Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
flavius1611 a scris:man eu sunt din alexandria.
si nu vreau sa ii laud,dar patronul service-ului sta numai printre ei.
si cred ca dats fac si treba buna.
parerea mea.
O fi Tase?! Laughing
Skip ads

  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu la Tase.
la Dan Neacsu in spate la prefectura. Smile
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pentru cine mai este interesat de topic:
am gasit o rezolvare a problemei, nu chiar ortodoxa dar eficienta:
in timpul mersului trebuia sa tin volanul inclinat catre stanga ca sa merg drept, si m-am gandit ca ii fac geometria cu volanul inclinat in partea opusa cu aceeasi deschidere. si surpriza : masina merge bine si volanul e drept. explicatia tehnica nu o stiu.............
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Nu prea am inteles care-i problema, mai trage dreapta sau doar sta volanul putin rotit spre dreapta.
Daca sta putin rotit spre dreapta, aia nu e o mare problema, implicatiile tinand doar de confortul tau, in schimb daca trage dreapta problema este destul de complicata, ianinte de toate trebui vazut de ce trage dreapta si apoi luate masuri. Cele mai frecvente cauze de trage dreapta este faptul ca multe masini provin din afara, au un pret oki, dar ascund multe defecte, precum un accident destul de grav care a dus la deformarea caroseriei sau a jugului motor. Samsarii care vand astfel de masini le repara in garaba, fara cal de indreptat caroseria, iar problema cu trage dreapta o rezolva prin presiunea in anvelopa pe partea care trage mai mare decat pe cealalta parte.

Nu crezi ca e logic ca e de la cauciucuri,atata timp cat cu altele a mers f bine?Eu am patit pe o Dacie cu cauciucuri Debita,aceleasi simptome,unghi bun,dar tragea intr-o parte,pana la urma le-am pus pe spate si am luat altele.
Skip ads

  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
este de la cauciucuri intr-adevar...le-am pus la alta masina si a zapacit-o si pe aceea: s-a strambat volanul si trage intr-o parte. le-am dat inapoi la vanzator si astept sa-mi dea banii inapoi.
  • canti

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 1.4XEP 16V 90CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
krydoo a scris:pentru cine mai este interesat de topic:
am gasit o rezolvare a problemei, nu chiar ortodoxa dar eficienta:
in timpul mersului trebuia sa tin volanul inclinat catre stanga ca sa merg drept, si m-am gandit ca ii fac geometria cu volanul inclinat in partea opusa cu aceeasi deschidere. si surpriza : masina merge bine si volanul e drept. explicatia tehnica nu o stiu.............

Am auzit o explicatie. Sa confirme cineva daca e asa sau nu. Si eu am aceeasi problema, trage dreapta, si ca sa mearga drept masina, trebuie sa tin de volan cateva grade spre stanga. Cand las volanul, el sta drept, dar masina trage dreapta.
Un sofer mi-a zis ca volanul are o greutate, si daca e stramb, el tinde sa revina drept.

Daca asa e, se poate doar sa-mi suceasca volanul spre dreapta, sau trebuie sa-mi faca geometria?
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
asa am facut si eu, in disperare de cauza am facut si geometria cu volanul stramb nitel doar ca sa stea drept in timp ce mergeam. si statea drept, dar nu e o solutie deoarece faci geometria praf. asa ca mai bine vezi ce ai cu cauciucurile.
  • viorell90

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
hmm sa nu fie de la roti ovalizate
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand echilibrati rotile, va recomand ceva: dupa ce zice mesterul ca-i gata roata, il puneti sa slabeasca roata din aparat, sa o roteasca putin astfel incat sa-i schimbe pozitia pe aparat si apoi sa verifice ce zice aparatul. De cele mai multe ori o sa constatati ca daca ii schimba pozitia pe aparat, roata nu mai e echilibrata ( de fapt a fost prost echilibrata la inceput). Eu asa i-am facut unuia la echilibrari, pana nu a mai dat dezechilibru dupa ce schimbam pozitia rotii. S-a chinuit putin si volanul meu sta linistit fara sa vibreze.

Ideea e ca ii cam doare-n fund pe meseriasi de rotile noastre. Rar gasesti unul care chiar vrea sa faca treaba.
  • dvali2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ia imagineaza-ti putin : ce asimetrie nu se potriveste ? Cauciucul are "INSIDE" si "OUTSIDE" ! oricum le-ai intoarce e acelasi lucru la DUNLOP ! ... man ... nu esti pe bicicleta !.....

hai sa gindim putin inainte ....
... sa ne facem un obicei din asta ....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dvali, pe langa profil asimetric, multe gume (printre care si dunlop sport sp01, daca tin bine minte) mai au si directie de rulare. Bineinteles, daca vrei sa respecti indicatiile producatorului. Daca tu te crezi mai tare ca sabia lui Zorro, si consideri ca ochiul tau format poate sa evalueze mai bine decat proiectantul ca profilul este OK ca sa le pui invers.... aia e alta poveste
Pe viitor nu mai sari la gatul oamenilor asa, de dragul de a parea atoatestiutor
  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dvali2000 a scris:Ia imagineaza-ti putin : ce asimetrie nu se potriveste ? Cauciucul are "INSIDE" si "OUTSIDE" ! oricum le-ai intoarce e acelasi lucru la DUNLOP ! ... man ... nu esti pe bicicleta !.....

hai sa gindim putin inainte ....
... sa ne facem un obicei din asta ....


Hei, exact au inside si outside! Daca schimbi cauciucul de pe dreapta in stanga, sensul de rulare nu va fi oare diferit? Fortele ce au actionat asupra cauciucului si a plasei din interior vor fi exact invers ! Te vei trezi ca se rupe plasa din senin la o franare brusca si nu vei gasi explicatia... Cauciuc defect... Laughing

'' hai sa gindim putin inainte ''
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate stiu eu nu se schimba stanga-dreapta ci spate-fata. Si asta pentru ca uzura rotilor pe acceasi punte este egala, deci nu are sens schimbarea. Daca nu e egala, atunci e problema de geometrie grava tolerata mult prea mult timp.
  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegilor, Am si eu o problema la masina mea, un astra G din 2001, in urma unei coliziuni pe partea din treapta fata a masinii, in drepul farului cu o bordura, s-a strambat un pic jugul de la motor, (suportul care este montat motorul pe el) nu este strambat foarte tare, dar problema este ca mi s-a decalibrat si volanul, din cauza va s-a strambat jugul, acum sa il indrept costa cam mult, la fel si altul de la dezmembrari sau nou, costa la fel de mult, plus manopera ca trebuie motorul dat jos, dar vreau sa gasesc o rezolvare sa stea volanul drept. nu se aude nici un zgomot nimic, nici un tremurat, masina merge ca inainte, doar la viteze de peste 100 de km/h se aude un huruit la motor acolo in fata si acest lucru cred ca se datoreaza in mare parte dereglarii unghiului rotilor, voi ce credeti asa sa fie? Mentionez ca la viteze de pete 50 km/h daca dau drumul la volan ma baga in sant, practic tin volanul fortat, ce ma sfatuiti sa fac? sa merg sa reglez geometria rotilor? huruitul tot din aceasta cauza e? volanul decalibrat tot geometriei incorecte se datoreaza? Astept parerile si raspunsurile dvs, Va multumesc frumos.
  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu aveti idee cum sa fac si eu?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu-ti face nimeni geometria la directie cu problemele pe care le ai. Ceea ce vrei tu e absurd. Fa treaba ca la carte, schimba jugul, bascula sau ce ai stramb pe acolo. Este in primul rand vorba de siguranta ta. In plus, daca circuli asa, risti sa-ti suspende politia permisul pentru defectiuni la directie. Alte sfaturi nu cred c-ai sa primesti decat de la oameni fara minte.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu aiurea! djtaotao are dreptate nu iti face nimeni geometria. In schimb eu stiu de existenta unor standuri de redresare a caroseriei. Am avut nevoie de asa ceva la o skoda octavia lovita de o bordura intr-o iarna, cu punte spate stramba si schimbata, dar a fost ncecesara si redrestarea caroseriei.

Acum nu cred ca treaba asta bunctioneaza pentru jugul motorului. Ala de obicei se schimba. Cauta oricum pe net si intreaba . Daca se poate oricum iesi mai ieftin. Cine are cunostinte mai multe despre asa ceva il rog sa ma contrazica!
  • danny124

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Ascona 1984 1,8E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
jugul daca nu ma insel nu are si denumirea de lonjeron?ca daca asa e trebuie schimbat..intr-adevar exista standuri dar dai banii degeaba...eu am avut bratul inferior rupt din cauza gropilor din romania....si dupa ce lau schimbat la service miau spus sa vin sa-mi refaca geometria penru ca impactul a fost puternic si e nevoie...sfatul meu este urmatorul: du-te la dezmembrari si poate gasesti jugul...si dute la mai multe service-uri si vezi pretul...eu asa fac ma duc la mai multi si am bafta sa gasesc un pret mic si calitate....si chiar si la ore tarzii:D

nu mai cita mesajul anterior
  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca iizice lonjeron, defapt mecanicul care a constatat ca e jugul stramb i-a zis ''has"(H)? credeti ca mai bine il schimb? Am gasit unul la 500 lei, ce ziceti e bine sa il iau?
Jugul nu este foarte stramb, este fugit spre stanga, practic nici nu se cunoaste ca e stramb, voi ce ziceti sa il schimb?sau sa reglez doar geometria? in nici un caz nu vreau sa il indrept, mai bine iau altul. voi ce spuneti?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Tot timpul esti nehotarat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR