Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ca sa nu bajbii, dai jos alternatorul si-l duci la un meserias..nu carpaci, sa aiba stand de proba si sa-ti incarce pe stand fara consumatori 14.8.
daca-i mai putin ma-i facut nici o treaba.
Ca pret puntea cu releul si manopera nu ar trebui sa depaseasca 250 lei...depine doarte mult de producator.
Daca ai alternatorul cu pompa de vacum in spate sigur este Hitachi si un releu este in jur de 70 iar puntea de 80 depinde de adaosul comerciantului.
Pentru comparatie vezi aici niste preturi...www.ludwig-aes.ro....Nu fac reclama.
Eu era s-o musc cu releul, am mers la magazinul e-gros de componente si mi-a cerut 220 pe releu.
Skip ads

  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ceva asemanator am patit si eu. Aseara pe la 22.30 am ajuns acasa fara nici o problema. azi pe la 12 cand sa plec cu masina,surpriza nu a mai pornit. Deschid capota ma uit si ventilatorul de pe interior era pornit( am inteles ca e normal cand se reseteaza calculatorul sa porneasca singura. Daca nu e rog contraziceti-ma). Am chemai pe cineva sa imi dea curent, ne-am chinui vreo juma de ora dar degeaba. A venit alt prieten, am miscat de cutia cu relee crezand ca poate e vreo buba acolo si intr-un final a pornit masina. Dar dupa ce am decuplat cablurile de curent a inceput sa faca ca o orga de lumini. Se aprindea si ABS si AIR-bag,avea fluctuatii la turatie si nici servo nu mai aveam. Ce vreau sa intreb daca e normal sa faca asa ceva. am verificat incarcarea cu aparatul de masura si nu incarca. Urmeaza luni sa ma duc la electrician sa imi desfaca alternatorul.
Aveti idee ce anume din altrenator ar putea fi dus? sa fie puntea de diode,releul,carbunii sau cum mai zicea cineva ca a intalnit sa fie dus rotorul?
Scuze pentru postarea lunga,dar am vrut sa fiu cat mai explicit!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema! Era puntea de diode arsa si daca tot am schimbat puntea,am schimbat si releul. Sper sa fi procedat corect.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Problema mea este asemãnãtoare cu ceea ce se discutã aici. Am sã o iau cu inceputul. Acum exact o sãptãmanã mi s-a spart un furtun de rãcire radiator (acela care este chiar deasupra alternatorului la y17dt). Am inlocuit acel furtun cu unul nou Miercuri, am mai circulat panã Vineri cand am spãlat maºina ºi am bãgat-o in garaj. Surpriza cea mare a fost astãzi dimineaþã cand am rãsucit cheia in contact, electromotorul a dat sã invartã dupã care... becurile din bord sau stins ºi instantaneu a pornit ventilatorul de la rãcire motor (cred, nu m-am uitat). Am luat contactul dupã care am repus contactul ºi s-a oprit ventilatorul. Afarã erau 4 grade cu plus iar bateria este varta de 72 Ah cumpãratã in septembrie. Pe data de 28.10.2010 a fost reparat alternatorul ºi schimbat in el punte diode+releu, rulment, semering la kilometraj 219800 iar acum am 239500. A fost reparat in service autorizat iar piesele nu ºtiu ce provenienþã aveau. Totuºi, doar 20000 de km pe cand cu piesele originale a mers peste 200000 ºi reparaþia de atunci m-a costat peste 400 de lei. Totuºi de ce nu rãmane martorul baterie aprins? Am pornit motorul cu ajutorul unui redresor iar la relanti multivolmetrul indicã 13,47 ºi fluctueazã panã la 13,50 iar turat panã la 13,80. Sã fie afectat de antigelul care a intrat in el? Este puntea? Releul? Mulþumesc pentru inþelegere ºi dacã mã poate ajuta cineva cu un sfat aº fi recunoscãtor.
Skip ads

  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Astazi de dimineata am masurat la alternator si imi arata valoarea de 13,8. Am plecat cu masina, am parcurs aprox 80 de km si cand am ajuns acasa si am masurat am avut surpriza sa constat ca incarcarea este normala, adica 14.22. Am pornit AC, aeroterma la maxim si luminile scurta/lunga si arata valoarea de 14.12, destul de bine. Sa fie de la antigelul care a curs in el si s-a uscat . .... nu stiu. Poate maine iar nu incarca, voi vedea.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu ai contact imperfact la baterie,sau bateria dusa...la fel mi-a facut si mie cand a fost mai frig intr-o seara.
Din cate zici tu alternatorul functioneaza
  • mihaistatie

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am citit postarile voastre dar nu am gasit nimic asemanator cu ce am patit eu. Aseara am spalat masina (pe exterior) si cand o pornesc, pe bord imi apare martorul de baterie. Merg undeva la.. 2-3 metrii mai in fata si incerc sa virez la dreapta. Surpriza. Am ramas fara servo! Acum am un Oltcit dar cu motor de Opel Astra G. Help!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara incarcarea fara si apoi cu consumatori.
Masoara bateria.
Skip ads

  • mihaistatie

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
bateria cred ca e ok..
  • mariusbirlic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
detin un opel astra G caravan, adica modelul saracului din 2006
am fost plecat la munte 2-3 zile .fara nici o problema.In prima dimineata nu mi-a pornit.Am pus cablurile la o alta masina..mi-a plecat din prima.nu am avut problele toata ziua.seara parcarea frumoasa,a doua zi aceasi problema aceasi solutie...cabluri masina.......ziua frumosa...pornire la cheie.Am mers la un electrician.......aparat masuara densimetru....concluzia.....primul element cam subbred.Am luat baterie noua 80A....300 lei .am pus amaratul ...fara consumatori incarca 13.7.......o sa verific cele doua oferte..................alternatorul sau cablurile
  • sudcraiova

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut , aceeasi problema o am si eu cu un alternator la un astra g 1.7 din 01 / problema care e am incercat dimineata sa o deschid nimic am deschiso manual , becurile din bord abia se mai vedeau....ii dau curent la cablu porneste o tin turata 1,2 minute apoi imi da turometru pana la 5,6 si pica de tot imi apare ABS , BATERIA in bord aprinsa ... o las pe liber 1,2 minute sa mearga si deodata moare motorul !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica alternatorul.
Skip ads

  • sudcraiova

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Alternatorul era , unul sh 300 lei + 50 lei manopera Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR