Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
la dieselul meu apa in mod normal ajunge pe la 92 C, iar cand merg prin bucuresti cu I si a II a apa imi ajunge pe la 97 C, si atunci imi intra ventilatorul.La voi e la fel la dieseluri?
Si inca una - cind am schimbat uleiul la masina, am auzit un fasait care cred ca venea de la capacul vasului de expansiune( tin sa precizez ca motorul era cald, cu apa pe la 90 C). Stie cineva pe la cat se deschide supapa de la acest vas? E posibil sa se fi stricat si de aceea sa-mi ajunga apa la 97 C ,cand eu in vara anului trecut stiu ca nu trecea de 92,5 C?
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu din cate stiu, la diesel (inclusi la masina mea) apa are o temperatura foarte stabila, si anume pe la 80 sau 90 grade (depinde de motor/marca). La mine, dupa ce se incalzeste apa, fie ca merg in oras sau afara, tot f. putin sub 90 sta constant. De intrat ventilatorul nici vorba, la masina veche, vectra a pe benzina, in oras intra ventilatorul, la asta noua nu. (astra G 1.7)
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
tie indicatorul de temperatura de la cat incepe si unde sa termina?
La mine incepe de la 90 si se termina pe la 110
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine incepe pe la 80 si se termina pe la 110 parca, 90 fiind mijlocul, si cam putin sub mijloc sta de obicei. Defapt acul incepe sub 80, dar prima valoare e 80, si el porneste cred pe la 70, si zona rosie este dupa 110, deci cam pe la 120 cred.
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Depinde de cat de vechi este si termostatul. De obicei pe el este imprimata temperatura de lucru. Ca idee, temperatura lichidului de racire intr-un sistem inchis poate depasi 100 grade C, fara ca sa "fiarba" neaparat. La vectra A, C16NZ, 1992 mi s-a intamplat asha.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
de fiert nu fierbe pt. ca este sub presiune. nedumerirea mea este daca apa imi ajunge la 97 C din cauza ca pierde presiune vasul de expansiune, sau e normal ca valva de suprapresiune sa se deschida pe la 90 C !!
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
imi urca cam greu temp la lichidul de racire...stie careva cam cum pot sa-mi dau seama fara sa-l demontez daca mai e bun termostatul?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la mine acul sta lipit la 90-91 de cind am schimbat termostatul. inainte urca la 95-97 in bucuresti (vara in aglomeratie). ventilatorul nici nu mai stiu de cind nu a mai pornit. parca ultima data a fost cind am urcat pe munte. (indicatorul incepe la 90 si se termina la 100, cu o zona albastra si una rosie in capete).
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La mine sta fix la 85. Daca temperatura creste de aceasta valoare porneste ventilatorul. Nu creste decat cand urc o panta sau o stresez mai mult dar nu depaseste 90 grade decat foarte rar cand merg incet si turat cu a I-a sau a II-a...
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
cat te-a costat termostatul sezran? pe vectra ta ai acelasi motor de isuzu?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu, eu am din ala obosit, GM (Opel). nu mai stiu pretul si oricum nu ar avea nici o utilitate acum. l-am schimbat cu mai bine de un an in urma. daca imi aduc bine aminte l-am luat de la autokarma si a fost destul de ieftin.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
cred ca am rezolvat cu cresterea temperaturii.
sa va spun cum: am observat ca pe vasul de expansiune erau urme albe care imi indicau ca se scursese ceva pe el. am inversat garnitura de la capacul vasului si acum nu mai am probleme
Skip ads

  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
stie careva ce tip de antigel tre' sa bag intr-un c20XE?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Gepetto a scris:stie careva ce tip de antigel tre' sa bag intr-un c20XE?


eu am bagat un antigel strain (polonez, ceh ceva pe acolo) de culoare albastra - cica cu silicati sau ceva de genul asta. era vreo 170mii sticla...
  • Gepetto

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am inteles ca si antigelul asta are niste proprietati functie de tip...si unele tipuri ar micsora durata de viata a pompei de apa (si alte chestii). ma interesa daca tebuie un anumit tip de antigel pentru fiecare motor...sau ...am mai auzit de un antigel aral?!...care nu stiu cat de bun e (mi l-a recomandat cineva)
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu am pus aral in ultimii 3 ani, e ok. cat despre pompa de apa, nu trebuie si ea schimbata periodic, cam odata cu cureaua de distributie? asa am auzit, eu inca n-am schimbat-o...
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ok, se da urmatorul scenariu:

- termocuple si termostat schimbate
- initial electroventilatorul declansa la ~97 de grade, apoi pornea odata cu punerea contactului (ca si cum ar fi fost pe direct), apoi la deschiderea termostatului (porneau la turatie mai mica pe la 93 de grade si peste 95 se auzea cum declansa puutin mai tare dupa cateva secunde - mie asa mi se parea ca merge cel mai ok, temp nu trecea de 95 niciodata), iar acum declanseaza aproape de 100.
- antigelul e full

De la ce declanseaza iar asa tarziu? Pe mine ma bate gandul sa le pun pe direct la vara, ca oricum vor sta pornite non-stop...

In alta ordine de idei, stie cineva un model de opel la care se cupleaza ventilatoarele la ~95 grade? Din cate stiu, filetul e acelasi la toate termocuplele de opel...

PS: da, stiu ca thread-ul este foarte vechi, dar avea rost sa fac altul?
PPS: masina e un Opel Tigra A, '96, motor 1.4 X14XE
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR