Parola noua?


am o astra h 2008 z17 dtj 110 cp probabil turbina variabila si ori am eu o problema cu urechile , ori am o defectiune la masina (desi am fost la tester de curand la ecomax si nu avea nimic) poate turbina sa porneasca la tuatii diferite in functie de viteza in care esti? aud turbina ca porneste la viteza 2 3 la 1500 de turatii fix iar in viteza 4 la 2600
rog pareri, variante ma duc la orl-ist
ma duc din nou la tester
ma duc cu ea asa pt ca asa e normal
ps .sa nu radeti de mine o am de 10 zile
turbina se invarte tot timpul fiind pusa in miscare de gazele de vacuare , doar ca la turatii mari -creste si turatia axului turbinii si presiunea aerului introdus in cilindrii , ce auzi tu e probabil e supapa de supra presiune a turboului ...care deschide si arunca aerul afara la o preiune prestabilita ca sa nu spargi cilindrii si turbo , sau trage aer fals pe la tubulatura ....verifica circuitul filtru -galerie de admisie . bafta
1.Suieratul tubosuflantei este irelevant,deci nu conteaza ca suiera sau nu.
2.Cuplul maxim la motorul tau este undeva la 2200 rpm.
3.In trepte mici motorul trage fiind ajutat de geometria variabila si simti turbo nefiind necesar sa se aproprie chiar pana la zona de cuplu maxim.(cam ca la bicicleta Smile cand folosesti un pinion mic la viteza mica trage greu:)
4 Nu te astepta ca in trepte superioare sa traga ca in treptele 1,2,3 mai ales daca ai turatii necorespunzatoare treptei in care te afli.
5 in concluzie schimba vitezele corect daca vrei sau ajungi la 150 km/h repede Very Happy daca nu chinui motorul
deci dragi mei pana la urma turbina merge tot timpul nu intra in regim de lucru ca si la alte masini de ex de la 2200 de turatii la pasat imi spune un coleg de serviciu
La orice masina turbosuflanta merge incontinuu, doar cand ea devine eficienta se simte pe la 2200.
mersi mult, mai dureaza pana ce ma dumiresc eu care-i treaba cu suieratul
LA Z17DTH...tot pe la 2200 de ture se simte impinsul in scaun si bagat capul in tetiera...Dupa cum se lauda producatorii, turbina cu geometrie variabila e mai eficienta decat cea cu geometrie fixa (de la dti), prin fapul ca ajuta motoul la turatii mai scazute...totusi, in realitate, isi face simtita prezenta mai tarziu. Sad
ok dar voi auziti suieratul? in vitezele mici se aude la fix 1500 de turatii am verificat nu pare sa traga aer fals .................
Suieratul se aude la toate turatiile cand decelerezi (lasi acceleratia ca sa schimbi viteza), mai ales cand ai motorul rece...
eu schimb vitezele pe la 2700 turatii si merge bine este o astra de 1,9

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou