Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu mi-am fãcut lucrarea Dar nu va la carte. Am folosit un furtun gofrat de izolare cablu electric in perete.
Ulterior am dedus ca partea izolata de pe furtun, aproape de bifurcatie ar folosi la proteja furtunului se cãldura degajata de becul din torpedou când acesta este in funcțiune.
Bifurcatia ar folosi la scurgerea consensului cred, dar nu am gãsit unde ar trebui conectatã.

Eu mi-am adaptat un furtun direct intre dopul din aeroterma si torpedou, adicã mi-am cumpãtat doar capacul. Lucrarea arata funcționeazã normal pana când desfaci torpedoul ca sa schimbi filtrul de aer habitaclu de exemplu si vezi "tigania". Nu arata rãu, dar se vede ca nu-i original.
In viaþã asta voi reveni cu poze pentru un tutorial.
Skip ads

  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
As ruga pe cineva daca este amabil sa puna niste poze clare cu sistemul original din spatele torpedoului.As vrea sa vad cum vin prinse acele conducte din fabrica pentru racire torpedou.daca se pot pune mai multe poze inclusiv cu torpedoul pe pozitie,multumesc anticipat!
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
colegii nici unul dintre voi nu se incumeta sa dea cele 4 suruburi torx de la torpedo,sa dea torpedoul efectiv jos si sa faca 2-3 poze cu prinderile pentru acea conducta.eu l-am dat azi dar nu am stiut cum ramane cu teava care pleaca din bifurcatia cu stutul ala de intra in torpedou!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vezi aici in topicul meu de prezentare a masinii , cu toate ca este astra g se c am aseamana , asta ca sa ti faci o idee
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1000

Ai PM.
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Litian28 ai citit topicul asta de la inceput?
Pe pagina 3 sunt poze cu sistemul original de refrigerare de pe astra H, preluate de pe tutorialul de pe astra-h.ru. Poti intra direct la rusi si traduci cu google translate.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
GL10PEL am intrat si la rusi si am citit de 10 ori traducerea paginii.am vazut si pagina 3 si tot nu imi dau seama unde vine partea ultima a acelei conducte originale.am piesele de pe o masina de Anglia.am chiar 2 conducte si chiar ma gandeam sa le vand si sa renunt la prostia asta.am si capacelul din torpedou care asigura inchiderea/deschiderea.conducta dupa partea cu stutul care intra spre torpedou mai are 2 component imbinate.alea nu stiu unde ajung caci sigur la intrarea in torpedou nu se termina!
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
spre exemplificarea colegilor de pe acest forum pun in cele ce urmeaza cateva poze cu conductele originale pe care le detin. rog pe cineva care are din fabrica asa ceva pe masina sa imi explice si mie cum vine prinsa conducta pe care am pus eu niste explicatii sumare! va multumesc anticipat.
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu la H nu merge cele de pe masini cu volan pe dreapta pe masini cu volan pe stanga, cred ca te chinui degeaba fara piese buna
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dacã urmãriți posturile mele precedente din acest topic, am întrebat si eu unde duce continuarea acestei conducte. Am presupus ca folosește la sdincurgerea condensulu, dar dupã pozele de mai sus folosește la re utilizarea fluxului de aer din torpedou cãtre aeratoarele centrale.
Si eu vreau sa aflu rãspunsul corect la aceastã întrebare.

Atenþie la piesele pentru mașinile cu volan pe dreapta. Pentru rãcirea torpedou, am observat cate douã rânduri de coduri pentru furtun si piesa din torpedou.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
nu ar fi problema de piesa.pot rezolva pe una din cele care le am indreptandu-le in sensul opus.in portiunea care vreau sa o curbez in sens opus o umplu cu nisip la refuz si o incalzesc cu feon de service.asa evit orice opturare a conductei cand o indoi.problema ramane unde o leg mai departe catre consola centrala.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutari.redeschid discutia dat fiind ca a venit vara si vreau sa fac si eu u am sistem delphi pe masina si nu am accea pregatire acolo,ma refer la acel stut.ma gandeam sa dau gaura in usa de viitare de la filtrul de polen si sa adaptez acolo un stut si sa ma leg de el.
ceva pareri?.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mi-am pus torpedou refrigerat si nu merita efortul.
cel putin eu unul nu merg asa de mult cu ac-ul sau reglat atat de rece ca sa raceasca torpedoul ca un frigider...
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu merita deloc investitia . Eu am izolat torpedoul pe exterior si tot degeaba - nu merita absolut deloc tony.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de pareri domnilor.macar stiu atunci sa nu ma apuc de treaba.
vara racoroasa va doresc!
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
a mai aflat cineva de ce prinde acea tubulatura originala in spatele consolei centrale?!are cineva montat pe masina din fabrica si ne poate exemplifica cu cateva poze facuta prin partea stanga a torpedoului,cand aceasta este dat jos?!ca sa ma intelegeti am nevoie de poze din spatele consolei centrale sa vad unde naiba vine conducta dracilor!multam anticipat si va zic ca eu nu am renuntat la idee chiar daca am piesele in dublu exemplar,dar de pe masini cu volan dreapta!
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
la unele sisteme e un stutz mic care se taie si se mufeaza tubul.sunt si ceva poze pe undeva aici.e in zona capacului de la filtrul de polen.
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare colegi!
am si eu o problema in legatura cu montarea tubulaturii pentru torpedoul refrigerat.
am acel capacel in torpedou care inchide/deschide admisia aerului.acel si tubulatura originala de pe o masina de anglia pentru traseul aerului.am identificat gura de aerisire de unde sa plece aerul spre torpedou.problema este ca nu stiu unde se prinde in spatele consolei centrale acea tubulatura!un coleg mai galanton poate realiza o poza cu montajul direct pe masina sau explica mai in detaliu acest lucru?!
multumesc anticipat!
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Tubul prinde in corpul aerotermei. Tubul meu este aritzanal. am 4 poze:
https://www.dropbox.com/s/jf...25-00354.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ir...25-00355.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9i...25-00356.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/6n...26-00360.jpg?dl=0
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de ajutor colegului GL-10-PEL.problema este ca eu detin tubulatura originala si mar ajuta mult cineva care are tot asa si poate face ceva poze in spatele bordului sa vad unde se opreste traseul dupa ce trece de acel orificiu care aduce fluxul de aer in torpedou!
multumesc anticipat,astept si alte foto.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Foarte buna idea. Iar pentru cei care spun ca e un moft, va spun un lucru personal. Fac anual cate un concediu prin Europa, iar copilul meu necesita un medicament care trebuie tinut la rece (5-7 grade Sub 10. Acasa sta in frigider). O alta solutie ar fi sa-mi cumpar un frigider auto care e scump si pentru 2-3 saptamani pe an nu imi vine sa dau 2000+ lei. Pana acum foloseam o tentativa de lada frigorifica la bricheta masini si cumparam gheata de la statiile de benzina si ma rugam pe la pensiunile unde ma cazam pe traseu sa imi tina "pinguini" in congelator peste noapte. Daca pot tine in torpedou undeva sub 10 grade, nu consider ca e moft. La primavara ma apuc de lucrare.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR