caz. Voi?


De ce ar sari de la punct? Simplu motorul sufera "un soc" cand este pornit tras...si personal am vazut 2 masini cu pagube serioase dupa ce au pornit masina trasa motor y1.7dt).Se zice ca este o legenda deoarece riscul sa raca cureaua apare cand aceasta este uzata iar zimtii nu mai sunt la fel de proeminenti.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Adica ..........electromotorul o ia "mai incet" ? ok.

Legenda ramane in picioare. Rolling Eyes.......dar in opinia mea, tot legenda ramane. REPET: IN OPINIA MEA.

Toate bune.
  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
azi dimineatza la temperatura de - 11 grade celsius am pus contactu sa aprins becul de la bujiile incandescente l-am lasat sa se stinga i-am dat cheie si a pornit fara probleme... nu mai inteleg nimik sa nu fie pompa de injectie de asta mie teama ...
Skip ads

  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sipos11 a scris:azi dimineatza la temperatura de - 11 grade celsius am pus contactu sa aprins becul de la bujiile incandescente l-am lasat sa se stinga i-am dat cheie si a pornit fara probleme... nu mai inteleg nimik sa nu fie pompa de injectie de asta mie teama ...
fai testul pseudoagrafa si vezi ce erori da.
  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
i-am facut testul atunci cand nu mi-a pornit si becul de la motor se aprindea si se stingea in continuu fara pauze ca sa imi dau seam a ce cod imi da...
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sipos11 a scris:i-am facut testul atunci cand nu mi-a pornit si becul de la motor se aprindea si se stingea in continuu fara pauze ca sa imi dau seam a ce cod imi da...
si dupa cateva secunde se stinge si raman numai martorii de la baterie si ulei?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
invest, din cate stiu eu, diferenta intre o masina pornita cu electromotorul ei, si una pornita prin procedura tras-impins e ca la pornirea cu electromotorul, din cauza masei volantei (inertii, etc) turatia motorului creste oarecum mai lin. Adica de la 0 la 900 rpm ajunge in 3-5 zecimi de secunda. Cu metoda tras-impins greutatea masinii invinge inertia volantei, si motorul ajunge cam brusc de la 0 la x... RPM. Acel soc POATE face distributia sa sara de la punct. Sau poate sa rupa, in caz extrem, cureaua de distributie.
Iti dau un exemplu: tata, la tara, si-a facut o moara electrica cu ciocane de macinat porumb. La un moment dat s-au dus condensatorii de pornire de la motor, si trebuia sa il ajuti cu mana. Ridicai motorul (pus pe suport cu balam) sa nu tina cureaua intinsa, dadeai curent, si ajutai fulia cu mana. Apoi lasai motorul asa, mai usurel, sa coboare la loc, astfel incat tot angrenajul sa porneasca progresiv. E, eu am scapat odata motorul, si a cazut brusc. Noroc ca mai avea tata curele. Ca pe aia am rupt-o. E drept ca era si cam uzata, dar... se poate intampla.
  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cand dau pornire normala se sting becurile de la ulei si baterie din cate stiu se sting ca urca presiunea de ulei si alternatorul incepe sa incarce numai luminile de la kilometraj ramane prinsa si dislayul de la ceas de pe consola ... acuma e tata cu ea prin oras si merge cat merge nu stiu banuiesc ca merge pana se incalzeste iarasi..
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
jE a scris:invest, din cate stiu eu, diferenta intre o masina pornita cu electromotorul ei, si una pornita prin procedura tras-impins e ca la pornirea cu electromotorul, din cauza masei volantei (inertii, etc) turatia motorului creste oarecum mai lin. Adica de la 0 la 900 rpm ajunge in 3-5 zecimi de secunda. Cu metoda tras-impins greutatea masinii invinge inertia volantei, si motorul ajunge cam brusc de la 0 la x... RPM. Acel soc POATE face distributia sa sara de la punct. Sau poate sa rupa, in caz extrem, cureaua de distributie.
Iti dau un exemplu: tata, la tara, si-a facut o moara electrica cu ciocane de macinat porumb. La un moment dat s-au dus condensatorii de pornire de la motor, si trebuia sa il ajuti cu mana. Ridicai motorul (pus pe suport cu balam) sa nu tina cureaua intinsa, dadeai curent, si ajutai fulia cu mana. Apoi lasai motorul asa, mai usurel, sa coboare la loc, astfel incat tot angrenajul sa porneasca progresiv. E, eu am scapat odata motorul, si a cazut brusc. Noroc ca mai avea tata curele. Ca pe aia am rupt-o. E drept ca era si cam uzata, dar... se poate intampla.





O fi ca voi dar pentru mine, deocamdata, aceasta teorie nu sta in picioare. Am sa mai studiez si ce aflu, voi posta aici.
Trebe cercetata treaba.

Pana una alta, evitati sa porniti masina prin alte metode decat cea normala, adica cu baterie si electromotor.
Edit:
Am gasit solutiaaaa:
Se ridica mai lent piciorul de pe ambreiaj . astfel timpul in care motorul ajunge de la 0 la 300 rot/min (turatia minima nesesara pornirii) se mareste iar distributia nu mai are de suferit. Am dreptate?


Ultima modificare facuta de Bunicu la Vin 22 Jan, 2010 4:05 pm
  • sipos11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da asa e post dublu da asta nu ar fi o problema ... plroblema e tot aia ca nu porneste la cheie.. nu stiu ce ma f ac cu ea...Sad(
  • adilos

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu saritul de la punct trasa am patit-o eu la un peugeot 205 diesel,asa ca nu e chiar legenda!si atunci mi s-a rupt axa cu came in 3 si indoit 2 supape!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR