Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ naicul_77 - subiectul s-a mai discutat. Daca ai fi cautat, sigur gaseai.

@petrelazar - inainte sa raspnzi citeste cu atentie te rog. Era vorba despre un motor DIESEL care nu are platina.....
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

De vreo 4 zile mi-a pornit si mie greu masina, in sensul ca nu o mai lua la sfert de cheie, ci invartea din ce in ce mai greu, parca nu mai avea baterie.Ieri dimineata am bagat cheia in contact, s-au stins becurile pe bord, dar cand s-o pornesc, NIMIC, nici macar nu mai invartea.Dupa vreo 4 incercari, a pornit, m-am dus la niste baieti de mare calitate si in 30 minute a fost gata.

CONCLUZIE:

- ELECTROMOTORUL - carbunii era dusi 95%.

REPARATIE : - carbunii + demontat + montat = 260 lei.

Masina porneste acum la mai putin de un sfert de cheie.
  • mykytot

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si la mine de ceva vreme porneste de la prima cheie dar c-am greu si scoate putin fum alb
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cat au costat periile? se pare ca si la mine sunt duse. Doar ca imi porneste greu mai mereu.
ieri la prima cheie a invartit motorul o data si pauza. La a doua cheie a invartit de vreo 8 ori motorul dupa care a pornit.

Nici alternatorul nu este minunat, imi sta undeva peste 13V cu motorul pornit, cu el oprit cam 11.1V.
Skip ads

  • tanatos_ac

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Mi-am luat asta vara un opel astra h 1.3 din 2006
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Cat au costat periile?

60-70RON, nu cred sa se fi scumpit de atunci.
  • tanatos_ac

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Mi-am luat asta vara un opel astra h 1.3 din 2006
Cand a venit frigul , prin octombrie- noiembrie, a inceput sa faca probleme la prima pornire dimineata pe racoare, 2,3,4 chiar 7 chei pana pornea.
Am fost in service, am facut o diagnoza si mi-a testat tot. Singurul lucru pe care l-a gasit era o bujie arsa.
Am schimbat-o si a inceput sa porneasca mai usor , cel mult a 2-a cheie.
Pornea si la prima dak puneam contact de 4-5 ori, asta chiar si la -2,-4 grade.
Am fost la un alt service, si mi-a zis ca bujiile pe care nu le-am schimbat erau originale, adik de 4 ani pe masina, si ca trebuie schimbate si astea, chiar dak is bune , de fapt is pe moarte si nu-si mai fac treaba ok.
Asa ca le-am schimbat si pe alea si acum la -6 grade porneste super,la prima cheie si fara sa pun de 10 ori contact.
Concluzia:
-primul lucru de verificat dak toate bujiile sunt bune si nu pe moarte.
-2-bateria sa mearga cat de cat- mentionez ca a mea are 4 ani( adik e tot aia originala) O baterie mai buna face diferenta.
-3- am inteles de la un mecanik ca trebuie verificata pompa de presiune.Nust sigur.
- 4 -injectoarele.


In momentul in care am schimbat si celelalte 3 bujii , a doua zi a scazut brusc temp, iar la temp de mai putin de -5 grade porneste la prima cheie, cand s-a facut iar 0 grade sau chiar peste problema a inceput sa apara iar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR