Parola noua?


Am un Opel Astra G adus recent din Italia si as dori sa il inregistrez in Romania . As dori sa stiu si eu de la cineva care a trecut prin asa ceva cam care sunt procedurile .
Masina e din 2000 , seria motor x14xe care am inteles ca este euro 2 . Masina a fost cumparata recent din italia, are platita acolo asigurarea si toate cele, nefiind radiata - pot sa circul linistit inca cateva luni cu numerele de Italia . Trebuie cumva radiata din Italia mai intai sau se poate face inmatricularea direct aici? Si legat de rar...cand o sa fac ITP-ul(caci banuiesc ca o sa trebuiasca sa fac ,o sa trebuiasca sa imi fac noxele(fiindca e euro 2 si nu are noxele trecute) si sa platesc 22 milioane taxa aia urata sau fac ei noxele automat? )
Multumesc anticipat pt. raspunsuri .
poti inmatricula o masina si daca nu e radiata din statul care o exporta. problema la multe masini aduse din italia sunt actele. italianul nu da in momentul in care vinde masina "certificatul de proprietate", inmaneaza cumparatorului doar targa, urmand ca certificatul sa-l dea dupa ce o radiaza.
daca ai targa si certificatul de proprietate esti un om fericit.

daca nu ai certificatul, o sa ai ceva probleme... ceva mai multe. e posibil sa nu ii poti face carte de identitate decat cu "interventii". ca sa o inmatriculezi trebuie sa astepti sa trimita serviciul inmatriculari o adresa in italia, iar cei de acolo nu se vor grabi sa raspunda (dureaza chiar mai bine de 1 an) .normele privind inmatricularea prevad o exceptie de la acordarea doar a 3 numere provizorii, in situatia in care dosarul nu este complet, putandu-se acorda numere provizorii de inmatriculare... "fara numar", dar cu aceeasi valabilitate- 30 de zile.

teoretic, poti inmatricula o masina si daca nu ai nici un act la ea... practic.... mai bine renunti!
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19829
Citeste si aici . Shocked
De vreme ce am si contractul de vanzare-cumparare si certificatul de inmatriculare al masinii din italia cred ca ar trebui sa fie ok (masina a fost cumparata de la un dealer auto nu de la particular deci nu vad sa fie probleme la acte)
Mai ramane problema cu noxele cu care nu m-am prea lamurit...e totusi doar euro 2 si nu are trecut in acte emisiiile de CO2 . Trebuie sa platesc la rar testul de gaze?
ai nevoie de contract, certificat de proprietate si targa.
leprone a scris: ai nevoie de contract, certificat de proprietate si targa.
, astea sunt necesare la politie , eventual mai putin certif. de proprietate, vezi sa nu apara intermediari ptr. ca vei avea nevoie si de celelalte acte de vanzare cumparare si viza de la financiar.
la RAR: targa si o CI a persoanei care prezinta masina , nimic alt ceva.
daca masina este sub EURO 3 , nu se trece co2 in cartea de id. romaneasca ( CIV).
daca are nr. de omolgare european ( ex. e1* 98/14*0234 , e2......) taxa este de aproxi 400 ron lei , fara nr. de omologare ue te va costa 700 ron lei.
daca este mai veche ( si nu are in dotare abs , ac, airbag , revopsita) poti cere un Certificat de depreciere ( costa la RAR -300 ron lei ) si iti poate scadea taxa de poluare pana la jumatate.
la FINANTE ( taxa de poluare) :traducere la targa+ CIV ro
in primul rand masina trebuie radiata din italia, serviciul inmatriculari din ro nu radiaza auto inmatriculate in strainatate(la bulgari se poate, numai noi suntem tampiti)

nu ti se face nicun test de CO2

daca nu ai unul dintre actele originale ale masinii e nasol, in cazul asta, inmatricularile de la noi iau legatura cu italienii sa vada daca nu e furata si alte tampenii si ai sa primesti un ok ptr inmatriculare, problema e ca dureaza inre 3 luni si un an, in unele cazuri chiar mai mult
la galati nu i-a interesat daca masina nu este radiata din italia, in schimb m-au frecat pt ca nu aveam certificatul de proprietate.

legislatia nu e clara si nu prevede exact ce acte tre sa prezinti
daca ai toate actele ok , o poti inmatricula in bg . este aproximativ ~500 de euro inmatriculatul.
Eu astazi mi-am cumparat un Opel Astra Bertone 2.0 T sunt inca in italia cu ea , am radiat-o si o duc acasa pe platforma ca ma costa "passagio" 780 de euro plus asigurarea provizorie pe cateva zile 350 de euro pentru ca daca faceam "demolizione" proprietaru nu vroia sa-si asume responsabilitate pentru placutele de inmatriculare pentru alea 5 zile , e un sistem de kkt...asa ca o aduc pe platforma si gata...eu am luat cartea masinii, certificatul de proprietate care atesta ca masina a fost radiata plus certificat de vanzare cumparare semnat la notar...cam atat ...
SALUT!
Eu am inmatriculat chiar acum 2 zile astra mea , am avut nr de spania, am cumparat-o de noua acolo.In cazul meu:
1) Nu a trebuit radiata inainte in tara de origine (aveam talon+asigurare pe numele meu )
2) primul pas- la RAR ptr carte de identate+certificat autenticitate( cam 400lei)
3)apoi la finante, cu :-talon original(spaniol in cazul meu) tradus
-cerere tip (de la un birou de inmatric.)
- copie+ orig de la cartea de identate auto si autentificarea RAR
- factura de achizitie a masinii de la dealer(in cazul meu) sau act de vanz-cump
- copie buletin (mi l-au cerut si pe cel spaniol ptr a verifica ca eu sunt propritarul masinii in spania si nu e o coincidenta de nume!
- dovada de cand am introdus masina in tara(ptr a incepe de la data resp sa platesc impozit aici)-eu am declarat ca am introdus-o de 10 zile in tara cu o rovinieta cumparata de la peco(traiasca taxa de drum ca ai pe chitanta nr de inmatric. +serie caroserie!)
4) cu hartia de la finante-unde platesti 42lei+ o taxa la cec (37lei parca)+ un RCA pe 6 luni(240lei-400lei in fct de compania de asig)
5) la politie cu toate actele -de la pct3)+4) +placute vechi+ taxa auto de prima inmatric.
6)dupa inmatric. aici urmeza sa o radiez din spania
P.S. - cu taxa auto de prima inmatriculare e alta poveste( bineinteles ca nu am platit-o! cam1650€ mi s-a cerut ptr un 1,7DTI- EURO3)
Drum bun sa aveti!
Salutare, am si eu o Astra G caravan 1.7 DTI EURO 3 proaspat adusa din Germania si urmeaza sa o inmatriculez in septembrie, momentan mi-am scos numere rosii, cum ai reusit sa scapi de taxa de prima inmatriculare? eu mi-am facut un calcul si ar fi in jur de 876 E, am tot citit pe net despre cazuri in care oamenii si-au recuperat banii dupa ce au recurs la justitie. Mersi mult.
da se poate recupera dupa ce ai platit-o sau poti actiona in instanta inainte sa o platesti si cu sentinta de la tribunal se inmatriculeaza.
Salutare, m-am interesat in legatura cu a doua varianta, respectiv sa nu platesc taxa si sa-i 'oblig' sa-mi inmatriculeze masina, la o amica jurat si a zis ca ideea asta e posibila si cu sanse bune de reusita. Stie careva cam cat timp se scurge de la actionarea in instanta, dupa refuzul inmatricularii fara plata taxei, si pana la hotararea judecatoreasca? In perioada asta poti sa mai circuli cu numere provizorii? in sensul ca pe toata perioada procesului sa beneficiezi macar de posibilitatea de a scoate numere rosii, chiar si cu plata. Mersi, numai bine.
[quote="mertinkeler"]in primul rand masina trebuie radiata din italia, serviciul inmatriculari din ro nu radiaza auto inmatriculate in strainatate(la bulgari se poate, numai noi suntem tampiti)

nu ti se face nicun test de CO2

trebuie sa te contrazic.......De curand am inmatriculat un opel h (model 2007, euro 4), acum 3 saptamani, nu este nevoie sa radiezi masina inainte , se face totul la politie.
Etapele de parcurs:
-programare rar.-se face prin telefon (actele originale ale masini, nu trebuiesc traduse pt. rar)
-traducere acte originale ( talon, certificat de proprietate sau factura vanzare-cumparare)
-fisa inscriere auto (se gaseste la birourile de copiact acte)
-plata taxelor aferente talon,inscriere,primarie (pt un euro 4 eu am platit 32 mil. la finante)
-depunerea documentelor la politie (actele originale si traducera, chitantele cu taxele platite si numerele masini)
-daca nu vrei numere preferentiale totul dureaza 2-3 ore si iti dau numere de romania, pt. nr.preferentiale astepti o zi(costul este de 80 ron)
ATENTIE PT. RADIEREA MASINI IN ITALIA TREBUIE SA CERI LA POLITIE IN MOMENTUL DEPUNERI ACTELOR O DOVADA DIN CARE SA REZULTE CA AU OPRIT EI ACTELE ORIGINALE SI NUMERELE MASINI
-ACEASTA DOVADA TREBUIE TRADUSA SI LEGALIZATA
:hmm
Salutare!

O intrebare am si eu pentru cei care au inmatriculat masina sh din strainatate in ultimele 2 saptamani. De prin 10 septembrie cica se cere la inmatriculare un document, cum ca masina nu ar intra sub incidenta platii tva. V-au cerut asa ceva la politie? Am fost la finante sa intreb de acel document si mi-au zis ca daca nu imi cer la politie, nu e nevoie de el.

Mersi Smile
salut.eu am inmatriculat o masina din italia acum 2 saptamani.nu mi-a trebuit asa ceva.am avut nevoie de
* Cartea de identitate a vehiculului avand aplicata folia de secretizare (original si copie);
* Cerere tip;
* Fisa de inmatriculare cu viza circumscriptiei financiare. Fisa de inmatriculare trebuie semnata de proprietar (si stampilata in cazul pers. juridice).
* Copia tichetului de asigurare.
* Certificatul de autenticitate sau, dupa caz, nota de identificare;
* Copia documentului de proprietate (factura, contract de vanzare � cumparare, etc), certificatul si placile cu numere de inmatriculare eliberate de autoritatile straine, daca vehiculul a intrat pe roti in tara.
* Chitanta sau declaratia vamala de import definitiv (copie legalizata avand aplicat timbrul sec al notarului);
* Dovada de plata a taxei de inmatriculare (C.E.C., trezorerie) - chitanta sau ordin de plata
* Chitanta de plata a contravalorii certificatului de inmatriculare
* Documentul de identitate al solicitantului (original si copie)
* Contravaloarea placilor cu numere de inmatriculare
* In cazul in care detinatorul, nu se poate prezenta la ghiseu, acesta poate fi reprezentat de catre o alta persoana, pe baza unei procuri notariale speciale.
* Pentru solicitarile persoanelor juridice, mai sunt necesare si urmatoarele acte:

o adresa inregistrata de solicitare, cu indicarea delegatului autorizat sa depuna si sa ridice documentele de circulatie;
o copia actului de identitate al delegatului;
o copia certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.
o pentru entitati ca societati civile, profesionale de avocati, birouri de notari publici, precum si alte asemenea entitati, trebuie sa se prezinte pe laga documentele de inmatriculare si certificatul de cod fiscal.

numai bine!
Salutare la toti. Sper sa mai urmareasca careva aceasta discutie pentru ca am nevoie de ajutorul vostru.
Chestia e urmatoarea:
In urma cu 3-4 ani maicamia a cumparat dintr-o reprezentanta din Italia o masina pe numele ei,dar era pentru un var (el a platit toate). A luat-o pe numele ei din cauza ca varamio nu avea toate actele legale pentru a lua o masina in rate acolo. Acum vine problema masina e inca inmatriculata in Italia pe numele lui maicamia,dar masina e in Romania si o foloseste varamio. Ei au facut in urma cu cateva luni in Romania un contract de vanzare-cumparare intre ei si i s-a scos primul rand de numere rosii. Toata problema mea e daca maicamia poate radia masina de pe numele ei din Italia dupa ce o inmatriculeaza varamio masina aici in Romania sau prima data trebuie sa o radieze din Italia si dupaia sa o inmatriculeze in Romania? Masina si toate actele masini si numerele de inmatriculare de IT sunt in Romania. Precizez ca vreau sa fie totul facut legal, fara interventii pe undeva.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou