- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sal am si eu o intrebare,de ce atunci cand dau pe avari motorul face urat ca si cum ar oscila acul la turometru,se simte motorul urat doar atat cand e pe avari dar si dupa ce masina e in mers si opresc la semafor motorul isi schimba mersul(opel astra 1,7 td(x17dtl) sa fie vrun releu nu imi pot da seama,unii spun ca ar fi normal dar parca atunci cand am cumparato nu facea asa.Multumesc
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
antone mihai a scris:Sal am si eu o intrebare,de ce atunci cand dau pe avari motorul face urat ca si cum ar oscila acul la turometru,se simte motorul urat doar atat cand e pe avari dar si dupa ce masina e in mers si opresc la semafor motorul isi schimba mersul(opel astra 1,7 td(x17dtl) sa fie vrun releu nu imi pot da seama,unii spun ca ar fi normal dar parca atunci cand am cumparato nu facea asa.Multumesc
fa testul pseudoagrafa .posibil sa ai eroarea 0335-senzor turatie arbore
.aceeasi problema o am si eu dupa ce am inlocuit senzorul original defect cu unul after market,dupa nici 3000km.
- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- antone mihai
- OP
- 129 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Astra 2000
- Bucuresti
antone mihai
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
in 90 la suta din cazuri .. la relanti ......scade turatia motorului si a rotorului din alternator , si cum releul de semnalizare , ia curent din circuit cu intermitenta , relul detecteaza scaderea tensiunii si incearca readucerea ei la valoarea normala ...si baga mai mult curent in infasurarea de excitare a alternatorului , creste campul magnetic intre rotor si stator .. ( cu motorul in relanti ) si se produce o mica forta ce o depune rotorul si implicit in mersul motorului
fenomenul se produce dupa ..sum se aprind becurile , nu ? releul detecteaza scaderea cand se aprind becurile , si cum se sting ..tensiunea in circuit revine ...si iara scade si iara revine ....si tot asa timp cat ai avariile puse ....ca sa te convingi ....de asta ...aprinde toate luminile faza lunga , faza scurta , aeroterma si avariile ..si masoara tensiunea la bornele bateriei ...si in acelasi timp turatii motorului ..in relanti .. ai sa vezi cum oscileaza ..... bafta
fenomenul se produce dupa ..sum se aprind becurile , nu ? releul detecteaza scaderea cand se aprind becurile , si cum se sting ..tensiunea in circuit revine ...si iara scade si iara revine ....si tot asa timp cat ai avariile puse ....ca sa te convingi ....de asta ...aprinde toate luminile faza lunga , faza scurta , aeroterma si avariile ..si masoara tensiunea la bornele bateriei ...si in acelasi timp turatii motorului ..in relanti .. ai sa vezi cum oscileaza ..... bafta
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mario&bandit
- **
- 132 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Astra 1999 x 17 dtl
- Alta tara
mario&bandit
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1999 x 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Atunci problema cu oscilarea turatiillor vine din alta parte , ddf eu am raspuns la treaba cu oscilatia la relantii cu avariile aprinse si oscilatiaa in ritmul avariilor ....., la tine cum zice si colegu anndy ...mai ales daca zici ca o face la cald ...cu uleiul incins .. poate sa fie senzorul de turatie al arborelui cotit sau arborelui cu came ,senzorul clapetei de acceleratie, motorasul-pas cu pas de la clapeta de acceleratie , trage aer fals pe undeva ...filtru de aer infundat ...etc ....intrebarea cu de ce nu a facut si pana acum ..? asta da de gandit , de exemplu ( e doar un exemplu ca sa nu fiu inteles gresit ) senzorul de turatie al aborelui cotit ....e murdar in cap, ( locul unde face contact cu arborele cotit ) si iti trimite impulsuri gresite la ecu-in momentul revenirii in regim de relanti si la relanti sa-si revina ......deci a mers pana acum si acum face fitze ...bafta
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,345 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,345
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat