Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat se merita sa pui second, poti sa pui una, mergi 2 luni si pica iar, pune noua, stiu ca e destul de scumpa dar se merita Wink
Bafta !
Skip ads

  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mersi de ajutor. Fac rost de bani si o schimb.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ai reusit sa o schimbi cu una noua? Merge bine? Eu am aceleasi simptome si la magazin am gasit piesa respectiva produsa de Pierburg. O fi de buna calitate sau trebuie achizitionata musai de la GM?
  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Sincer, un coleg de forum binevoitor si priceput, in speta McFly, mi-a reparat electrovalva (era gripata tija de actionare) si de atunci sunt cu ea pe masina si merge grozav. Nu stiu ce sfat sa-ti dau, Pierburg sau GM... Dai un PM lui bx3m sa vezi el ce marca a pus pe masina?
Skip ads

  • max adi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va salut aceiasi problema o am si eu la un corsa c cu acelas motor.nu trage pina la 1800-2000r/min .de curind am luat un astra cu acelas motor dar care merge bine si am schimbat debitmetrul de aier si acea electrovalvula de la erg cu cele de la corsa.acelas rezultat nu stiu ce sa-i mai fac daca aveti solutii ajutati-ma
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Am schimbat pana la urma eletrovalva de la actuatorul turbinei, cu una noua Pierburg, dar efectul este tot nul. Am inteles ca aceasta electrovalva ar trebui sa dea comanda actuatorului la suprapresiune. Concluzia pe care am tras-o este ca aceasta nu primeste comanda de la ECU. Stie cineva de la ce mufa si de la ce pini ia comanda electrovalva asta minunata? Sau ar putea fi defect chiar ECU? Esta vorba de acelasi Opel Astra motor Y17DT, an fabricatie 2000.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pinul 9 din MUFA x74 (M)
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc foarte mult! Am sa incerc sa fac o conexiune separata pentru a ma elucida daca este de vina ECU sau traseul. Celalalt fir am inteles ca este un + (plus) permanent sau am inteles gresit?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este un + care alimenteaza modulul de incalzire a bujiilor si alte cateva electrovalve. Primeste acest + printr-un releu.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Voi testa si va tin la curent cu efectul. Parerea mea este ca ECU nu "sesizeaza" existenta sau functionalitatea cunvertorului turbo(care totusi, asa cum v-am relatat mai sus, este nou) si trece permanent in limp mode. Are stocat cod p 1125.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Confirma sau infirma cineva supozitia mea?
  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutari.am si eu nevoie de ajutorul vostru.mi s-a aprins masinuta cu cheia pe la 120 spre 130km/h si de atunci nu mai trage.turbina am verificat-o si functioneaza.azi am pus-o pe laptop si mi-a dat o gramada de erori:
-p 0370(4) pump position senzor invalid signal(asta il avem mai demult,dar nu imi cauza la mers)
-p 0704(Cool clutch switch input circuit malfunction
-p 1125(5) critical system malfunction 2 (refer to cheking procedure:trouble code description)
-p 0110(1) intake air temperature voltage hight
-p 0100(2) mass air flow sensor voltage low
ieri am scos mufa la debitmetrul de aer si am pornit masina fara ea.,ma gandesc ca una dintre erori este si din cauza asta.cu speranta ca voi primi ajutor,va multumesc anticipat.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai erori date de debitmetru de aici si lipsa de putere , dar dupa ce ai scos mufa la debitmetru , cum merge masina ?
  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mergea la fel de prost.am vazut in alte discutii ceva despre senzorul de la volanta.oare sa fie si din cauza lui?
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Erorile de debitmetru le ai pentru ca ai mers cu mufa scoasa...cat despre celelalte erori , de vina ar fi mai multe chestii....
Incearca sa cureti electrovalvele de vacuum, cea de langa egr si cea de langa calculatorul de injectie ... asta poate fi una din probleme pentru 1125...



Daca dai acel capac negru la o parte , vei gasi o sita ... incearca sa o cureti si vezi cum merge masina...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Legat de device... hai sa nu-i mai spunem convertor. Este o electrovalva care controleaza vacuumul ce ajunge la capsula vacuumatica de la turbina.

Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.

Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)

Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ok.mersi.revin cu detalii cand termin.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Postul este pentru ionascu florin .

djtaotao a scris:Legat de device... hai sa nu-i mai spunem convertor. Este o electrovalva care controleaza vacuumul ce ajunge la capsula vacuumatica de la turbina.

Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.

Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)

Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.

  • nyc29

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am curatat electrovala de langa EGR si merge mai bine,dar nu cum trebuie.mai am pe cea de langa calculator pe care nu am gasit-o momentan.maine incerc sa pun alta de la un coleg sa vad diferenta.in schimb am intampinat alta problema,am gasit ulei pe alternator care curge dintr-o "cutiuta" cu doua furtune.(nu stiu ce este aia,asa ca nu am gasit alta exprimare.oricum este prinsa de alternator).acum 2 saptamani am facut schimbul de ulei si nu era curs.stie cineva ce s-a intamplat?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Probabil te referi la pompa de vacuum (unul dintre furtune urca sus peste compresorul A/C si merge in spatele motorului intr-un teu, celalalt mergand la tulumba franei de picior).
Daca iti curge prin locul in care ajunge uleiul la el, incearca in prima faza sa strangi surubul. daca va continua sa curga schimba saibele de cupru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR