Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • DoTy

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
NUP.. am ramas cu arcu .. ... am avut faramat rulmentu ... le-am schimbat pe ambele parti se misca f.bine nu se mai aude nimic ... aia e ... am ramas cu arculetu Razz
Skip ads

  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Dupa aflarea pretului usturator pt amortizoare IDS+, am ajuns la concluzia ca unele normale ar fi mai mult decat necesare in conditia in care nu cred ca am activat butonul SPORT in 2,5 ani de cand am masina mai mult de 5-7 ori.....si atunci ca sa te lauzi la prieteni ca vezi domle` ce masina cu optiuni sport am ... Nu zic ca nu e "fain" optiunea SPORT, dar nu prea sunt de parere ca e pt Romania...
Poate a mai facut cineva treaba asta si intrearea mea este : Eroarea care imi va aparea oligatoriu in bord o sa imi apara imediat sau doar la activarea butonului SPORT?
Cu stima.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am impresia ca modulul CDC e pe amortizor...deci s-ar putea sa-ti dea eroare. Poti incerca sa vinzi tot ce tine de IDS+ de pe masina, si sa dezactivezi optiunea. O sa iesi sigur in profit.

Adi G.
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va salut. Am pus aceiasi intrebare cred eu in locul gresit ( thread Astra ).
Sunt foarte interesat de informatia daca pe Opel Vectra C fara facelift merg optiunile de inlocuire cu amortizoare normale sau reconditionare, care sunt posibile de exemplu la Astra.
Intreb pentru ca vreau sa vand masina si vreau sa o dau omului in regula. Din cate mi-a spus un mecanic, teoretic se poate, dar mai bine intreb pe cei patiti si trecuti prin treaba asta.
Masina este echipata cu IDS+ si buton Sport si din pacate am amortizoarele pe fata scurse total.
Va multumesc si in speranta unui raspuns cat mai rapid.
Skip ads

  • trotil2

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema.Am un vectra c gts 2004,de 1 luna,la drum întins cand fac ușor de volan stânga-dreapta fuge spatele la ea,zici ca e barca.Am fost la mecanic,schimbat bucse fata-spate,in zadar,totul ok pe elevator,telescoape ok,geometrie ok.....mA poate ajuta cineva?
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sigur ai bucsele oscilante de la bratele bumerang duse!
  • trotil2

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Deci trebuie sa schimb bratele bumerang,am înțeles ca nu se pot schimba doar bucsele
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
se pot schimba doar bucsele , cine ti-a spus ca nu ?
Skip ads

  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Bun, revenind la tema amortizoare . Am inteles ca una din cele mai bune combinatii ar fi : arcuri gts si amortizoare Bilstein B8
  • trotil2

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Florin38 da-mi te rog detalii despre bucsele brat bumerang,la service ASA au zis sa le schimb cu brat cu tot...dacã imi poți spune ce fel de bucse
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu suspensia fata.Masina este Vectra Gts 1.9cdti. Mi s-au rupt arcurile pe fata si le-am schimbat cu unele de la KYB pentru suspensie sport si masina statea prea ridicata. Cand am ajuns in Romania am fost la piese auto le-am explicat celor de acolo care e problema....dupa consultari serii de sasiu etc mi-au comandat arcuri+amortizoare. Le pun pe masina aceeasi poveste. Pana la urma am luat arcuri din dezmembrari de pe un alt Gts ...masina tot ridicata sta si parca e mai rigida ca inainte. Poate fi acum problema de la amortizoare? Care e diferenta dintre amortizorul pentru sasiu sport si cel normal? Cand le-am schimbat le-am pus lanfa cele vechi si aveau aceleasi dimensiuni.
  • Catalin Dancuta

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, tuturor
Am mai postat si anterior, doar ca acum chiar am o problema si as vrea un sfat din partea voastra pe cat se poate pertinent si pentru care va multumesc anticipat.
Saptamana trecuta la un schimb de ulei intermediar, am constatat cu stupoare ca arcul dreapta fata imi este rupt la partea inferioara (chiar in suportul de la amortizor).....asta inseamna, implicit schimbul celor doua arcuri fata. Problema e ca avand 126.000 km si amortizoarele sunt pe finalul vietii (chiar daca nu o arata), asa ca m-am gandit la un kit suspensie reglabila SS SuperSport. Dupa o verificare, sigur in conformitate cu seria de sasiu (masina am achizitionata de noua la reprezentanta Opel Cluj in 2008) am constatat ca suspensia de fabrica de pe masina mea, este un pantru drumuri grele. Pana aici totul este ok, doar ca intrebarea mea este.....ce alte componente ale suspensiei va trebui sa inlocuiesc si cat va cobora garda la sol....daca este cazul.....si, bineinteles, care este sfatul celor care au facut aceasta modificare.
Va mulumesc, inca odata si astept raspunsul vostru.
O seara faina,
Catalin D
Skip ads

  • TzuTzu77

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare oarecum legata de cea de mai sus. Vecttra mea la fel, are pachet de drumuri grele, si mi se pare mult prea cocotata, si estetic si ca "feeling" in mers. Intrebarea mea e, difera amortizoarele fata de cele normale sau doar arcurile? Amortizoarele inca imi par ok, si as vrea sa schimb arcurile cu unele normale sau chiar -30mm, dar mi-e sa nu le iau si sa am probleme dupa.
Cat pentru colegul Catalin Dancuta, referitor la reglabila, eu am avut pe fosta masina, Astra G Bertone, si nu mi-as mai lua. Intr-adevar, o reglezi la inaltimea dorita, dar confortul are mult de suferit
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
difera atat arcurile cat si amortizoarele ! daca ai posibilitatea compara 2 arcuri unul normal si unul pentru drumuri grele si ai sa vezi diferenta, acelasi lucru este valabil si la amortizoare, cele de drumuri grele au tija mai lunga.
  • TzuTzu77

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Arcurile banuiam ca difera, nu eram sigur de amortizoare. Deci sa inteleg ca nu merge sa-mi cumpar niste arcuri mai scurte ca sa mai cobor masina.
  • mephisto

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
masina o sa fie mai joasa cand e oprita, in mers cand incep amortizoarele sa functioneze se va ridica fortand amortizoarele neavand sprijin din arcuri
  • TzuTzu77

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Readuc in discutie subiectul, poate mai ajuta pe cineva. Dupa ceva cercetari am descoperit ca amortizoarele pt sasiu coborat sunt aceleasi ca pt drumuri grele. In consecinta am luat cu incredere arcuri sport, masina e mai joasa, mai stabila, si chiar amortizeaza mai bine denivelarile mici.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR