- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- adrian.petrea
- OP
- 376 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
adrian.petrea
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- adrian.petrea
- OP
- 376 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
adrian.petrea
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
max adi
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
va salut aceiasi problema o am si eu la un corsa c cu acelas motor.nu trage pina la 1800-2000r/min .de curind am luat un astra cu acelas motor dar care merge bine si am schimbat debitmetrul de aier si acea electrovalvula de la erg cu cele de la corsa.acelas rezultat nu stiu ce sa-i mai fac daca aveti solutii ajutati-ma
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna seara!
Am schimbat pana la urma eletrovalva de la actuatorul turbinei, cu una noua Pierburg, dar efectul este tot nul. Am inteles ca aceasta electrovalva ar trebui sa dea comanda actuatorului la suprapresiune. Concluzia pe care am tras-o este ca aceasta nu primeste comanda de la ECU. Stie cineva de la ce mufa si de la ce pini ia comanda electrovalva asta minunata? Sau ar putea fi defect chiar ECU? Esta vorba de acelasi Opel Astra motor Y17DT, an fabricatie 2000.
Am schimbat pana la urma eletrovalva de la actuatorul turbinei, cu una noua Pierburg, dar efectul este tot nul. Am inteles ca aceasta electrovalva ar trebui sa dea comanda actuatorului la suprapresiune. Concluzia pe care am tras-o este ca aceasta nu primeste comanda de la ECU. Stie cineva de la ce mufa si de la ce pini ia comanda electrovalva asta minunata? Sau ar putea fi defect chiar ECU? Esta vorba de acelasi Opel Astra motor Y17DT, an fabricatie 2000.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
nyc29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
salutari.am si eu nevoie de ajutorul vostru.mi s-a aprins masinuta cu cheia pe la 120 spre 130km/h si de atunci nu mai trage.turbina am verificat-o si functioneaza.azi am pus-o pe laptop si mi-a dat o gramada de erori:
-p 0370(4) pump position senzor invalid signal(asta il avem mai demult,dar nu imi cauza la mers)
-p 0704( clutch switch input circuit malfunction
-p 1125(5) critical system malfunction 2 (refer to cheking procedure:trouble code description)
-p 0110(1) intake air temperature voltage hight
-p 0100(2) mass air flow sensor voltage low
ieri am scos mufa la debitmetrul de aer si am pornit masina fara ea.,ma gandesc ca una dintre erori este si din cauza asta.cu speranta ca voi primi ajutor,va multumesc anticipat.
-p 0370(4) pump position senzor invalid signal(asta il avem mai demult,dar nu imi cauza la mers)
-p 0704( clutch switch input circuit malfunction
-p 1125(5) critical system malfunction 2 (refer to cheking procedure:trouble code description)
-p 0110(1) intake air temperature voltage hight
-p 0100(2) mass air flow sensor voltage low
ieri am scos mufa la debitmetrul de aer si am pornit masina fara ea.,ma gandesc ca una dintre erori este si din cauza asta.cu speranta ca voi primi ajutor,va multumesc anticipat.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
nyc29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- cetin
- **
- 191 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
Erorile de debitmetru le ai pentru ca ai mers cu mufa scoasa...cat despre celelalte erori , de vina ar fi mai multe chestii....
Incearca sa cureti electrovalvele de vacuum, cea de langa egr si cea de langa calculatorul de injectie ... asta poate fi una din probleme pentru 1125...
Daca dai acel capac negru la o parte , vei gasi o sita ... incearca sa o cureti si vezi cum merge masina...
Incearca sa cureti electrovalvele de vacuum, cea de langa egr si cea de langa calculatorul de injectie ... asta poate fi una din probleme pentru 1125...
Daca dai acel capac negru la o parte , vei gasi o sita ... incearca sa o cureti si vezi cum merge masina...
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Legat de device... hai sa nu-i mai spunem convertor. Este o electrovalva care controleaza vacuumul ce ajunge la capsula vacuumatica de la turbina.
Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.
Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)
Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.
Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)
Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
nyc29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Postul este pentru ionascu florin .
djtaotao a scris:Legat de device... hai sa nu-i mai spunem convertor. Este o electrovalva care controleaza vacuumul ce ajunge la capsula vacuumatica de la turbina.
Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.
Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)
Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
Fa o diagnoza cu o scula corespunzatoare si spune-ne concret ce fel de P1125 ti-a iesit, pentru ca la 1.7dti sunt 4 versiuni de P1125. Daca explicatia erorii are legatura cu electrovalva (voltage high/low) atunci te poti concentra spre partea electrica: electrovalva-fire-mufe-ecu. Daca insa, eroarea este legata de altceva, treburile se complica putin.
Functionarea electrovalvei se poate verifica facand un test specific acesteia cu ajutorul unui OP-COM sau Tech2 GM. Se porneste testul si se urmaresc valorile "turbo pressure" si "mass air flow". Evident, valorile se confrunta cu cele din TIS. (Din cauza asta spuneam mai sus ca se complica treburile)
Ai cumva motorina in mufele de le ECU?
Inainte de alte cheltuieli mari (ECU sau turbina) mai poti verifica/curata/schimba senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
nyc29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
am curatat electrovala de langa EGR si merge mai bine,dar nu cum trebuie.mai am pe cea de langa calculator pe care nu am gasit-o momentan.maine incerc sa pun alta de la un coleg sa vad diferenta.in schimb am intampinat alta problema,am gasit ulei pe alternator care curge dintr-o "cutiuta" cu doua furtune.(nu stiu ce este aia,asa ca nu am gasit alta exprimare.oricum este prinsa de alternator).acum 2 saptamani am facut schimbul de ulei si nu era curs.stie cineva ce s-a intamplat?
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Probabil te referi la pompa de vacuum (unul dintre furtune urca sus peste compresorul A/C si merge in spatele motorului intr-un teu, celalalt mergand la tulumba franei de picior).
Daca iti curge prin locul in care ajunge uleiul la el, incearca in prima faza sa strangi surubul. daca va continua sa curga schimba saibele de cupru.
Daca iti curge prin locul in care ajunge uleiul la el, incearca in prima faza sa strangi surubul. daca va continua sa curga schimba saibele de cupru.