Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutare, revin si eu cu o problema care mi-a dat emotii cat pentru o viata..
tot masina mea , vectra b2/y20dth..
...........
povesteam ieri ca mi-am schimbat termostatul si imi era drag ca imi tinea temperatura..acum 1 ora am ajuns in craiova d la mangalia...n-am avut nicio problema cu el..dar se pare ca am dat de alt drac..
.....
cand mergeam de la pitesti la slatina, in una dintre curbele celebre, cand eram in depasire (sunt 2 benzi pe sens )in curbe, in momentul cand acceleram cu a 3-a pe la 70kmph sa zicem, imi apare martorul defectiune motor si parca se simte ca franeaza motorul...ori a cazut turbo, ori s-a taiat injectia..una din doua..in loc sa se accelereze, decelera..
a 2-a intamplare, ca n-am bagat-o in seama pe a 2-a..a fost in momentukl cand depaseam un tir, de data asta in linie dreapta..chiar cand amajuns in dreptul cabinei tirului, la cateva secunde ca depasesc repede un tir fara probleme, brusc, aceiasi simptoma..dar sa vezi ca tirul avea si el aproape de 100kmphsi si eu acceleram ca dracu cu pedala la fund si degeaba..a sarit masina de sub mine, la 2-3 secunde s-a aprins beculetul, si iar decelerare(sau marog poate doar s-a oprit din demaraj si mergea constant dar se simte ca si cum te-ai opri din accelerat)..
...........
treaba e cA N-AM MAI PUTUT ACCELERA SI AM ASTEPTAT SA TREACA TIRUL SA REVIN IAR IN SPATELE LUI.
CER SCUZE FATA DE CEI CARE ERAU IN SPATELE MEI SI CELOR CARE AU FOST PE CONTRASENS, ACUM 2 ORE PE TRASEUL PITESTI SLATINA CAM PE LA KM 30 DE PITESTI...
.......
aveam doar 12Lmotorina in reezervor..poate s-a dezamorsat pompa..
.....
intrebarea mea...in momentul cand pompa de injectie prinde vreo bula de aer..spuma, dezamorsare, etc...se aprinde martorul motor la bord?
......................................................
p.s: sunt putin debusolat deoarece nu am mai avut niciodata probleme grave la motor incat sa am probleme de-astea..de obicei il intretin cum pot ..fac multi km lunar..si nu-mi permit sa am defectiuni la el..
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Greu de crezut ca s-a dezamorsat pompa. E posibil sa ai probleme cu senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
Pune testerul pe masina si citeste codul de eroare. Posteaza-l aici si te lamureste cineva.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Laughing Imi vine sa rad cu lacrimi. Asa am patit eu cand am bagat benzina in loc de motorina. Cand turam peste 2300 murea motorul. Mi-am dat seama doar dupa mirosul de la gaze. Si cand am deschis busonul sa miros mai bine, m-a izbit o presiune peste fata... Deci se pare ca ai problema la capitolul alimentare. Nu spun ca ai bagat benzina, desi poate ai bagat Laughing , dar se poate sa fie de la filtre, pompa, pompa de inalta.. ia-le la puricat. E criminal motorul tau acum...
  • kynio

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cand ai curatat turbina ultima oara?
Skip ads

  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:Laughing Imi vine sa rad cu lacrimi. Asa am patit eu cand am bagat benzina in loc de motorina. Cand turam peste 2300 murea motorul. Mi-am dat seama doar dupa mirosul de la gaze. Si cand am deschis busonul sa miros mai bine, m-a izbit o presiune peste fata... Deci se pare ca ai problema la capitolul alimentare. Nu spun ca ai bagat benzina, desi poate ai bagat Laughing , dar se poate sa fie de la filtre, pompa, pompa de inalta.. ia-le la puricat. E criminal motorul tau acum...


nu aveam cum sa bag...mereu alimentez din mangalia sau constanta cu 30L si plec la drum...nu alimentez de mai multe ori..daca alimentam cu 30L de benzina in loc de motorina cred ca ma prindeam..
problema mi-a facut dupa cam 400km..deci dupa pitesti..Wink
......
in plus dupa ce am alimentat cu inca 10L la omv slatina(in momentul ala eu am crezut ca se dezamorseaza si m-am gandit sa mai bag motorina) a disparut problema..
azi dim cand am pornit masina, pentru prima data pana acum s-a aprins exact cand a pornit masina, martorul motor..deci ceva e acolo..
....
mi-a consumat masina mai mult decat oricand,.35L...(cu 5 mai mult)
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Testerul ce a zis?
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
chelu adrian a scris:Testerul ce a zis?

maine o sa zica testerul ceva..si sper sa aiba timp pirvu_daniel saptamana asta sa se uite cu op-com'ul sa confrunt rezultatele..
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Deci iti face problemele astea doar cand ai putina motorina si o calci mai tare? In cazul asta tind sa cred ca iti mai trage cate o bula de aer pe instalatie. S-a lucrat ceva la pompa din rezervor?
Skip ads

  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asteptam testerul
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cand ai curatat ultima oara egr-ul? cam asa face toate daca nu inchide bine. Vezi ca sunt destule discutii pe acesta tema.
  • hopasuss

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
becul asta s-a aprins ???

Cand s-a aprins nu a scos fum masina ?

Asa am patit si eu odata si mai mult de 100km/h nu mergea nici sa o trazneasca , am fost la tester si am schimbat o electrovalva care facea ceva vacuum la voletii de la admisie si de atunci nu am mai avut probleme.Era cand mergea era cand nu mergea , puteam merge 200 de km fara probleme, alte ori mergeam 50 m si se aprindea beculetul ala.La mine scotea fum albastru in spate de aceea am intrebat daca a scos fum cand s-a aprins becul.
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si cand se aprindea, puteai sa mai mergi la 200 km cu ea?
Skip ads

  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi prob am avut la un astra G, acelasi motor.....s-a rezolvat prin schimbarea debitmetrului.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pana nu va vorbi cu un tester, nimic nu-i sigur. Cauzele pot fi mai multe.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
claudiu_opel a scris:cand ai curatat ultima oara egr-ul? cam asa face toate daca nu inchide bine. Vezi ca sunt destule discutii pe acesta tema.

acum 2 saptamani am curatat admisia..cu tot cu egr-ul...la 6 sunt programat la test..
.....
apporoporo...cand depasesti un tir te uiti daca ai fum negru dupa tine?..nu cred..
inainte de tester spun 3 variante
1.ca s-a dezamorsat pompa de inj...adica a tras aer fals pe la sorb , datorita nivelului mic din rezervor..
2.furtunas de retur motorina fisurat sau neinmufat bine*ca doar mi-am desfacut admisia acum 2 sapt..rezulta aer fals..
3. problema pe circuitul de vacuum...deci valvula de inchir=dere/deschidere a turbo a avut o saritura pentru cateva secunde..
............
revin deseara dupa test..
......
si repet..nu e o problema persistenta, s-a intamplat doar atunci pe drum..turbina functioneaza normal , demaraj are..etc
dar nu vreau sa plec la drum asa cu ea..vreau sa stiu ce se intampla.
revin cu detalii si multumesc pentru raspunsuri..
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am Y22DTR si am mers subturat cu masina si mi-a taiat turbina,am tras pe dreapta am oprit motorul,l-am repornit si si-a revenit,peste 2000 schimb viteza de atunci.bafta
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut

asa ceva am patit si eu,se aprindea becul si nu mai tragea,apoi mergea poate 100km fara probleme,sau imi facea iar de 2-3 ori in cateva sute de metri,apoi totul ok.mai facea cateodata si la relanti,se simtea o mica tremurare im motor

am fost la tester si nu am avut nici o eroare stocata,mia zis ca daca beculetul nu sta mai multe secunde aprins nu se memoreaza erori.La mine palpaia cam 1-2 secunde.

uni au zis ca e pompa,injectoarele,egr si galeria,nu am mai stiut ce sa cred.
am luat la puricat si surpriza am avut returul in rezervor infundat,bucata de furtun de la capacul rezervor pana la sorb s-a exfoliat pe interior si s-a infundat,iar astfel pompa de alimentare daca nu putea sa dea motorina surplus pe retur,nici nu putea sa mai traga alta din rezervor.Astfel aparea acel simtom de decelerare.


eu zic sa desfaci returul de la pompa spre rezervor si sa sufli pe el,trebuie sa se duca usor aerul si sa se auba bolboroseala in rezervor
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am fost la tester..problema e ca am 2 erori dar "intermitente" cum spun ei..adica s-au intamplat odata si doar odata fara sa fie neaparat repetitive..
.......
erorile sunt:
000724
si
011220
................
ce inseamna codurile mai exact?...
.................
baietii la monza-fiat craiova ziceau ca nu prea au legatura cu ce mi s-a intamplat mie..
eu ziceau asa:
1.motorina foarte proasta cu apa si alte balarii in ea, astfel incat pentru o milisecunda pompa de injectie a detectat gol de presiune
2. aer pe coloana de joasa(cam ce ziceam eu, si poate ce zice si adrian terente mai jos)
3.mizerie pe senzorul de presiune admisie(adica a facut ori umezeala si9 un mic scurt pentru uin timp foarte scurt sau ulei sau namol si rezulta lipsa semnal pentru o perioada foarte mica de timp..mizerie era..Wink
.......
dupa vreo 10km de forja cu calculatorul obd legat de ecu, nu a mai aparut nicio eroare dintre cele 2..deci au dreptate ca nu sunt erori constante..
......
deci m-au sfatuit sa fac o curatzare de rezervor si sa ma uit mai bine de unde alimentez..
......................
concluzia mea: poate cand mai vad un termen de comparatie, sa fiu sigur ca am scapat cu doar atata..
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Deci acuma e in regula masina sau nu?
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut nicolas, si eu sunt tot din Mangalia:))(daca esti de acolo) Am acelasi motor ca al tau dar pe un Vectra C. Probleme, cum spun si colegii nostri de pe forum, pot sa fie o gramada. Dar sa stii ca am avut si eu aceeasi problema, chiar si in trafic cand ma lasa motorul si mai mult de 120 km nu ma lasa sa ii dau. Am zis sa schimb de atunci modul de conducere, asa ca am schimbat peste 2300 rpm. De atunci s-a schimbat complet treaba. Nu m-a mai lasat deloc. Eu te sfatuiesc sa schimbi peste 2500. Am observat ca acest motor nu se rupe nici daca ii dai la zona rosie, este foarte flexibil si fiabil, trebuie doar sa stim sa il exploatam.

Si cand ai timp poate dam o intalnire in Bangkok-ul Romaniei:))
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR