Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am o duma cu ceasul din bord (cel care binevoieste sa arate ora pe display-ul central, folosit si de casetofon) la o Astra G din 2001.... ramane in urma:) cam 1 minut la 2-3 zile... si ma deranjeaza.
Are cineva idee cum se poate rezolva problema, si cat ar costa piesele care trebuiesc inlocuite?
Skip ads

  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa aibe in interior ,un potentiometru sau condensator variabil
destul de greu de reglat pe masina !
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
... sau un cristal de quartz... si mai greu de reglat chiar si daca nu e pe masina...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mi-e clar ca asta nu e ceas rusesc, sa il duc la ceasornicar. Evident, trebuie schimbat. As fi curios sa stiu cat ar costa unul nou, ce sanse sunt sa gasesc unul second (prin dezmembrari/etc), si cat e de greu de montat (nu de alta, dar cand am schimbat termostatul mesterul m-a taxat de un milion.. ca cica a trebuit sa dea jos cureaua de distributie... noroc ca aveam bani la mine Wink )
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Si mie imi place sa "bibilesc" pe la masina: la motor sa fie mai tot timpul curat, inauntru la fel, masina sa luceasca Wink

Chiar merita deranjul pentru ceasul ala daca ramane cu 1 min in urma la 2-3 zile?

La dezmembrari daca cauti esti sigur ca vei gasi unul care merge bine?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Ramane in urma de cand ai masina? sau de cand ai schimbat HU, ca unele fac update dupa semnalul RDS la anumite intervale de timp. Daca in schimb e quartz-ul, e mai complicat, daca are valori comune (22.1184 Mhz, 11.0592 Mhz etc) gasesti si se schimba relativ usor, dar daca are o valoare mai ciudata e mai nasol, ca din pacate astea nu se regleaza, au valori predefinite, dar se pot defecta, din cauza diferentelor de temperatura, si ciclurilor de racire/incalzire.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
masina o am de putina vreme (de aproape 2 luni) adusa de second de dincolo... am observat decalajul dupa ce a stat vreo 2 saptamani la mesteri (a fost adusa avariata, luase neamtul usurel un carlig in masca de la radiator, asa ca am avut de mesterit capota, bara din fatza, vopsit, etc) cand am luat-o ceasul era ok (l-am reglat, era pe ora germaniei, dupa ceasul de mana) cand am luat-o de la mester am observat decalajul, l-am reglat din nou, si l-am urmarit.
Un mester mi-a zis azi dimineata ca s-ar putea sa fie mai rentabil sa imi angajez om sa imi regleze ceasul, ca ar fi o avere... mie nu imi prea vine a crede.....
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ce ai ? mid sau tid? daca ai tid scapi ieftin ca se dau cu 15-30 de euro pe ebay.de si nu te mai complici. De asemena posibil sa gasesti si pe la noi la cei care s-au upgrade-at la mid.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
LEXX, m-ai bagat in ceata (sunt PROASPAT posesor de masina, inca nu am invatat terminologia Embarassed ) cum e cu MID si cu TID? parca am vazut pe forum, MID e cu calculator de bord? Cam cat costa upgrade-ul de la TID la MID (piese, manopera), si merita facut (avantaje, dezavantaje)?
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
TID - ai doar ora, data si temperatura pe display
MID - ai mai multe informatii utile pe display, cum ar fi consumul instantaneu, consumul mediu, numar de km parcursi de la ultimul plin... etc

Avantajele le deduci singurel, dezavantajele sunt de ordin financiar.

Daca nu sti ce e ala un quartz nu cred ca o sa reusesti sa faci modificarea singurel, deci inafara de costul aparatului (60 Euri pe eBay) trebuie sa iei in calcul si pretul manoperei (nu stiu cat se poate ridica).

Eu unu l-as lasa asa, ca doar ai ceas si la Telefon si nu stai toata ziua in masina, pe cand pe Tel il ai cam mereu la indemana / indeureche / indebuzunar Smile
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Botosu, se multumeste....
Banuiam eu ca la asta s-ar referi, dar prefer sa intreb decat sa incerc sa par destept:)
Stiu ce e ala un quartz, ce nu mi-e mie clar e daca dispozitivul respectiv e modular (o componenta care poate fi schimbata independent) sau e integrat in cine stie ce alta piesa (de exemplu e o functie a TID-ului)
Oricum, si daca il las asa (adica nu il schimb) o sa il reglez in permanenta, mi-e mai la indemana sa ma uit la ceasul ala decat la cel de mana sau la cel de pe tel (nu Tel, ca al meu mobil nu are inca atata personalitate Very Happy )... circul nitel cam cu viteza, si daca imi iau okii de la drum risc sa parkez masina in sant (sau anyway, am observat ca e mai sigur sa privesc inainte, si nu la cum arata luna/norii/muntii/padurea/avionul/biserica/casa/panoul publicitar/ troleul/tramvaiul/barza/randunica/turturica/ si alte kestii care, am impresia, tin cu "lupul" (a se citi mecanicul)
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
jE a scris:Botosu, se multumeste....
....

Eu nu ma multumesc nici o data... sunt mereu ne multumit... Laughing

jE a scris:....
Stiu ce e ala un quartz, ce nu mi-e mie clar e daca dispozitivul respectiv e modular (o componenta care poate fi schimbata independent) sau e integrat in cine stie ce alta piesa (de exemplu e o functie a TID-ului)
....

Nu am vrut sa jicnesc, incercam sa subliniez necesitatea unor cunostinte tehnice! Imi cer scuze daca a sunat prost.

jE a scris:...
... circul nitel cam cu viteza, si daca imi iau okii de la drum risc sa parkez masina in sant (sau anyway, am observat ca e mai sigur sa privesc inainte, si nu la cum arata luna/norii/muntii/padurea/avionul/biserica/casa/panoul publicitar/ troleul/tramvaiul/barza/randunica/turturica/ si alte kestii care, am impresia, tin cu "lupul" (a se citi mecanicul)

pai Rolling Eyes atunci mai bine citesti ora de la ceasul de pe mana, mana care banuiesc ca e pe volan, deci in campul vizual Smile ...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu ma multumesc nici o data... sunt mereu ne multumit...


e o expresie pe care am "imprumutat-o" din Maramures. Wink

Nu am vrut sa jicnesc, incercam sa subliniez necesitatea unor cunostinte tehnice! Imi cer scuze daca a sunat prost.


nu m-am ofensat, am vrut doar sa lamuresc ideea Cool

pai atunci mai bine citesti ora de la ceasul de pe mana, mana care banuiesc ca e pe volan, deci in campul vizual ...


obisnuiesc sa tin volanul cu STANGA (cam pe ora opt, stiu ca regulamentar se tin amandoua mainile pe volan, la ora 10 dreapta si ora 2 stanga... dar hai sa nu fim mai catolici decat papa Laughing ) (DREAPTA e pregatita pentru amestecat in benzina Cool )deci ceasul de mana e orientat in jos si catre portiera... si sincer nu as lua mana de pe volan nici de-al dreak:)


Ultima modificare făcută de jE la Joi 15 Jun, 2006 1:46 pm
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
jE a scris:....
obisnuiesc sa tin volanul cu dreapta (cam pe ora opt, stiu ca regulamentar se tin amandoua mainile pe volan, la ora 10 dreapta si ora 2 stanga... dar hai sa nu fim mai catolici decat papa Laughing ) (stanga e pregatita pentru amestecat in benzina Cool )deci ceasul de mana e orientat in jos si catre portiera... si sincer nu as lua mana de pe volan nici de-al dreak:)


La Cluj, voi circulati ca in Anglia Shocked

La bucuresti se tine volanul cu STANGA si se schimba vitezele cu DREAPTA... asta daca mai stiu eu care e stanga si care e dreapta Razz
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

jE, mai explica inca o data...no offense
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
PROBLEMA: incurcat stanga cu dreapta
REZOLVARE: inlocuit dreapta cu stanga si viceversa

scuzati, pardonati, am fost la "biblioteca" aseara... si sunt cam "obosit"
Cool Cool Cool
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
jE a scris:
.....
scuzati, pardonati, am fost la "biblioteca" aseara... si sunt cam "obosit"
Cool Cool Cool


Vezi azi sa nu ii dai tare... Smile

PS:
... si acum ceasul de mana, s-a suit iar pe volan... da ? Smile
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Am avut exact aceeasi problema: ceasul mi-o lua razna cu 5-6 minute pe zi si te cred ca este super enervant sa vezi pe bord o ora aiurea!
Am patit la fel: cand mi-am adus masina din DE, pe drum, ceasul a mers struna! Cum am intrat in RO parca a luat-o razna. Il reglam zilnic, dar degeaba!
Din fericire, exista acest forum!
Se pare ca ceasul, in RO NU trebuie lasat pe auto update de pe RDS, pentru ca atunci nu respecta ceasul intern.
Uite cum zicea rudareanu ca se scoate autoupdate-ul, pe thread-ul https://www.clubopel.com/vie...15&highlight=

"tii apasat butonul cu ceasul(cel rotund de pe TID) aprox 2 secunde.
apasa scurt de 2 ori pana flash-uie anul.
apasa-l si tine-l aprox 3 secunde pana apare textul RDS TIME
RDS TIME 0 = deactivat
RDS TIME 1 = activat
apasa butonul de inca 3 ori ca sa iesi din modul de setare."

La mine a mers: i-am scos autoupdate-ul si acum am un ceas beton!

Bafta!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@ovidium: Mai posteaza o data chestia asta la "Cum sa" ca sa ramana acolo pentru posteritate. Poate mai au si altii nevoie. Ce bine ca exista forumul asta! Fiecare stie cate ceva si punand mana de la mana se rezolva majoritatea problemelor.
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
oki! azi l-am pus de pe RDS TIME 1-->0! sa vedem cum se comporta ora in zilele urmatoare!

Pana acum si mie imi ramanea in mod constant in urma!

Totusi...ma gandesc ca acel RDS TIME 1 este o optiune in plus, adica ar fi trebuit ceasul sa mearga chiar mai precis cu el activat decat fara! Care sa fie explicatia pt. care trebuie sa dezactivam optiunea ca sa ne mearga corect ceasul (cel putin la unii dintre noi)?

Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR