Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
MMarius a scris:Am sa postez un video cum am filmat intr-o seara/noapte cum merg cu 230 sau 235km/h nu stiu exact pentru ca era si un pic de trafic. Am sa il urc in noaptea asta cand ajung acasa

Nu am fost ironic , doar ca eu nu am reusit sa scot mai mult de 212 km , si limitat poate de traficul de pe autobahn , in conditiile in care vad ca avem masini similare. La asta ma refeream . Am vazut si video viteza mare adevarat asa ca , just drive carefull Smile
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da, te inteleg, top speed am avut 245km/h, nu stiu daca mergea mai mult pentru ca a trebuit sa reduc.

Acum cand merg in Ro luna viitoate posibil sa-i fac un remap. Sa vad daca merita. As vrea s-o duc la 190cp. Mi frica de DPF sa nam probleme. Si daca ar fi pe langa Arad ceva priceputi in remap. Ramane de vazut.

Consum mediu pe natiomal 6.6
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu vad ce probleme sa ai cu DPF-ul...,dupa efectuarea remap-ului iti pot spune ca (la mine), s-a marit intervalul intre regenerari.
Nu am avut probleme,masina merge foarte bine,raspunde destul de promt la solicitari,ce imi place ca nu bruscheaza(este un avantaj pentru ansamblul cutie-volanta-ambreiaj),creste liniar in turatie/cuplu/viteza.Singura mica problema este daca fortezi in treapta a doua unde datorita cuplului mare are tendinta sa "rupa"aderenta,insa intra in actiune TC-ul...,una peste alta eu iti recomand remap-ul ,vei ajunge mult mai repede la viteza de croziera dorita si foarte multi se vor "mira"de ce poate aceasta masina,fara sa afecteze in vreun fel componente importante ale masinii(acum depinde si de gradul de exploatare al masinii,cred ca intelegi foarte bine acest aspect).
Nu cred ca vei regreta, daca te vei hotara sa efectuezi un "mic"remap... Wink

In legatura cu top speed-ul,trebuie sa ai in vedere calitatea carburantului utilizat,care difera foarte mult,ai sa vezi acest lucru cand vei alimenta in Romania,viteza maxima nu cred ca va depasi 225km/h-230km/h.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da stiu. Am avut pe megane remap si zbura. Mergea super bine. Dar asta cum cu dpf ma speriat un pic. Totusi nu stiu unde sa fac. Avand in vedere ca eu merg in Arad. Sa merg pina in Bucuresti sa imi fac? Ma poate ajuta cineva cu o adresa sau sa ma acompanieze?

Salutari
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am remapat insignia si nu pot sa mai zic nimic a explicat @gyzmo perfect. Iti recomand sa ajungi pana in Bucuresti pentru remap, te pot acompania eu (depinde in ce perioada o sa vii) si poti ramane la mine pe perioada "interventiei"
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
stemi a scris:

Am alimentat la intrare in Serbia din Croatia la Omv prin 2011.

La 180km/h mers constant aveam consum 5.2........ Shocked si masina tragea super (da, cu AC on).

Intradevar, si carburantii coteaza.


5,2 sau 15,2 L/100km, ia adu-ti aminte mai bine?
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
5.2 L/100km Stiu foarte bine pentru ca nu-mi venea sa cred. Asa a afisat pe aproximativ 10 km dupa care am redus viteza. Posibil sa fi avut si o mica panta dar nu eram chiar in "cadere libera" daca intelegi.

Cu carburantii din Romania la 180km/h am un consum de 9.8 L/100km. La 140km/h am 6.1 L/100km.

Motor A20DTH. Consumul l-am inregistrat cu tempomatul pornit.

Am inregistrat consum de 14 L/100km la 210km/h dar nu am reusit sa mentin viteza constant pentru mai multi km ca sa vad daca scadea/crestea mai mult. N-am apucat sa vad cu alti carburanti cum merge la 210 dar cu cei din Romania atat am scos.

