Mar 30 Apr, 2013 9:34 am
Multumesc mult pentru sfaturi alexey_21. Intradevar masina e cea din poza. Bujiile le-am schimbat recent odata cu motorul, fisele au aproape un an, dar la fel nu fugea si pornea greu motorul dupa mai mult timp de stationare chiar si cu fisele noi - Bosch. EGR-ul l-am si schimbat, l-am si curatat. Bobina de inductie mi-am schimbat-o odata cu motorul. Acum am pus din nou ECU original care l-am avut pe masina, pentru ca-l schimbasem si pe acesta banuind ca e vina lui ( stoca niste erori care nu se mai stergeau) - imi pare rau ca nu am notat acum 2 ani cand l-am schimbat erorile stocate, sa vad daca sunt aceleasi cu cele de acum ( Senzor arbore cotit - vibrochen, EGR, MAP). Cu calculatorul de la dezmembrari, dupa ce i-am schimbat motorul, si a fost rescris de mecanic pentru a lucra in parametri cu noul motor imi dadea Senzorul temperatura aer - 71 , 92 - Senzorul de la axele cu came si 34 - Map Senzor.
Am pastrat vechea mea instalatie electrica pe noul motor pentru ca cea cu care a venit motorul nu era compatibila. Ciudat mi se pare ca cu toate ca i-am schimbat motorul, pornirea dupa mai multe ore de stationare e la fel de greoaie si cu rateuri chiar si cu noul motor. Nu mai zic la plecarea din rampa, sunt nevoit sa o calc mai tare fata de cum ar fi normal, si motorul se aude ca si cum ar merge in trei pana urca putin turatia. Singura diferenta care o simt cu noul motor e ca acesta sumceste fata de cel vechi care chiar daca fugea greu si cu intarziere, nu smucea. Pe vechiul motor aveam compresia mai buna - 14 pe toate pistoanele, dar pe acesta e pana in 12. Ciudat i s-a parut mecanicului ca pe noul motor odata ii da compresia aproape de 12, odata ii da 8. Mi-a spus ca e posibil sa fie motorul statut si trebuie sa-i mai dau talpa, in schimb nu isi explica de ce masina smuceste si nu merge normal.