mihaimmm
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Am 2 probleme destul de enervante la masina:
1)Atunci cand calc/ridic piciorul de pe pedala de frana, scartaie.
Ce pot sa ii fac? Banuiesc ca trebuie data cu un pic de WD 40, insa unde?
Daca aveti idee va rog sa imi spuneti
2)Uneori scartaie un pic atunci cand schimb vitezele. Nu e un sunet din cutie, parca e de la levierul de viteze. Ce ar trebui sa ung aici?
Sper ca nu am postat unde nu trebuie. Nu am gasit nici o informatie legata de scartaitul pedalei de frana, doar probleme la cea de ambreaj.
Am 2 probleme destul de enervante la masina:
1)Atunci cand calc/ridic piciorul de pe pedala de frana, scartaie.
Ce pot sa ii fac? Banuiesc ca trebuie data cu un pic de WD 40, insa unde?
Daca aveti idee va rog sa imi spuneti
2)Uneori scartaie un pic atunci cand schimb vitezele. Nu e un sunet din cutie, parca e de la levierul de viteze. Ce ar trebui sa ung aici?
Sper ca nu am postat unde nu trebuie. Nu am gasit nici o informatie legata de scartaitul pedalei de frana, doar probleme la cea de ambreaj.
zakky
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
1) incearca sa dai cu wd40 in zona captului pedalei(nu unde calci pedala ci capatul opus) pentru un acces mai facil poti sa scoti tubulatura de aer pentru picioare de sub bord
2) scoti plasticul de sub frana de mana; acolo se vad 2 suruburi torx, le desfaci tragi in sus plasticul cu materialul care inconjoara levierul si vei vedea o articulatie in forma de bila da cu lubrifiant pe articulatia respectiva si dupa aceea montezi totul inapoi in ordine inversa
spor la treaba
2) scoti plasticul de sub frana de mana; acolo se vad 2 suruburi torx, le desfaci tragi in sus plasticul cu materialul care inconjoara levierul si vei vedea o articulatie in forma de bila da cu lubrifiant pe articulatia respectiva si dupa aceea montezi totul inapoi in ordine inversa
spor la treaba
mihaimmm
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2007
- Mesaj Privat
zakky a scris:1) incearca sa dai cu wd40 in zona captului pedalei(nu unde calci pedala ci capatul opus) pentru un acces mai facil poti sa scoti tubulatura de aer pentru picioare de sub bord
2) scoti plasticul de sub frana de mana; acolo se vad 2 suruburi torx, le desfaci tragi in sus plasticul cu materialul care inconjoara levierul si vei vedea o articulatie in forma de bila da cu lubrifiant pe articulatia respectiva si dupa aceea montezi totul inapoi in ordine inversa
spor la treaba
2) scoti plasticul de sub frana de mana; acolo se vad 2 suruburi torx, le desfaci tragi in sus plasticul cu materialul care inconjoara levierul si vei vedea o articulatie in forma de bila da cu lubrifiant pe articulatia respectiva si dupa aceea montezi totul inapoi in ordine inversa
spor la treaba
Multumesc pentru informatii. Ca lubrifiant pentru articulatie pot folosi tot wd40 sau este vreo vaselina speciala pt asa ceva?
zakky
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
- gigi haios
- **
- 240 mesaje
- din 15 Feb 2008
- Astra 2007 Z17dtl
- Bucuresti
gigi haios
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2008
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Dic
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2010
- Mesaj Privat
Vaselina grafitata este de culoare neagra, in timp ce vaselina normala este de culoare maro. Am gasit la un moment dat un tub cu vaselina grafitata de la Texaco, era scumpa dar rezista pana la 130grade. Vaselina normala gasesti la benzinariile Mol sau OMV (nu mai retin), tot la tub, dar rezista pana la 120grade. Mai este vaselina cu calciu ieftina care rezista pana pe la 65grade si este ambalata in cutii.
Valorile de temperatura reprezinta punctul de topire. Probabil ca daca se depaseste temperatura respectiva, se topeste vaselina si se strica angrenjul uns.
Probabil ca vaselina siliconica pentru plastic este alba (cel putin asa am vazut la nuca schimbatorului de viteze de plastic de la o cutie Renault).
Valorile de temperatura reprezinta punctul de topire. Probabil ca daca se depaseste temperatura respectiva, se topeste vaselina si se strica angrenjul uns.
Probabil ca vaselina siliconica pentru plastic este alba (cel putin asa am vazut la nuca schimbatorului de viteze de plastic de la o cutie Renault).