Stiu ca pare incredibil, tocmai de aceea am si specificat unde am alimentat.

Iar in Bucuresti cu AC on am 10~10.5 L/100km si fara AC 9.2 L/100km.


Ca fapt divers, daca vrei economie mai mare de carburant in Bucuresti pe caldura asta recomand urmatoarea varianta:

AC on si manual, temperatura 19 si viteza 1 (sa simti putina racoare macar Smile ). Astfel consumul instantaneu la semafor variaza intre 0.9 si 1 L/100km.
Daca dau drumul la climatronic sau viteza ventilatorului de la 2 in sus variaza consumul intre 1.2 si 1.5 L/100km (asta cu temperatura setata la 22-23 grade).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu exista 5.2L/100km la 180km/h si cu A/C on! Poti sa alimentezi si direct de la rafinaria OMV din Austria. O fi o mica diferenta intre motorine ca si consum, dar de la 5.2 la 9.8L/100km e aproape dublu. Ceva nu e in regula.
Cu Astra J, aceiasi motorizare, mers linistit, am scos 5.2L/100km pe DN1 intre Baneasa si Barcanesti (Ploiesti) cu viteza medie de 92.5km/h.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Consumul pentru CDTI 163 cp - 2011 a scazut simtitor dupa instalarea unui PowerBox care creste un pic si puterea si scade consumul.
Pe bune in oras inainte imi lua 11% iar dupa Power Box 8% ! - - dupa calculatorul masinii. Trafic redus.
Cresterea de putere este resimtita in viteza cu care creste acul turometrului este mai vioaie........

Imi poate spune cineva daca instalarea PowerBoxului afecteaza fiabilitatea anumitor piese ale masinii ?

Multumesc
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am fost si eu plecat in concediu si am facut 6000km strainatate + tara

Dus:

Romania - Ungaria - Austria - Germania - Olanda / am facut 25 de ore condus fara opriri (wc si alimentari nu se pun). Scoteam un timp mai bun daca nu era asa mare aglomeratie in Germania

In Olanda am stat 1 saptamana si m-am plimbat mai peste tot. Am aproximat in jur de 1000km.

Intors:

Olanda - Germania - Franta (cam 200km) - Germania - Austria - Slovenia - Croatia - Serbia - Romania

6012km consum pe CB 6.4 L/100km (nu am facut si la pompa)

Anvelope:

fata 245/40 R19
spate 255/40 R19
presiune 2.5 toate 4

Viteze:

In mare am respectat limitele de viteza (mai ales Olanda care este PLINA de camere) deci vb de 90 - 100 in afara localitatii, 50 - 60 in localitati si 120 - 130 autostrazi.
In Germania am avut parte de multa aglomeratie pe autostrada. Eu conduceam pe data de 14 august si pe 15 aveau nemtii liber deci...asta e.
Viteza in Germania a fost in mare de 130km/h. Unde am prins liber mers constant cu 160km/h si reprize (multe) de 200km/h.

Legat de viteza maxima:
Cu pedala la podea n-a trecut de 219km/h. Cu tempomatul am urcat pana la 230km/h (deci masina poate) si cred ca daca mai aveam pista libera mai prindea ceva (nu mult).

Eu unul ma declar multumit de consumul masinii, mai ales ca nu am avut un stil de condus economic (nici idiot).
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@hog33 Cauta si vei gasi!

clubopel.com

Lectura placuta colega.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:Consumul pentru CDTI 163 cp - 2011 a scazut simtitor dupa instalarea unui PowerBox care creste un pic si puterea si scade consumul.
Pe bune in oras inainte imi lua 11% iar dupa Power Box 8% ! - - dupa calculatorul masinii.


Power box-ul ala pacalese senzorul care masoara presiunea in rampa, el vede presiune mai mica si automat calculatorul tinde sa aduca presiunea la valoarea normala (care in realitate este mai mare).
CB-ul calculeaza consumul in functie de impulsurle date injectoarelor. Ai presiune mai mare - automat si debit mai mare. Dar daca tu minti calculatorul cu "cutiuta fermecata", te minte si el in privinta consumului. Asa ca aia 8% sunt doar o fata Morgana.
De afectat, in mod sigur o sa iti afecteze DPF-ul cu consecintele de rigoare.
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutari, am am spus ca dupa ce ma intorc din Romania am sa postez consumul masini.

Dus cu masina full full, Ulm - Arad 1100km consum mediu de 6.2l mers normal 120-140km/h

Intors iara full, Arad - Ulm 1100km consum mediu 6.5l, am consumat fix un plin, la intrare in oras am alimentat, era pe rosu (un pic mai jos de jumate la rosu, si CB arata ca mai fac 61km)

In Romania: Arad - Satu Mare, Satu Mare - Arad, consum mediu de 6.2l (am depasit tot ce mi-a stat in fata)

Arad - Cluj, Cluj - Arad, consum mediu 6.4l (am depasit tot ce mi-a stat in fata)

Iar consumul mediu doar in Arad, 7l, chiar inainte sa plec spre Germania a urcat consumul la 7.1l

In Romania am alimentat doar de la soferi de Tir. Nu stiu daca era motorina din Ro sau altundeva. Doar la intoarcere am alimemtat de la Petrom (eram aproape pe rosu si am facut plinu)


Cea mai mare viteza in Romania a fost de 210km/h, nu am mai avut sosea (urma curba + intrare in sat). Totusi cred ca mai urca, dar greu.

Masina s-a comportat exceptional atat la drum cat si prin oras.

Legat de consum, sunt mai mult decat multumit.

Pun doua poze sa vedeti cum arata saraca masina la plecare. La intors a fost putin mai lejera, nu cu mult, cca 2 plase Very Happy


  • deleted-99285

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un astra si intentionez sa-mi iau o insignia.
Ma poate lamuri cineva care este diferenta la consum intre 160 cp si 130 cp. Si pe care varianta este bine sa merg. Ce diferenta este intre ecoflex si restul.
Multumesc mult
  • deleted-99285

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un astra si intentionez sa-mi iau o insignia.
Ma poate lamuri cineva care este diferenta la consum intre 160 cp si 130 cp. Si pe care varianta este bine sa merg. Ce diferenta este intre ecoflex si restul.
Multumesc mult
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
eu am ecoflexul 160 cp motor 2.0 dth consum 5% afara la 5000 km cu 4 pers si porbagaj plin viteza maxim 170 cu aer pornit mers pe autostrazi si localitati daca merg singur economic scot si 4.2 cred ca merita, la demaraje se simt caii te baga in scaun confort nu mai zic .
Si eu am trecut de la astra 1.7 cdti la insignia 2.0
Un singur lucru trebuie sa stii este mai scumpa la intretinere decat astra, intra in categoria limuzina deci...
Oricum succes la alegerea modelului.
  • deleted-99285

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Multumesc . Care este dif.intre ecoflex160 cp. Motor 2.0 dth si 160cp motor 2.0 CDTI?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand diferenta este la cutiea de viteze, mai exact la rapot.(ecoflex la o viteza de ex. 100km/h are sa zic 2500rpm in treapta 4,e cand dth are undeva la 3000rpm). Ecoflex are un consum mai mic, mai are si Start/Stop dar si o intretinere mai mare.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu este o regula ca ecoflex sa fie cu start/stop. Eu am ecoflex si nu are start/stop
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ecoflex are 2 din 4 bujii cu senzor de presiune pentru dozarea optima a carburantului. Asta ar fi bine doar ca o asemenea bujie este foarte scumpa si practica a dovedit ca nu sunt la fel de rezistente ca cele clasice.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR