- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
2.3-ul are pompa pe niste piniuane , ambele piniuane intra pe o teava cu zimti la randul ei , deci se puate gresi punctul fuarte usor , eu am avut pe bedford acest motor 7ani , nu ai compresie buna nici egala nui nimic nu porneste dimineatza si ia ulei dar in rest trebuie sa mearga ceas . deci pusul la punct cu injectia si daca ai pompa sub anternator de alimentare vezi si de aia sa fie buna .
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare baiatule. Daca vrei sa porneasca dieselul tau SIGUR dute la un garaj de camioane si intreaba de un spray de pornire pentru dizele. Scoti un furtun apropiat de galeria de absortie dai bine cu "flit" din acest spray si la sfert o ia .
Daca nu gasesti revino si iti trimit poza sprayului sa o vezi si sa o cauti.
Incerca la garajul companiei de autobuze in orasul in care locuiesti. Sigur vei gasi la ei.
Vad ca de mult te chinuiesti si parerea mea este ca ai AER in circuitul de alimentare cu combustibil.Este bine sa verifici furtunasele de surplus combustibil de pe injectoare. Succes! Cu stima Edy.
Daca nu gasesti revino si iti trimit poza sprayului sa o vezi si sa o cauti.
Incerca la garajul companiei de autobuze in orasul in care locuiesti. Sigur vei gasi la ei.
Vad ca de mult te chinuiesti si parerea mea este ca ai AER in circuitul de alimentare cu combustibil.Este bine sa verifici furtunasele de surplus combustibil de pe injectoare. Succes! Cu stima Edy.
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
iriahu a scris:Salutare baiatule. Daca vrei sa porneasca dieselul tau SIGUR dute la un garaj de camioane si intreaba de un spray de pornire pentru dizele. Scoti un furtun apropiat de galeria de absortie dai bine cu "flit" din acest spray si la sfert o ia .
Daca nu gasesti revino si iti trimit poza sprayului sa o vezi si sa o cauti.
Incerca la garajul companiei de autobuze in orasul in care locuiesti. Sigur vei gasi la ei.
Vad ca de mult te chinuiesti si parerea mea este ca ai AER in circuitul de alimentare cu combustibil.Este bine sa verifici furtunasele de surplus combustibil de pe injectoare. Succes! Cu stima Edy.
Am luato de la TDS si am rezolvato cu pornirea,la 7 dimineata a pornit fara probleme...dar am probleme cu injectoarele cei de la TDS nu stiu ce au facut dar imi face masina ca un tractor si scoate foarte mult fum.cand pornesc se aude de parca freaca fier pe fier ei spune ca nu lucreaza un injector ce mai mare greseala a mea ca am dus-o la servis...daca aeriseam de atunci pompa imi pornea masina finca asta a fost problema,nu se amorsa pompa....mesi pentru ajutor
Daca nu gasesti revino si iti trimit poza sprayului sa o vezi si sa o cauti.
Incerca la garajul companiei de autobuze in orasul in care locuiesti. Sigur vei gasi la ei.
Vad ca de mult te chinuiesti si parerea mea este ca ai AER in circuitul de alimentare cu combustibil.Este bine sa verifici furtunasele de surplus combustibil de pe injectoare. Succes! Cu stima Edy.
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
trimite-mi pe mail s-au mess poza cu un injector , ca nu-l mai tin exzact minte cum arata ca puate mai am eu , 3 motuare am avut , sau daca vrei ti trimit duar diuzele am 4-injectuare bune care daca nu se potrivesc si la corp atunci te poti folosi duar de diuze si ti-le dau sa fie bine daca vrei ca le tin degeaba cautama si vorbim facem sa fie bine , id laur702motoring@yahoo.com
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
laur702 a scris:trimite-mi pe mail s-au mess poza cu un injector , ca nu-l mai tin exzact minte cum arata ca puate mai am eu , 3 motuare am avut , sau daca vrei ti trimit duar diuzele am 4-injectuare bune care daca nu se potrivesc si la corp atunci te poti folosi duar de diuze si ti-le dau sa fie bine daca vrei ca le tin degeaba cautama si vorbim facem sa fie bine , id laur702motoring@yahoo.com
inca nu am scos injectorul ca nu am avut chie sa il desfac,maine ma ocup sa desfac injectorul cu problema
- laur702
- **
- 246 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am inteles ca daca adaugi jumatate de litru de ulei de motor ieftin la un plin de motorina va prelungi viata pompei si injectoarelor, plus ca va disparea asa zisul tacanit. Ideea e ca masinile aduse din afara merg pe motorina buna acolo, iar cand ajung la noi se defecteaza toate cele din cauza motorinei uscate!? Voi ce stiti?
Sfatul mi-a fost dat de cate un mecanic bun si de incredere care imi este si coleg.
Sfatul mi-a fost dat de cate un mecanic bun si de incredere care imi este si coleg.
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am rezolvat cu pornirea,am schimbat si diuza la injector dar am probleme cu racirea motorului...imi fierbe apa,urca acul imediat la 100 grade si asta la relanti si am schimbat si termostatul,dar degeaba...imi fierbe in acel repicient unde pui antigelul,radiatorul ramane rece!am scos toate furtunele in timp ce puneam apa continu si trece prin radiator...
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
iar am probleme cu pornirea...am cumparat filtru de motorina,am oprit intro parcare si l-am schimbat dar nu a mai pornit nici cum...schimbul lam facut corect,am umplut filtru cu motorina inainte de montare.la prima cheie a avut intentia sa porneasca...am aerisit pe la pompa de injectie vine motorina dar nu porneste de parca trage aer continu,am dat la contact de nu puteai tine mana pe electromotor...stie cineva cum pot rezolva
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
iriahu a scris:buna stimabile ! Ti-am mai sugerat o data sa folosesti la prima pornire,dupa diferite reparatii in care iei aier la motorina ,un sprei de pornire folosit la motoare mari de tractoare si tancuri
.
greseala incepatorului...mam calicit pentru cateva sute de mii care dadeam la servis pentru schimb dar acum osa dau mult mai mult
.
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare in legatura cu opelu meu[opel omega 2.3 diese- anul 1988 pompa injectie mecanica]...am aceas problema cu pornirea,acum am schimbat filtru de motorina si nu mai porneste deloc...am amorsat,am aerisit instalatia si nimic...ca si prima data vine motorina la pompa,daca desfac acel surub de aerisire la pompa de injectie si dau la contact sau la pompa de amorsare iese motorina dar nu iese pe conductele ce duce la injectoare....vreau sa intreb daca este posibil sa fie din cauza valvei sau electrovalvei nu stiu exact cum ii zice...este montata pe pompa de injectie...ce rol are aceasta electrovalva?ma gandesc ca daca are rolul de a da drumul motorinei spre injectoare,ea este problema....vineri am duso la servis,azi cand am fost sa vad ce au rezolvat ii dadea din greu cu spray de pornire...ma apucat crizele,masina nu se alimenteaza deloc dar ei datea cu spray sa porneasca...are cineva cunostinte in cauza...
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat