Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la Opel Astra G,motor 1,8,z18xe.an fab 2001.La prima pornire a masinii porneste dar se opreste dupa 3-4 secunde.A doua oare cind ii dau la cheie porneste bine dar se opreste dupa 3-4 sec,la a treia cheie porneste merge intrerupt motorul cam 15 sec dupa care totul merge normal fara sa mai faca alte probleme.Daca mai pornesc masina pe parcursul zilei porneste perfect fara sa se opreasca.
Imi da doua erori 0460 si 1650.
Va rog ceva sfaturi in acesta problema.Multumesc anticipat.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut!

P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Malfunction The PCM monitors the fuel level input (FLI) circuit for electrical failure. The test fails when the signal moves outside the minimum or maximum allowable calibrated parameters for a specified fuel fill percentage in the fuel tank. Empty fuel tank
Fuel pump (FP) module stuck open
Incorrectly installed fuel gauge
Damaged instrument cluster
CASE GND circuit open
FLI shorted to VPWR
Damaged PCM
Overfilled fuel tank
Fuel pump (FP) module stuck closed
Damaged fuel gauge
FLI circuit open
FLI circuit shorted to CASE GND or PWR GND
CSE GND shorted to VPWR
Monitor FLI PID and FLI V PID in key ON engine RUNNING. FLI PID at 25% fill (with non matching fuel gauge) and FLI V PID less than 0.90 volts [for FLI PID at 75% fill (with non matching fuel gauge) and FLI V PID greater than 2.45 volts] indicates a hard fault.

P1650 - Driver 2-Input Hi Voltage.

Cred ca te-am lamurit Smile))
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Clar ca lumina zilei.Multumesc si o zi buna!
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Smile
Pentru putin!
Ideea e ca acum, sa interpreteze cineva codurile astea. D'aia ti-am scris ce am avut si eu p'aici.

Succes!
Skip ads

  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Cu engleza ma descurc destul de bine,dar sint termeni tehnici care ma cam baga in ceata.O sa ii dau eu de cap Very Happy
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Stiu... In ceata sunt si eu la acelasi capitol. E clar ca e nevoie de un om de service care macar sa stie ce inseamna toate draciile alea.
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am gasit o traducere aproximativa in romana dar este destul de confuza..
P0460 - nivel de senzor circuitului de combustibil Defecþiune PCM monitorizeazã nivelul de intrare de combustibil (FLI) Circuit electric pentru eºec. The test fails when the signal moves outside the minimum or maximum allowable calibrated parameters for a specified fuel fill percentage in the fuel tank. Testul eºueazã atunci când se mutã de semnal în afara parametrilor minime sau maxime admise calibrat pentru un combustibil specificat completaþi procentuale în rezervorul de combustibil. Empty fuel tank Rezervor de combustibil goale
Fuel pump (FP) module stuck open Pompa de combustibil (FP) modul blocat deschis
Incorrectly installed fuel gauge Instalat incorect ecartament de combustibil
Damaged instrument cluster Distruse, instrumentelor de bord,
CASE GND circuit open CASE GND circuit deschis
FLI shorted to VPWR Scurtcircuitat la VPWR FLI
Damaged PCM Distruse, PCM
Overfilled fuel tank Supraîncãrcate cisternã pentru combustibil
Fuel pump (FP) module stuck closed Pompa de combustibil (FP) modul blocat închis
Damaged fuel gauge Distruse de combustibil gabaritul
FLI circuit open FLI circuit deschis
FLI circuit shorted to CASE GND or PWR GND FLI scurtcircuitat la GND CASE sau GND PWR de circuit
CSE GND shorted to VPWR CSE scurtcircuitat la GND VPWR
Monitor FLI PID and FLI V PID in key ON engine RUNNING. Monitor FLI PID ºi FLI V PID-cheie în ON de funcþionare a motorului. FLI PID at 25% fill (with non matching fuel gauge) and FLI V PID less than 0.90 volts [for FLI PID at 75% fill (with non matching fuel gauge) and FLI V PID greater than 2.45 volts] indicates a hard fault. FLI PID la 25% umple (cu ecartament de combustibil care nu sunt potrivite) ºi FLI V PID mai puþin de 0.90 volþi [pentru FLI BIP la umplere de 75% (cu ecartament de combustibil care nu sunt potrivite) ºi FLI PID V este mai mare 2.45 volþi] indicã o defecþiune greu.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mama, mama... La prima vedere te tampeste si mai mult explicatia asta. Dar pun pariu ca un mecanic/electrician adevarat isi da seama imediat despre ce ar putea fi vorba. Asteptam sa apara, sunt printre noi Smile
Skip ads

  • Adrian37

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cipickao a scris:Am si eu o problema la Opel Astra G,motor 1,8,z18xe.an fab 2001.La prima pornire a masinii porneste dar se opreste dupa 3-4 secunde.A doua oare cind ii dau la cheie porneste bine dar se opreste dupa 3-4 sec,la a treia cheie porneste merge intrerupt motorul cam 15 sec dupa care totul merge normal fara sa mai faca alte probleme.Daca mai pornesc masina pe parcursul zilei porneste perfect fara sa se opreasca.
Imi da doua erori 0460 si 1650.
Va rog ceva sfaturi in acesta problema.Multumesc anticipat.


P0460 înseamnã :
Senzorul de nivel de combustibil este montat în rezervorul de combustibil si indica nivelul. Senzorul detecteazã un nivel de combustibil în rezervorul de combustibil si transmite un semnal la ECM. Se compune din douã pãrþi, una este floatul mecanice ºi cealaltã parte este un rezistor variabil. Senzor de ieºire indica nivel modificand tensiunea în funcþie miscarile flotorului. Simptomele posibile sunt – indicatorul MIL aprins - nivel de combustibil funcþioneaza necorespunzãtor.
Cauze posibile - ansamblul sau conectori (circuitul senzorului este deschis sau scurtcircuitat) - senzor de nivel de combustibil poate sã fie defect.
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc Adrian pentru lamuriri, eroarea 1650 poti sa imi spui ce semnifica?Poate accea eroare este de vina ca se opreste motorul la pornire Rolling Eyes
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am si eu de ceva vreme eroarea 1650...si apare mai ales cand am multi consumatori porniti, in turatie, dar nu e o regula...e cumva aleator fenomenul..
bateria am schimbat-o, bobina la fel...
masina se comporta normal..
motorul e z18xe
ce poate sa fie?
multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti functioneaza becul "masina cu cheita"?
Skip ads

  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
in ce sens te referi..?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Becul din bord este functional ?
P1650 - Service Vehicle Soon Light Voltage High/Low
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
da..e functional
pot face testul cu pedala...si clipeste in conditiile prezentate in postul de mai sus (turatie mare, multi consumatori)..dar conditiiile astea nu sunt general valabile..el clipind oarecum aleator..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Curata cu spray de contacte cele 2 mufe care intra in ECU. Posibil sa nu faca bine contact. E cam dubios P1650.
  • katto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Masoara presiunea in rampa , normal ar trebui sa fie 3,8 bar.
Daca nu ai aceasta presiune ii de la pompa
Apoi verifica regulatorul de presiune care ii tot i rezervor .
  • katto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2011

  • Mesaj Privat
P1650 Service Vehicle Soon Light Voltage High C-37
P1650 Service Vehicle Soon Light Voltage Low C-37

Adica ""service in curand ""
  • katto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sa nu ai ceva smenuieli la beculetul de service , verifica cu tester daca se aprinde acel bec .
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am sa incerc o curatare a mufelor...
masina are un comportament normal..doar ca ma "pune pe ganduri " beculetul masina cu cheita care apare cel mai frecvent la turatie mare (peste 4000 rpm) sau cand am multi consumatori porniti (noaptea, cu faruri, muzica, clima)
initial cand am observat prima oara ca martorul clipeste aveam bateria pe duca..foarte slaba..am umblat asa o vreme iar apoi am schimbat-o cu una mai mare (72 Ah) sa fie... Laughing (electricianul mi-a recomandat, ca am multi consumatori si atunci sa poata duce..)
martorul a continuat sa apara..mai rar parca..dar tot aparea...
dupa o luna mi-a cazut bobina de inductie..aparea martorul cu cheita si apoi imediat check engine si esp...Am gasit erori 0303 si 0353 ceea ce era clar de la bobina.
dupa schimbarea bobinei am fost sigur ca martorul nu va mai aparea..dar supriza..
azi am zis sa intreb pe forum..poate cineva a rezolvat eroarea asta 1650..mi se pare dubioasa..
sa fie de la pompa de benzina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR