Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa curat si injectoarele ... e relativ usor de ajuns la ele ... in schimb pompa ... cam greu de ajuns la ea ! ce face mai exact Wynn's ?
ma mai obosesc cu el sau demontam pompa ?
si daca dau jos pompa cum o pot proba ?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Degeaba dai jos pompa. Se probeaza pe stand si oricum nu cred ca ai dotarile necesare acasa pentru o astfel de operatiune.
Plus de asta, si daca o dai jos de pe masina nu prea ai ce sa cureti la ea.

Wynn's este un combustibil cu ceva aditiv care promite multe Smile doar ca nu prea se tine de cuvant cu ce promite.
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Wynn's este un combustibil cu ceva aditiv care promite multe Smile doar ca nu prea se tine de cuvant cu ce promite.

Smile
pai mai incerc cu Wynn`s sau nu ?
desi nu prea vad eu injectoare infundate la mine ...
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E asa cum zice MAX... poate sa ajute sau nu. De multe ori e frectie. Unii au zis ca au obtinut rezultate. Pe langa injectoare curata si pompa. Bidonul Wynn's se interpune intre tur si retur, se foloseste pe post de rezervor de carburant. N-ai nimic de pierdut, 500ml de Wynn's costa 50 lei.
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am inteles care e treaba cu Wynn`s, acum mai am 2 probleme ...
1. de unde il cumpar ? se gaseste la magazine de piese auto sau e vreun loc magic de unde se cumpara ?
2. cum se intaleaza Wynn`s ? la tine, @djtaotao am vazut 2 furtune legate la filtru de combustibil ... dar stiu ca la filtru acolo sunt niste mufe pe furtunele care intra in capac nu ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Wynn's gasesti la magazinele de piese auto.
Scoti mufa furtunului care pleaca de la filtru la pompa si introduci in ea capatul unui furtun (de preferat transparent) iar celalalt capat in bidon. Ca retur desfaci de pe pompa furtunul si introduci altul transparent si tot asa, capatul lui in bidon.
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceiasi problema, la Y17DT, pana nu intra turbina, adica pana pe la 2000 ture, nu trage. Cand trece de 2300 ture trage bine. I-am facut azi testul pseudo-agrafei si am gasit urmatoarele coduri: 1405, 0335, 1125. Despre 0335 stiu de mult timp, senzorul de turatie a fost schimbat acum vreo 3 ani si la 3-4 luni dupa ce a fost schimbat a inceput sa faca figuri (caraitul specific de diesel si aprins cheita) dar nu m-a deranjat prea tare, porneste normal, tragea bine. De cateva saptamani a inceput sa traga greu, se simte cel mai bine in depasiri. Am citit pe forum cateva chestii care ar putea fi, dar nu am inteles exact care ar fi pasii, imi poate spune cineva sistematic cum sa procedez? Ce sa testez/curat/verific?
O alta mica problema - am schimbat garnitura de chiulasa pentru ca era dusa, curgea apa pe langa ea, si de curand am vazut ca pierde ulei pe undeva, se vede scurs pe motor, eu am impresia ca da ulei pe langa capacul de sus de la motor, cel din plastic, care e deasupra injectoarelor. Pot face ceva in acest sens?
Multumesc.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru 1125 verifica traseul de vacuum si furtunele turbo. In cateva zile voi scrie un intreg articol despre aceasta eroare ce va fi publicat pe blogul meu personal.

1125 generic inseamna probleme la valva ce regleaza wastegate-ul. Dar aceasta eroare poate interveni fie de la un furtun de vacuum, fie de la electrovalva egr, fie de la un furtun turbo fisurat sau chiar de la wastegate cu membrana fisurata sau turbina reglata incorect.



P1405 este ciudat, deoarece se refera la pozitia EGR-ului, doar ca la Y17DT EGR-ul este controlat prin vacuum.
Skip ads

  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Pentru 1125 verifica traseul de vacuum si furtunele turbo. In cateva zile voi scrie un intreg articol despre aceasta eroare ce va fi publicat pe blogul meu personal.


@BV19MAX care e blogul tau? Ca sa stiu sa urmaresc.
Cum pot verifica furtunele de vacuum si turbo? Doar vizual sau e si alta metoda mai eficienta? Electrovalva EGR unde se afla mai exact? Se poate curata? De asemenea wastegate-ul se poate curata sau ceva de genul asta? Cum se regleaza turbina? (adevarul e ca am schimbat de curand turbina, si nu am masurat presiunea dupa schimbare, dar mecanicul mi-a spus ca e ok presiunea dar doar tinand mana pe furtunul care intra in intercooler). Sper ca nu am pus prea multe intrebari.
Si cea mai importanta intrebare: daca merg cu ea pe un tester pot afla mai exact care e problema? Sau tot asa, luand-o prin excludere?
Multumesc.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ionutstoica.info este blogul.

Auch. Si eu am schimbat turbina si multe alte componente si de atunci nu mai trage cum trebuie. Ce turbina ai pus? Eu m-am certat cu aia de unde am luat turbina ca nu-mi place cum e reglata ei o tin una si buna ca este reglata corect din fabrica.


Furtunele de vacuum le verifici vizual capetele sa nu fie largite-crapate si pe toata lungimea lor sa nu fie blocate de ceva.


Din pacate sunt multe chestii care se leaga de turbina/traseu aer, vacuum si trebuie luate prin eliminare.
Motorul nostru este destul de vechi si nu stie sa spuna exact ce il doare.
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:
Auch. Si eu am schimbat turbina si multe alte componente si de atunci nu mai trage cum trebuie. Ce turbina ai pus? Eu m-am certat cu aia de unde am luat turbina ca nu-mi place cum e reglata ei o tin una si buna ca este reglata corect din fabrica.

Eram in criza de timp si nu am apucat sa ma interesez prea bine, mi-a zis un prieten ca si-a reparat turbina la un tip din Bucuresti, la fel am facut si eu, de fapt sunt turbine rectificate, se schimba tot interiorul. Dupa ce am pus turbina reparata/rectificata a mers bine un timp, si acum pare ca baga presiune, dar nu stiu ce sa spun. Eu am impresia ca baga presiune cam tarziu, incepe sa suiere pe la 1700 ture dar putere efectiv simt pe la 2200 - 2400 ture.
Legat de furtunase - nu e posibil sa scape presiune fara sa fie vizibil? Furtunasele mele par cam... scorojite odata cu trecerea timpului.
Ar fi o solutie sa curat admisia/EGR-ul? Din ce vad oamenii pe aici spun ca nu simt schimbari remarcabile. Sau ce alti senzori sa curat?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cauta furtun pentru vacuum si schimba tot traseul. macar mai elimini o posibila cauza.

Asa face si la mine. O calc si incepe sa bage presiune, imediat se egalizeaza, dar nu trage asa cum mi-ar place mie si cum tragea inainte Sad
Skip ads

  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Credeam ca sunt singurul programator care isi baga nasul in masina lui, vad ca mai e unul, si tot pe programare web Very Happy
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Smile Pai din programare il mentin in viata pe maxy Smile)
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
A cautat turbina veche si am vazut ca se misca destul de usor tija wastegate la ea. Dupa ce ii dau drumul revine pe pozitia inchis.

Daca doreste cineva poze cu functionarea wastegate o sa pun aici.
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:A cautat turbina veche si am vazut ca se misca destul de usor tija wastegate la ea. Dupa ce ii dau drumul revine pe pozitia inchis.
Daca doreste cineva poze cu functionarea wastegate o sa pun aici.

Se poate verifica pe loc daca tija se misca? Ma gandesc ca daca o ridic pe butuci si intru sub ea, daca se tureaza masina la 2-3 mii ture, ar trebui sa se miste, nu?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
tija trebuie sa se miste DOAR PENTRU A NU BAGA MAI MULTA PRESIUNE DECAT ESTE NECESAR.
Deci tija nu trebuie sa se miste chiar asa des. Ma bate gandul sa dau turbina jos de pe masina sa vad cum se misca acea clapeta de la wastegate.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cateva poze cu turbina veche Smile




  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@BV19MAX
cate mii de km avea masina de arata asa turbina?
si cum ai reusit de ai rupt arborele/?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
140.000 cand a crapat turbina, 123.000 cand s-a rupt arborele.

Turbina arata asa pentru ca s-au dus naibii lagarele din cauza lipsei de presiune ulei.

Toate problemele au inceput de la ULEI/Pompa de ulei neschimbata. Vechiul proprietar (belgianu si apoi frate-meu) nu au prea avut grija de ulei si de motor si in el s-au facut jocuri.

Sfatul meu, daca vreti sa tina motorul, schimbati uleiul la timp si VERIFICATI POMPA DE ULEI LA SCHIMBUL DISTRIBUTIEI.

Maine cred ca desfac in bucatele turbina veche sa vad lagarele (cand am schimbat-o am avut impresia ca axul este rupt dar acum am vazut ca axul e intreg).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR