Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua , sunt proprietarul unui opel vectra c de 6 luni (an 2007 ,motor 1.9 Z19DTH, 71000 km originali ) si incerc sa gasesc rezolvarea la anumite probleme pe acest forum daca este posibil . Va rog sa ma credeti ca am citit aproape toate posturile voastre dar inca nu sunt lamurit , de aceea am deschis acest "topic " daca il pot numi asa. Am sa fiu foarte scurt pt. a nu va plictisi. Probleme :
1- vitezele 1,2,3 agata (cea mai deranjanta este treapata a doua) cu motorul pornit .Cablurile sunt la locul lor joc in nuca si alte angrenaje nu imi pare sa aiba pierderi de lichid nu exista deci timoneria si pompa de ambreiaj pare ok doar ca la 35000 scrie in cartea sevice ca a fost schimbata volanta poate ca nu au mai pus baietii de la service cutia bine ?sa fie placa de presiune?ori sa nu fie suficienta cursa pompei de ambreiaj?
2-la pornire motorul zici ca ar vrea sa sara de la locul lui (pleaca cu o turatie mult mai mare decat cea pe care o da angrenajul electromotorului) e normal ?asa face si la voi?
3-oglinda dreapta nu se mai rabateaza (se inchide dar nu se mai deschide ,pt a o redeschide am dus tensiune la motoras. Am vazut schema electrica tis 2000 am dus tensiune la firele care ies din centralina aflata in interiorul usii s ifunctioneaza ok. acum problema poate fi ori centralina din usa ori centralina principala nu transmite semnal centralinei secundare pt. a o redeschide as vrea sa stiu la mufa care intra in usa ce culoare are firul care transmite impulsuri la centralina secundara si ce tip de imulsuri trimite.)
4-pilotul automat se reseteaza in timpul mersului ,exista microcontacte pe ambreiaj si frana am inteles sunt usor de demontat ? se pot reconditiona?
5-dupa pornire timp de 10 minute masina scoate pe toba de esapament un miros foarte urat poate fi catalizatorul foarte murdar?
va multumesc pentru orice fel de sfat.
Skip ads

  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cand a-ti cumparat masina a-ti testat-o?Toate astea cu pot fi si cauza unui accident suferit(contacte imperfecte,oglinda ce nu rabateaza,pilot automat ce se reseteaza)
Incercati sa faceti o diagnoza completa masinii pentru a sti exact ce si cum.
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu am fost la test pentru ca am cumparat-o de la AutorulateTiriac cu 1 an garantie spunandu-mi ca toate masinile sunt testate.......masina arata impecabil , totusi e un second ,oglinda a functionat timp de 5 luni... ; am vazut ca este o problema generala la aceste tipuri de masini cu transmisie manuala ,agatatul la schimbarea treptelor .Am fost la service iar cel de acolo a facut o proba dupa care a dat verdictul " maasina merge impecabil domne ce probleme are?" iar eu l-am intrebat la fel de politicos daca cumva este in practica sau este mecanicul de service , cam aici a luat sfarsit contactul cu service opel , am schimbat 5 masini pana acum 3 benzina 2 diesel nu am avut nici un fel de probleme de acest gen sunt un pic dezamagit de calitatea opel imi pare rau ca tre. sa o spun .
  • hot
  • ***
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Conduceti si o alta vectra C aceiasi motorizare si vedeti daca are acelaiasi simptome(referitor la agatat).
A mea e tot 2007 doar ca are 120 cp(presupun ca a dvs are 150 cu toate ca e aceiasi cutie)si nu agata deloc.Sunt trecut prin masini avand de-a lungul timpului 10 masini(diferite motorizari si transmisii si pot spune ca cea mai buna masina e cea mai noua si cu km cati mai putini)
Skip ads

  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sunt convins ca aceasta masina atunci cand a iesit de la fabrica nu avea problemele enumerate de mine dar mai devreme sau mai tarziu le va avea pentru ca am vazut pe forum o multime sunt cei care se plang de acest viciu , este un tip ce se cheama George_79( Problema ambreiaj Vectra C 1.9/150 cp - 2008)are aceeasi problema insa din pacate nu a finalizat dialogul, in sensul ca nu ne-a spus daca acum dupa schimbarea timoneriei transmisia ii functioneaza bine ca la inceput , mi se pare ciudat omasina cu 1 an si jumatate de viata sa i se schimbe timoneria.....cum totul este posibil cand discutam de "fiare" macar as vrea sa stiu daca eu as schimba timoneria mi-ar rezolva acest inconvenient?
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine agata (cred ca e mult zis)mai degraba o nesincronizare a mea in momentul cand calcam ambreiajul probabil insuficient ,si asta de 2-3 ori pe an sa zicem...dar in timp nu am mai simit acel"agatat "deoarece masina a facut rodajul si pinioanele din cutie sau" asezat"(este parerea mea de ne-specialist),dar la tine masinaare peste 70.000 km si asa ceva nu trebuie sa se intample doar daca ceva nu este ok,,,,Scoate toate presurile de la sofer si incerca sa vezi daca mai agata ....daca presul ajunge sub pedala nu mai are cursa maxima ,verifica daca pedala are cursa maxima(daca ai presuri care se prind in podea originale nu cred ca e de acolo problema)....
Astept vesti in care sa imi zici ca presul era de vina ...e cel mai simplu de rezolvat problema
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Era mult prea frumos sa fie vina presurilor insa sunt cele originale cu clipsuri poate e vina pompei de presiune ori timoneria nereglata corespunzator, cred parere de nespecialist ...
  • macluciv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca are vreo legatura directa cu discutia, fiind vorba de un B, alt motor si probabil alta cutie, dar si la mine, a II-a intra foarte greu, chiar daca o schimb la momentul potrivit. In a I-a intra uneori greu chiar daca masina inainteaza aproape imperceptibil. Este cam deranjant sa pornesti aproape "de pe loc" cu a II-a care pe deasupra mai intra si greu Mad
Skip ads

  • cont-sters-22860

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si la mien tot vectra ca gata 2 si chiar si 1 cateodatanu am gasit nici o explicatie.astept si eu caldura sa merg undeva sa dau cutia jos.altceva nu stiu ce sa zic ca timoneria e pe la 15 mil cea mai ieftina.nu e problema de la nici un pres pt ca oricum abreiaju cu actioneaza chiar atat de jos ci undeva pe la mijloc.eu am aproape 150 000 de km, si eu am schimbat ambreiaju si volanta dar.stiu sigur ca inainte nu agata nimic.dar pana nu dau jos cutia nu stiu ce sa zic.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
o parere personala ....credeti ca sunt atit de bune masinile din parcurile din romanika unde se da asa zisa ,,garantie,, si incredere ca masina a fost testata? eroare totala este si la noi exact ca la arabii din nemtia care procedeaza la fel ....samsari autohtoni si samsari internationali ,deci tot aia e ! Evil or Very Mad
  • boly

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La problema cu agatatul in vitesa 1 si a 2 a subscriu si eu. Aceleasi simptome....agata in 1 si 2 plus de aia se mai aude si un tacanit cand le schimb si se mai intampla sa nu imi intre din prima incercare in a 2 a , dar asta numai cand stationez.
Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine cam care ar fi problema?
Astept pareri si sugestii
Multumesc
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
O masina care merge foarte mult intr-un oras foarte aglomerat o sa agate in vitezele 1 si 2.Cati km reali are masina?
Skip ads

  • boly

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:O masina care merge foarte mult intr-un oras foarte aglomerat o sa agate in vitezele 1 si 2.Cati km reali are masina?

In momentul de fata 110.000 dar am luat o la 103.000, verificati la reprezentanta opel, masina a intrat in tara in septembrie 2009 si vine din Franta unde a avut 1 singur proprietar, eu fiind al 2 -lea.
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Masina avea 68700 km cand am cumparat-o si prezenta aceleasi simtome care le prezinta si acum la 74000 adica vitezele 1,2,3 agata 4,5,6 intra excelent viteza 1 o scoatem din calcul fiind o viteza de plecare am mai intalnit si la alte masini , iar a treia agata f . putin, deranjanta este a doua mentionez ca la 35000 i s-a schimbat volanta....de aici cred ca au inceput problemele , am fost la service opel au spus ca e in starre foarte buna de functionare masina ,idiotii .... si da-mi voie sa te contrazic logan nou nout 2006 care inca mai face taxi la 180000 km intra in viteze ceva de invidiat mai am exemple multe daca vrei dar ma opresc aici. Eu m-am ferit mereu de masini cu transmisie automata in ideea ca sunt sensibile si pot apare probleme dar se pare ca rahatul acesta de cutie mecanica opel ne da mai multe batai de cap si probleme decat multe alte masini echipate cu cutie automata si nu vorbesc de bmw audi ci de hyundai sonata 70000 km numai in bucuresti facuti nu a are absolut nici o problema......asta este eu am vrut vectra .....cu banii care i-am dat luam 2 loganuri noi avand cu siguranta cutii functionale si fiabile din pacate e tarziu......
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul l-ai schimbat in cutie?
Daca zici ca la pornire se zguduie de se rupe masina e clar ca ai vreun tampon motor rupt/uzat. Posibil sa-ti agate tot din cauza vibratiilor care nu mai sunt filtrate.
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca ar fi un tampon rupt ar avea trepidatii si dupa momentul pornirii iar la plecarea dupa loc s-ar simtii socuri , cred ca vibratia la pornire se datoreaza faptului ca are filtru de aer k&n sportiv am citit undeva pe forum ca aceste cutii trebuiesc folosite doar cu 2 litri de ulei si nu cu 3,2 cum scrie la carte dar parca eu nu as risca pana nu am confirmarea unui specialist......
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
N-am niciun filtru sport si ma zguduie. Wink
  • muntean.christian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si a ta face la pornire la fel? dar tu stii ca ai avea un tampon usat ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa-l schimb pe cel din fata.
  • Kara67

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pot sa-ti raspund la intrebarea 4:
4-pilotul automat se reseteaza
Eu am oservat ca asta se intampla in momentul in care treci cu ceva viteza, peste denivelari , de genul rosturi de pod, asfalt incretit d'a latu soselei etc.
In rest, m-a ferit Domnu' de problemele care le-ai prezentat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR