Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Azi am avut o problema cu calibra c20xe si anume:furtunul de la intercooler mi-a frecat pe fulia de la ac si s-a spart. A inceput sa imi arunce ulei afara si am mers asa aproximativ 3km, cand am ajuns acasa nivelul uleiului era putin mai scazut. Am retezat furtunul si l-am inadit cu o bucata de teava cu coliere. Toate bune si frumoase, dar cand sa pornesc masina pauza. Motorul invarte, benzina am in rampa de injectoare, scanteie imi da la fiecare bujie , dar nu porneste, doar da peste cap si ineaca bujiile. daca dau mai mult la automat ajunge sa scoata benzina nearsa pe esapament si face ineaca rau bujiile. am desfacut de curios senzorul de la vibrochen, cel de detonatie si era plin de pilitura si ulei, l-am sters si l-am pus la loc, dar degeaba k nu a pornit. dupa 4 ore de dat la automat, am miscat mufa e la senzorul de detonatie si a pornit. masina mergea in 3 , se accelera prost si scotea benzina nearsa. cand m-am uitat pe computerul d bord masina scotea un consum urias, 4,5 la relanti si 15-16 cand accelerem.am oprit motorul si nu a mai pornit deloc. am observat ca imi sa aprins check engine. aveti idee ce poate fi? Sad eu cred ca este senzorul de detonatie. senzorul de la axele cu came u
Skip ads

  • cristinuz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
verifica catalizatorul s-ar putea sa fie infundat
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ai brodit-o ca nuca-n perete Laughing de unde catalizator ca este scos de mult si e inlocuit cu o teava. am facut testul cu agrafa si apare cod eroare 31(rpm sensor no signal). senzorul de la vibrochen cred ca a busit, din cauza ca am mers cu nivel mic de ulei in baie si s-a incins, pe deasupra l-am gasit si plin de pilitura. am verificat presiunea in rampa si e ok, am verificat bujiile ,fisele si bobina si am scanteie pe toate deci altceva nu cred ca poate fi. distributia pare ok ,nu este sarita. a mai patit cineva sa nu-i porneasca din cauza senzorului de la vibrochen?
  • cristinuz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
scuze am vrut sa fiu si eu de ajutor dar vad ca nu ai nevoie tu dealtfel stii defectul nu stiu de ce mai ceri parerea altora , apropos de nuca in perete nu ai specificvat ca nu ai catalizator,de obicei cam astea sunt simtomele unui cat infundat
Skip ads

  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
merci pt parere! nu stiam defectul inainte sa postez aici. mi-am dat seama dupa ce am incercat o zi intreaga s-o repar si am facut testul cu agrafa. am comandat senzorul si astept sa-mi soseasca. o sa vad ce se intampla dupa Rolling Eyes
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai comandat senzor degeaba.daca ai eroare 31 cu motor oprit e normal. ti-am mai scris intr-un topic dar nu ai vrut sa citesti.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
stiu dar altceva nu am ce sa mai incerc, scanteie are ok, am verificat bobina,fise senzor hall. distributia e ok.debitmetrul daca era stricat pornea dar merge prost. daca era iac-ul dadea macar sa porneasca si murea dp aceea pt ca nu isi tinea relantiul, dar la mine doar invarte. presiune in rampa am destula, ca si asa ineaca bujiile k draq. am citit intr-un post anterior ca eroarea 31 poate aparea si cu motorul oprit sau daca senzorul este busit. mi se pare aceeasi chestie, daca senzorul este mort, e normal sa nu mai dea semnal. apare eroarea 19 atunci cand da semnal eronat dar daca el are bobina retezata sau altceva e normal sa nu mai dea semnal. si ceea ce m-a facut sa cred ca senzorul asta e devina a fost k atunci knd am desfacut mufa de la el si am bagat-o in timp ce dadeam la automat am reusit sa pornesc masina, dar mergea k draq , pt ca se ineca si mergea in 3(si rolul senzorului este de a comanda alimentarea si scanteia). revin cu noutati maine cand imi soseste senzorul.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat! m-am dus ieri la masina plin de nervi, am taiat cu un cutit toate firele de la baza senzorului si le-am legat din nou. le-am dat cu banda izoliera si le-am pus la loc. masina a pornit la sfert. azi am mers la reprezentanta opel si am cumparat o facatura de senzor italian la 118lei. l-am pus si merge ok, dar cam ciudat ce-i drept, atunci cand dau la automat odata porneste la sfert, alta data porneste mai greu si se tureaza pana la 3000, alteori da peste cap motorul si se blocheaza Rolling Eyes. dar sunt multumit ca trage super masina de cand l-am schimbat . dar ce pretentii sa mai am de la un senzor de 118lei . unul siemens sare de 300 . IN CONCLUZIE EROAREA 31 POATE APAREA SI CAND SENZORUL ESTE BUSIT SI NU DA SEMNAL DELOC. NU NEAAPARAT CAND MOTORUL ESTE OPRIT!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR