Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Semnul este deasupra becului de baterie.Are forma patrata cu o mica palnie(nu este semnul de ulei)si are inauntru lui o steluta.Stie cineva ce este acest semn,si ce pot sa-i fac sa dispara?Daca pornesc motorul si merg fara aer,el nu se aprinde.Dar cum pornesc aerul instantaneu se aprinde.


Ultima modificare facuta de avlsystems la Mar 23 Mai, 2006 7:51 pm
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
E legat de instalatia de racire. Probabil ai probleme cu ventilatorul care vine pe condensator.
Este primul din stanga, al doilea rand, nu?
Engine cooling module fault
  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
exact
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si daca se aprinde si in acelasi timp nu mai mere turometru?a? acu e acu!!!
si toata treaba este in concordanta cu temperatura motorului si regimurile de turatie[cit mai turata atit de repede da eroarea]
Skip ads

  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sigur ai prb cu climatizarea
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Mda...si mie mi se aprinde din cand in cand indicatorul descris de "avlsystems"(cel cu steluta--indicator ce se afla in jurul orei 7-8 pe cadran)!

AC..nu imi merge de cand am luat masina, dar sunt curios..cum as putea afla care e problema intr-adevar?

-Mi s-a spus sa ma duc la cei care verifica si umplu cu freon instalatia--sa vad daca radiatoru e ok!
-..Imi e frica ca s-ar putea sa fie alta problema(daca nu ma insel aud ca se cupleaza din cand in cand compresorul)

Numai bine!
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu pateam la fel cand deschideam clima. La o verificare atenta am observat ca ventilatorul de la radiatorul de clima e intepenit. L-am schimbat cu unul second = 4 milioane lei. Dupa aceea l-am reparat si pe cel original
Astra G Caravan 1.7 DTI Y 17 ... 2000
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda asa este nici mjie nu imi functioneaza ac si la o verificare sumara se pare ca a pierdut freonul pe la radiatorul de clima! ce nu inteleg este legatura intre clima, becul acela ,si faptul ca atunci cind se aprinde nu imi mai functioneaza nici turometru!? mentionez ca se aprinde si fara sa pornesc ac!!!!
Skip ads

  • bebicanu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bistrita
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2006

  • Mesaj Privat
semnul care l-ai descris tu cred ca este semnul de la ... Electronically controlled engine cooling 3.

Electronically controlled engine cooling 3
Control indicator lights up when ignition is
switched on. Goes out shortly after engine
starts.
If it lights up when the engine is running:
A fault has occurred in the engine cooling
system or the cooling circuit of the air
conditioning. Driving may be continued.
Check coolant level . We recommend that you consult a Vauxhall Authorised Repairer.
asa ca nu trata probleme doar dpdv al AC-ului .
masina isi face treaba si te avertizeaza dar nu pune totul pe seama ACului ca poate in spatele acestuia se asacunde si o defectiune la sistemul de racire.
textul este luat din cartea de utilizare a Opelului ZAfira dar nu cred ca este vreo diferenta.....
succes
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
se poate,dar ce defectiune? ca functioneaza aproximativ normal sistemul de racire[cu exceptia uleiului din lichidul de racire] azi am auzit,de fapt am simtit si electroventilatorul pornind!ce defectiune o avea?
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
bazganm:
Sila mine se aude un ventilator pornind in momentul in care se aprinde semnul cu steluta galbena! Si..sincer porneste aleator in timpul mersului,... Din cauza celor spuse mai sus...m-am gandit la cei mai rau!

De aceea mi-a fost si frica sa ma "apropii" de AC si sa vad care ii problema ca banuiam si alte probleme(pe langa freon lipsa)

Stie cineva care poate fi cauza?

Multumesc
  • qwertyus1

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
halllou sunt nou pe forum si sunt aici chiar din cauz acestui bec/ventilator/rotita sau cum il vede fiecare ! treaba este ca si la mine se aprinde si nu stiam de ce! dupa ce am citit posturile cred ca am tras o concluzie si sper sa nu fie pripita ! faptul ca se aprinde am vazut ca toti sunt de acord ca este din cauza racirii insuficiente a motorului mai ales in traficul cufuros de la orele de vf din bucuresti... mai ales la un 20dti sa fim seriosi...grila opel numai flux mare de aer nu prinde.... si cred ca A/C-ul nu prea are legatura directa cu asta...cel mult ca mai obtureaza din radiator....

parerea mea!
Skip ads

  • qwertyus1

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Florin_ !?


ai vazut cumva daca pornirea 'aleatoare' a ventiliciului corespunde si cu nivelul ridicat al temperaturii lichidului de racire din sistem? caci azi in trafic de plictiseala ma uitam pe la ceasurile din bord... si la caldura de afara si viteza de melc de pe cheiul dimbovitei... unde V tinde spre zero si T spre infinit... acul a ajuns undeva la 89-90 cu aproximatie si a pornit si ventiliciul si s-a aprins si becul... si eu nu stiam ce inseamna exact... si transpiram de draci ca taman iesisem de la un servce unde ''totul a fost ok'... sper sa mai incerc o data o asemenea senzatie doar ca sa ma lamuresc... solutia:trafic de vineri dupamiaza,caldura afara, si dumnezeu cu mila!
si chiar cred ca A/C-ul nu are nici o legatura cu asta! cei care nu au din constructie asa ceva ce fac? cred ca mai bine ca au radiatorul mai liber...

parerea mea!
  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
De cand am rezolvat aceasta problema va pot spune ca acel semn nu a mai aparut de nici o culoare.
Deci chiar nu a apucat ventilatorul sa porneasca acel semn nu trebuie sa apara.Dar aici cred ca este problema de termostat.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
de termostat?dar dece se opreste si turometru?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR