Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce masina as stat parcata 14 ore , am incercat sa o pornesc de regula porneste un pic incurajata de aceleratie dar de data asta nu statea la relantiu cum luam piciorul de pe aceleratie motorul murea .... am tinut o turata 30 de secunde si problema sa rezolvat , am pelcat cu ea si dupa aproximativ 200 de metri , lam simtit ca trage exagerat de tare pentru treapta a 2 - a cand am scoso pe liber am realizat ca motorul urla se tura exagerat fara sa am piciorul pe acceleratie , am tras pe dreapta primul lucru am verificat cablul de aceleratie , era absolut in regula lucra corect , am pus pe cineva sa porneasca motorul ( fara sa acelereze sa atinga pedala de aceleratie ) motorul se tura din nou , am verificat pozitia cablului de aceleratie si era in pozitie normala trasa la maxim de arc . .... .... ... am stat pe ginduri vreo 10 minute timp in care am mai incercat o singura data sa o pornesc si tot turata raminea , si cum spuneam dupa zece minute a pornit ca si cum nimic nu sar fi intimplat .... astept pareri ....
Skip ads

  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Azi vara am dat o tura cu ea prin tara vreo 2500 km a mers impecabil primi ~1500 Km la un momendat pe valea prahovei am mers bara la bara cu 2 km/h , vreo 45 minute ...Motorul a inceput sa moara cand luam piciorul de pe aceleratie dupa 3 -4 reporniri din astea nu mai pornea am tras pe dreapta dupa cateva minute am incercat sa o pornesc si a plecat la prima cheie la momentul respectiv desi indicatorul de temperatura nu era pe rosu mai avea vreo 3 mm tind sa cred ca motorul era un pic mai incins decat de regula .
motorul a mai mers fara probleme inca vreo 400 -500 de km dupa care masina a stat parcata 24 de ore la barajul vidraru in conditi de umezeala maxima cand am pornito masina nu stea la relantiu turatia oscila dadea sa moara mai apoi se tura un pic (singura fara acelratie ) un relantiu instabil .... am plecat cu ea am traversat transfagaseanul de la s la nord fara nici o problema in viteza a 3 a , prin judetul sibiu am oprit la niste ruine sa facem poze conditi meto normale de august .... dupa o pauza de 1-2 ore masina a plecat forte greu tragea aiurea parca mergea in 3 pistoane daca luam piciorul de pe aceleratie motorul murea am tras pe dereapta dupa o pauza de 30 minute am pornit cu ea la drum si de atunci pina azi nu am avut nici o problema Sad( sase luni si vreo 8000 Km a mers perfect ... acum o luna de revelion am urcat muti cu ea pe zapda si gheata nici o problema pina azi .... ce poate fi ? ce legatura pot avea evenimentele intre ele ?
  • ady21beep

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1999 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa ii verifici aprinderea Question
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
primavara trecuta am schimbat tot de la contact pina la buji , pastila contact , bobina de inductie , modul aprindere , delcou (rotor + capac ) , fise ..... si am incercat sa pun toate piesele originale .
Skip ads

  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Masina nu mia mai facut figura .... am curatat mororasul pas cu pas care controleaza relantiul .
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
tu ai 16nz....in general ea sta turata pe la 2000 dupa pornire...pana se ridica temperatura un pic..nu e nimic anormal.

nu e normal iarasi sa calci acceleratia la pornire...tocmai de aia iti ramane turata...in primele 10 min dupa pornire nu o forteyi cu acceleratia...pana nu isi face calculatorul socotelile.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca o pornesc fara sa calc un pic acceleratia atunci se chinuie electromotorul vreo 3-6 ture (chiar m ai mult pina porneste ) .
daca ating catusi de putin pedala de aceleratie (cat sa ii arat talpa de la pantof ) imediat porneste la prima cheie .
mai in sus cand ziceam ca se tureaza ma gindeam la faptul ca "urla " motorul ca si cum asi fi stat cu acceleratia apasata ...... problema asta cred ca era din motorasul pas cu pas ... cands lucram odata la motor am uita sa ii pun mufa si tot asa motorul sa turat exagerat ....
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
un motor pe injectie nu trebuie turata, cum sa pus contactul si la apasarea pedalei de acceleratie baga benzina la kg.
mai ales daca a stat mai mult timp nepornita nu trebuie incurajat cu acceleratia. nu este dacie! pornind cu acceleratia de fiecare data duce la deteriorarea motorului. masina stand nepornita se scurge uleiul pe pereti cilindrilor si la pornire cu acceleratia apasata mai se ajuta cu un pic de benzina sa spele calumea pereti cilindrilor iar dupa aceea se plange ca nu motorul nu mai are compresie.
cand se tureaza motorul are probleme cu senzorul de temperatura/mufa/cablul/ecu. si doar la cald ar trebui sa se tureze, iar dupa ce moare motorul la cald nu se mai poate porni!
la ce turatie ajunge?
un test agrafa nu iar lipsi.
la C16NZ nu se pune la loc asa de simplu aprindere ca si la C18NZ sau C20NE ci trebuie reglat(cred ca si in Autodata se gaseste reglajul). Un stroboscop nu iar lipsi la reglaj ca cu urechea stau cam prost mecanici!
mufa ce regleaza tipul benzinei cum este pozitionat (acea mufa/modul ce intra in mufa ALDL,sub capota dreapta aproape de parbriz).
Skip ads

  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
mai e ceva...fa-ti un test de compresie....s-ar putea sa ai prea mica compresia si sa trebuiasca o segmentare. din experienta stiu ca atunci cand e pe duca motorul trebuie sa dai f mult la automat ca sa o ia......

la a mea am cam 13-14 masurat acum o spatamana, masoara si vezi cat ai...nu am habar cat ar trebui sa aiba normal..dar oricum sub 10 cred ca e buba.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
si daca dupa ce ai mers bara la bara da sa moara....inseamna ca era supraincins si incepuse sa se gripeze...in principiu daca ajunge sa fiarba se opreste de tot...poate te fura senzorul de temperatura...si ce iti arata nu e real....si tot el il pacaleste si pe ecu...ii da temperatura prea mica si ECU il tureaza aiurea.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat


Cand am avut respectiva problema motorul raminea turat fara sa acelerez in diminetile friguroase de azi iarna (cand zic turat atunci ma refer ca motorul urla 2000-4000 ture nu am turometru ) am curatat motorasul pas cu pas care regleaza amestecul de aer benzina ( cred ) , era plin de depuneri si tind sa cred ca din cauza asta nu functiona .
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
unde e ala? ca si eu l-am cautat....pe ce parte a carburatorului cum te uiti din fata masinii ?
Skip ads

  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat


"dati click pe imagine "

in prima imagine se poate vedea o schita de la motorasul pas cu pas , tija respectiva se desfileteaza ca sa fie mai usor de curatat , dupa curatare se infileteaza la loc dar mare ATENTIE distanta h=28mm .

in figurele urmatoare se poate vedea demontare si montarea motorasulul .
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ATENTIE !!!!



la regulatorul de presiune al benzinei sa nu umblatii am inteles din cartile de service Opel kadett ca odata demontata diafragma de regulare a presiuni trebuie schimbata cu una noua !
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat problema?
Eu am patit-o ieri dupa o simpla operatie de schimbare furtunuri de apa.
LE-am schimbat pe toate, am pus apa am scos masina din garaj motorul a mers struna. Peste vreo 30 minute n-a vrut sa porneasca numai cu acceleratia apasata sanatos.
Daca nu tineam motorul bine turat murea.
E drept ca in acest timp am pus ventilatorul de racire sa fie comandat de un releu si nu direct prin termocupla, dar nu cred ca are legatura.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da la mine nu sa mai repetat situatia , cauza era ( cred ) motorasul pas cu pas care regleaza relantiul .
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
L-am curatat ieri, masina a mers calumea apoi, deci a fost un experiment reusit.
Chestia ciudata este ca motorasul nu mi s-a parut murdar.
Varful acela avea ceva guma subtire pe el, la fel si canalul, dar nu era ceva care sa obtureze complet aerul. In rest era impecabil.
Anyway le-am sters pe toate cu o carpa si apoi motorul a mers brici.
Posibil sa fie motorasul obosit Sad si acum ca l-am miscat s-a destepenit.

Insa cu ocazia asta cred ca am ceva probleme cu injectorul.
Stropii nu arata ca si o pulbere fina ci ca si stropii ce ies de la dus.
Pe marginea galeriei se vede cum curge benzina....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR