Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • cypryx

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2014

  • Mesaj Privat
e mare consumul de ulei,cauta exact problema ,compresie,supape,,,
probleme cu pornire nu am sau mai exact am avut.
asta vara inainte sa schimb bobina de inductie m am dus la un electrician auto sa o pun pe tester.dupa tester a inceput sa moara motorul la pornire,la schimbarea de pe gaz-benzina si invers,se tura aiurea singur,la pornire trebuia accelerata altfel murea motorul,pe benzina mergea de parca trageam o remorca dupa mine mereu.mergea tare aiurea .
am mers la alt electrician (la care am prins rand repede cu pile,,) meserias si am schimbat sondele landa, debitmetru si bujiile.acesta inainte de a ma trimite sa cumpar ceva a verificat minutios masina vreo 2 ore fir cu fir ,cu aparate si cu testerul apoi a decis ce trebuie schimbat.acum zboara pe gaz cum nu zbura inainte pe benzina.
da nu fu bucuria multa ca aseara ma lasat ceva pe la cutie si nu mai vrea sa invarta roata,maine o vede mecanicul si aflu exact ce e.din primele impresi e o planetara sau ceva la cutie -sateliti sau ceva de genu asta-partea finala de la cutie.
scuze de offtopic
e mult mai pretentioasa benzinara cu gpl decat fara deci trebuie sa fie toti senzori in parametri.
Skip ads

  • tdf

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Revin pe tema GPL pe talon.

Am gasit un raspuns la http://www.politisti.ro/for...de-inmatriculare/
Conform acestuia trebuie actualizat talonul.
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu noutati privind H-ul meu cu GPL, la intoarcerea de la munte mi s-a stricat motorul pe autostrada, eroare P0303 (mysfire cil. 3).
Desi eram sigur ca este bobina si am si cumparat una noua preventiv, concluzia dupa masurarea compresiei a fost simpla: supapa evacuare fisurata/sparta. Pe cilindrii 1,2,4 compresia masurata a fost in jur de 11,5, pe cilindrul 3 compresie zero.
Dupa demontare, intr-adevar, lipsea o bucata dintr-una din supapele de evacuare.
S-au schimbat toate supapele de evacuare (8 buc), semering-uri supape, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa, distributie (curea + 2 role), ulei si filtru ulei noi, total deranj 2100 ron (1400 ron piesele, 700 ron manopera).
Acum masina merge boboc, a recapatat si un pic de putere, si-o cam pierduse in ultimul an.

Nu stiu daca este rezultatul gazului instalat pe masina, sau nu, oricum, nu pot fi suparat, in trei ani de GPL am economisit destul incat sa acopar reparatia asta.
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Urmeaza sa fac trecerea pe GPL ptr limuzina mea X20SE . Rezervorul in locul rotii de rezerva cam ce autonomie imi va oferi (acum imi consuma 6.5-7% afara si 10 pe oras)? Intreb ptr ca stiu ca unul tubular de volum mare imi va anula complet avantajul formatului Combi al masinii....Intentionez sa o folosesc mai intens dupa reducerea costurilor cu carburantul, asa ca sunt in cautarea experientei cuiva care a folosit acest model de rezervor (ideal pe aceeasi masina/motorizare).
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
@ador13 credca efectiv coincidenta.

@mangeorge84 depinde sunt rezervoare de 43 l si 52L toroidale (in locul rotii) adica ar insemna vreo 30L si respectiv 43L.
Te mai uiti la consum? si daca este cu 2L mai ridicat, tot este bine.
La mine in zona acum pretul gazului variaza intre 2.60 si 2.32
  • mangeorge84

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am înțeles.. Ideea este ca autonomia rezervorului o puneam în corelare cu consumul... La un consum de 11 GPL ar însemna, din ce îmi spui aproximativ 400 km urban.... Suficient! Asta era informația ce îmi lipsea, litrajul rezervoarelor de acest fel. ÃŽncã o întrebare : ptr o instalație Fratelli luatã de la Dedeman montajul se poate face la orice service autorizat sau doar în reprezentanțã? Cat costã oare ptr motor de 4 cilindri?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
De ce va complicati cu rahaturi deastea? Ia un Tomasetto, un BRC, Landi Renzo. Zic asta ca un vecin si-a pus pe logan. Mai mult merge pe benzina decat pe gaz, ca tot timpul este la "montator".
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca la instalatiile BRC 24.11 se poate seta soft-ul astfel incat masina sa treaca automat pe benzina si de la o anumita viteza in sus?
In prezent ea comuta automat de pe GPL pe benzina doar in functie de turatie (la 6000 rotatii/min), dar as vrea sa o fac sa sara si daca sar de 150 km/h.
Si unde gasesc si eu o interfata de GPL BRC 24.11 ?
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@ador13 , vezi ca am scris eu in topicul "Cum sa ne confectionam o interfata diagnosticare/reglaj GPL" , pagina 4 . Softul - am gasit un link de pe forumul logan , se poate downloada de pe un site rusesc . Daca nu il gasesti lasa-mi o adresa de e-mail .

PS
ECU de GPL nu stie de viteza masinii .
PS2
Poti seta limitarea timpului de injectie si restul "cererii" de carburant sa fie completat de injectia de benzina , etc . Cauta si manualul , daca nu il gasesti anunta-ma . ECU-ul stie sa faca o gramada de chestii , pe care montatorii nici nu le baga in seama . Doar autocalibrare si cateva reglaje minore .
Bafta!
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Marius Popescu, nici pe alea Smile ca defapt o lasa pe factory settings si dau autocalibrare Smile
Eu de cand am facut setarile alea nu am mai avut problema cu trecea pe gpl. De atunci am mai testat, m-am mai jucat la timpii de injectie ssmd. Pana la urma toate se invata
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Dragi colegi , dupa cum am promis revin cu modificarile facute la galeria de admisie.
Modificare facuta in urma unei constatari de catre mine ca : motorul nu are suficienta putere, sau o sa fie in asa fel incat nu se va simti diferenta intre gaz si benzina, de fapt lipsa de putere m-a dus si la reconditionarea motrului in primavara trecuta.
Modificarea a fost urmatoarea: am desfacut duzele de gaz care mai mult erau orientate catre camera galeriei de admisie si nu catre supape asa cum sunt montate injectoarele de benzina, in momentul in care am umblat la duze am vazut ca erau foarte slabe si pe langa ele se tragea aer fals, (cu toate ca a fost motorul desfacut si reconditionat in primavara lui 2015, atunci nu m-am atins de ele si nici nu am observat cat de prost sunt montate), dupa ce am facut montajul s-a cunoscut diferenta.
Mai jos aveti poze si un filmulet, (va rog sa scuzati limbajul), cu duzele cum au fost ele montate pe galerie prima data de cei care au montat instalatia de gpl, dupa care in galeria veche am inceput sa fac teste sa nimeresc cat de cat inclinatia catre supapele de admisie, la fel ca injectoarele de benzina.
Modificarea a reusit in prima faza, chiar de la prima pornire, motorul mergea mai rotund si era si un pic mai silentios, la cateva zile dupa modificare am avut o surpriza foarte placuta, s-a schimbat si puterea motorului, nu mai trebuiau acceleratiile alea violente la plecarea de pe loc ci doar ridicam piciorul de pe ambreaj si doar atingeam pedala de acceleratie si masina pleca foarte usor si isi lua ea singura puterea necesara, se cunostea si un plus de putere pe care eu nu il simtisem niciodata, abia atunci mi-am dat seama cum ar trebui sa mearga motorul meu, spre dezamagirea mea minunea nu a tinut mai mult de 3-4 zile si motorul e la fel de puturos ca inainte (dar asta e o alta poveste, pe care am sa caut sa o scriu intr-un al post).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
filmuletul e mai mare, am sa incerc adresa lui,
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc , eram curios sa vad . Astept cu interes sa ne spui de ce dupa 3-4 zile puterea a scazut .
Nu era mai bine ca gaura aia sa cada pe jumate , intre supape , exact ca injectorul de benzina ? Cred ca asa ai amestecul usor neomogen .
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@gogosica Am uitat sa te intreb , cu ce ai astupat vechile gauri din galerie ?
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Dragi colegi , dupa cum am promis revin cu modificarile facute la galeria de admisie.
Modificare facuta in urma unei constatari de catre mine ca : motorul nu are suficienta putere, sau o sa fie in asa fel incat nu se va simti diferenta intre gaz si benzina, de fapt lipsa de putere m-a dus si la reconditionarea motrului in primavara trecuta.
Modificarea a fost urmatoarea: am desfacut duzele de gaz care mai mult erau orientate catre camera galeriei de admisie si nu catre supape asa cum sunt montate injectoarele de benzina, in momentul in care am umblat la duze am vazut ca erau foarte slabe si pe langa ele se tragea aer fals, (cu toate ca a fost motorul desfacut si reconditionat in primavara lui 2015, atunci nu m-am atins de ele si nici nu am observat cat de prost sunt montate), dupa ce am facut montajul s-a cunoscut diferenta.
Mai jos aveti poze si un filmulet, (va rog sa scuzati limbajul), cu duzele cum au fost ele montate pe galerie prima data de cei care au montat instalatia de gpl, dupa care in galeria veche am inceput sa fac teste sa nimeresc cat de cat inclinatia catre supapele de admisie, la fel ca injectoarele de benzina.
Modificarea a reusit in prima faza, chiar de la prima pornire, motorul mergea mai rotund si era si un pic mai silentios, la cateva zile dupa modificare am avut o surpriza foarte placuta, s-a schimbat si puterea motorului, nu mai trebuiau acceleratiile alea violente la plecarea de pe loc ci doar ridicam piciorul de pe ambreaj si doar atingeam pedala de acceleratie si masina pleca foarte usor si isi lua ea singura puterea necesara, se cunostea si un plus de putere pe care eu nu il simtisem niciodata, abia atunci mi-am dat seama cum ar trebui sa mearga motorul meu, spre dezamagirea mea minunea nu a tinut mai mult de 3-4 zile si motorul e la fel de puturos ca inainte (dar asta e o alta poveste, pe care am sa caut sa o scriu intr-un al post), dar ca ideie este asa: acceleratie lenesa, lipsa putere, relanti un pic de tot oscilant, daca ii dau sprit pana la 2000 de ture - la revenire valseaza de 2-3 ori pana se stabilizeaza. Am verificat eventuale fisuri la furtunele de la clapeta si de la vacum vizual cat si cu sprei de frane (a se avea mare grija poti sa iei foc daca motorul este incins, nu recomand), am pus interfata Opcom-ul si vazut parametri la: debimetru – motor cald arata 8 Kg/h, sonde landa ar functiona in parametri normali (si dupa spusele celor de la AUTOA, unde am facut si o diagnoza, iar in urma ei s-a schimbat debimetrul cu unul nou, tot original, si a zis ca arata aceiasi parametri ca cel vechi de pe masina, dar cei drept eu nu am mers cu ei sau cu masina cand a fost montat debimetrul nou)
Mai ramane sa mai verific :
-plamanul de servofrana (intre timp verificat cu furtun la galeria de admisie)
-furtunul care duce la plamanul de servofrana (vezi sus)
-planeitate clapeta de acceleratie, (normal nu ar trebui sa fie problema, dar...)
-am sa schimb bujiile
-proba cu alta clapeta
Se va schimba debimetrul de aer, deja am facut comanda peVDO cod 5WK9606Z, intre tim am schimbat, se simte o usoara diferenta, dar nu m-a dat deloc pe spate.
Cu ocazia asta am vazut si bujiile, sunt Bosh cu iridium, dar una dintre ele parca nu mai are acel varf ascutit cum era atunci noua (asta datorita umblarii la ele si modificat gap-ul, acum il am de 0,7) dar ma gandesc la NGK , cele care se recomanda schiimbarea la 60 000km.

Cand am schimbat debimetrul, am pus un altfel de tester, si era ceva diferit la cilindrul 1 si atunci aveam fluctuatiile care am sa vi le arat aici: http://www.youtube.com/watch?v=5Nn6TLp_MMo , la inceputul filmarii sunt acele fluctuatii pe urma schimb de pe gaz pe benzina si se stabilizeaza, problema zicem noi ca ar fi de la gaz, dar lipsa de putere este si pe benzina! Am sa mai incerc si alta metota, am sa fac spuma si am sa dau la plamanul de la instalatia gpl, nu cumva o rasufla pe acolo , sau ma mai gandesc sa nu fie membrana plamanului fisurata-rupta, cumva, acum cand s-a facut montajul instalatiei nu am fost prezent (nu cumva instalatia mea este un pic defecta de la inceput, oricum nu ma voi mai duce la ei am sa ma duc la Vernesti). La acel tester (Delfi - cred) pe sonda 2 amestecul era mereu SARAC, pe sonda 1 fluctua : sarac/bogat, ma gandesc ca sonda sa nu lucreze bine sau sa dea informatii eronate la ECU, si de acolo si lipsa de putere, mai mult combustibil decat este necesar.
Va mai intreb si eu ceva: aveti ideie daca la schimbarea unui ECU de ex. trebuie pus TECH2 si imperecheat cu celelalte calculatoare ale masinii sa comunice intre ele? Aici imi tare capul, nu stiu ce ar trebui facut...........................
Acum eu v-am zis problema mea, daca aveti cumva vreun sfat........... va multumesc.
(mesajul l-am scris mai demult dar nu a fost finalizat si postat, nici acum nu este, nu am mai citit ce am scris inainte)

Pai am schimbat galeria, am luat una de la dezmembrari, si la duzele alea am dat cu pasta de la BIZON (daca nu ma insel, pentru metale, dar acum mi se pare ca nu mai este toata cantitatea pe care o stiam eu) ma rog am dat acum cu altceva tot pentru metale dar nu ma dat pe spate.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am demontat admisia pt curatare canale egr la o astra h 1.6 twinport care are și gpl cu injecție lichida și am observat ca duzele de gpl nu sunt pe mijloc. Am și ceva suturi la schimbarea vitezelor la turații mici. Tb sa fie centrate pe mijloc sau nu conteazã ?
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dragi colegi care imi poate recomanda si mie un service specializat din zona Hunedoara-Gorj-Cluj-Timisoara pentru montarea unei instalatii gpl pe un opel astra j 1.4 turbo.
va multumesc anticipat.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
@nba25 pt Tomasseto gasesti la Cristur pe centura Hunedoarei la vreo 3-4km de reprezentanta Opel si la Tg-Jiu, Vumar aia sunt exact cum iesi de pe centura jiului in dreapta, in stanga faci spre kaufland, in drepta sunt ei, iar in fata Petrom.
Is curios, cum de ai la locatie Vulcan? ca eu nu pot decat Hunedoara sa aleg.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu știu! Am contul fãcut demult! Și care is mai profesioniști? Eu vroiam sa mã orientez spre Landi Renzo ca instalatie gpl
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ambii monteaza ok. De ce nu te orientezi dupa un BRC? Lasa-l pe Lascar in pace Smile
Apropo, aia de la tg-jiu am observat ca is mai specializati pe reglaje.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu mã duceam la lascar! Sa vãd! Trebuie sa studiez și preturile! Vumar monteazã brc?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR