Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Tot discutam despre motorul meu zgomotos in alte posturi si astazi mi-am luat inima in dinti si am desfacut mufa de jos dinspre motor de la ECU.

Constatare :

- primul pin din mufa ( primul rand de jos) se pare ca este rupt, pur si simplu este gol locul acolo.
- am verificat daca a ramas in mufa si nu este.


Acum cred ca din acest motiv motorul facea ca un tractor.Am mai avut 2 pini rupti si i-am rezolvat, acum sunt si in pana de bani si cred ca innebunesc.

Mentionez ca mufa era uscata, nici gram de motorina, nici macar vapori.
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Uite ca am uitat sa specific ceva in mesajul anterior si acum nu mai pot modifica.

Am si eu nevoie de o schita cu descrierea fiecarui pin la mufa de la ECU ( cea in care vine motorina).Vreau sa stiu de la ce este acel pin care s-a rupt.


Multumesc
  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
motorina ajunge prin firele de la senzorul de pe pompa de injectie ... remedierea o gasesti in topicurile anterioare

bafta
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mi s-a rupt is mie un pin la mufa ECU si vreau sa stiu de la ce este.Are cineva o schita sau niste poze cu aceasta mufa?

Caut de 4 ore si nu o gasesc.
Skip ads

  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
edyionut a scris:mi s-a rupt is mie un pin la mufa ECU si vreau sa stiu de la ce este.Are cineva o schita sau niste poze cu aceasta mufa?

Caut de 4 ore si nu o gasesc.


Nu cred ca ii asa important sa sti de la ce este acel pin cat este de important sa il remediezi ...
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
il remediez, dar acum nu dispun de suma necesara ( 350 lei), desi am mai facut 2 pini la el si .......( nu eu i-am reparat, ci aceeasi persoana)

atat vroiam sa vad, schita, macar sa studiez sa vad daca de acolo se trage acest mers zgomotos al motorului.

Nici o eroare pe bord!
  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu sincer nu am desfacut nici un ECU dar nu cred ca este asa complicat sa remediezi un pin .... cred ca este vb mai mult de finete si de atentie mare ca la urma urmei trebe doar o simpla lipitura nicidecum de rasturnat china
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stiu asta, dar nu m-am bagat pt ca nu am legatura cu electronica.....am crezut ca pe forum mai sunt si oameni care te pot ajuta, dar mersi, cu 100 EURO sa lipesti un pin !

Cred ca este mult prea exagerat, dar daca te prinde la inghesuiala ! , iti ia si buzunarele.

Asta este viata, mergem inainte.
Skip ads

  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ii chiar exagerat de mult 100 eur pt o lipitura ... avand in vedere ca am destul habar de electronica cred ca o sa ma pun cu burta pe documentati si sa ma apuc sa repar si eu ECU si sa fac bani pe spatele opalistilor Razz
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pai sa stii ca nu ar fi rau.Eu nu critic pe nimeni, bravo lor ca s-au orientat catre aceasta profesie, dar sa nu uitam, ACEST FORUM ESTE PENTRU A NE AJUTA ( bineinteles contracost), NU PENTRU A NE JECMANI. Fiecare cu meseria lui, insa cred ca unii si-au facut mare publicitate prin intermediul forumului si in timp au ajuns la niste sume de iti vine rau.

Pe mine lipiturile reci din calculatorul de injectie si 2 pini rupti la ECU m-au costat 200 euro ( poate si mai mult) si dupa 4 luni se mai rupe un pin si mai trebuie sa dau 100 EURO !

Si uite asa dintr-un ECU, sau doar din cativa pini , ti-ai luat banii cat ia un om normal intr-un an.


Exista totusi o schita cu numerotarea pinilor?....am innebunit cautand
  • singuru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
?opel a scris:Am discutat cu mai multa lume, dar nimeni nu stie concret ,pe unde si de unde motorina in mufa din fata la ECU y17dt
Daca sa mai discutat subiectu imi cer scuze dar nu gasesc!
Stie cineva concret pe care fir, sau pe unde ajunge motorina in mufa ecu?
Daca stie as ruga raspuns concret ;caci povesti am auzit dar nu sau dovedit a fi reale


Multumesc anticipat pt. toti cei care vor fi la subiect.
Sad
da si eu am gasit in mufa ecu ulei nu motorina si chiar nu stiu de unde este si eu am motor y 17 dt
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Motorina vine la de la electrovalva de avans Y33 din pompa de injectie.S-a discutat foarte mult si daca citesti mai atent vei gasi.Motorina urca pe fire pana la ECU.
Skip ads

  • catalyn07

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am citit cam 70 % din posturi dar nu m-am lamurit foarte bine.
Eu am un opel astra din 2000 1,7 tdi si curge motorina pe burduful de planetara de la cutie, din dreapta. Am descoperit o mufa in spate la pompa de injectie, care sta in aer, este prins decat de cablaj. Stie careva ce ar putea fi exact ?

p.s. imi cer scuze daca s-a mai intrebat exact asta, poate nu am observat
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Deci dupa ce am citit toate posturile de aici si constatand ca si eu am motorina in mufa ecu asta dupa ce mi-am tras firele de BC si CC care sunt in cealalta mufa cea dispre parbriz dar initial crezand ca e cea din fata am constatat minunatia maine ma duc sa caut rasina ceva tare de lipit vad eu ce gasesc si sambata ma apuc de scandal poate reusesc sa fac si ceva poze cu ce trebuie desfacut ca vad ca toata lumea zice aici ca e greu ca e greu de desfacut sau de ajuns la mufa dar nimeni nu pune o poza macar orientativa cu pozitionarea ei sa vada fiecare cat de greu e sa stie fiecare daca se considera indemanatic sa se bage sau nu la desfacut
Va tin la curet cu operatia sper sa fie foarte frig in garaj :d
bafta tuturor
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru cine a desfacut acea electrovalva as fi curios ce fel de chei iti trebuie la mine este destul de grav pt ca tot motorul in partea de jos este imbibat de motorina si am observat ca in locul unde parchez a ramas o mare pata de motorina si ma gandesc cat pierd si in mers cand in acea pompa este presiune. multumesc
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare revin cu detalii am cumparat solutie miraculoasa de la epoxy se numeste din careffor 25 ron in prospect scria ca tine la temperaturi ridicate cea ce nu prea e cazul (cat sa se incalzeasca mufa aia si ca o poti slefui gauri ETC deci e foarte dura este in 2 tuburi gen A+B
aveam pe acasa un senzor de temperatura exterioara stricat caruia iam bagat cele2 fire dupa care am dat cu pasta respectiva in 3 ore sa facut tun deci am gasit cu ce sa lipesc sa vedem acum cand o sa am timp sa desfac piesa cu pricina si am mai vazut ca am doar foarte putina motorina acolo deci semn ca dabia acum incepe sa curga poate rezolv problema acum cat e calda
va tin la curent o sa fac si poze si poate un tutorial nu promit Very Happy
bafta tuturor
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
flores_astra a scris:salutare revin cu detalii am cumparat solutie miraculoasa de la epoxy se numeste din careffor 25 ron in prospect scria ca tine la temperaturi ridicate cea ce nu prea e cazul (cat sa se incalzeasca mufa aia si ca o poti slefui gauri ETC deci e foarte dura este in 2 tuburi gen A+B
aveam pe acasa un senzor de temperatura exterioara stricat caruia iam bagat cele2 fire dupa care am dat cu pasta respectiva in 3 ore sa facut tun deci am gasit cu ce sa lipesc sa vedem acum cand o sa am timp sa desfac piesa cu pricina si am mai vazut ca am doar foarte putina motorina acolo deci semn ca dabia acum incepe sa curga poate rezolv problema acum cat e calda
va tin la curent o sa fac si poze si poate un tutorial nu promit Very Happy
bafta tuturor


Io mai te astept! Poate si altii... 2009!
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
s-a abandonat subiectul asta? v-ati rezolvat toti problema? Smile)) am ramas doar eu cu motorina in mufa. vroiam sa stiu cam ce scule ai nevoie pentru a o da jos de pe masina ( chei fixe, tubulare)

multumesc.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Valva respectiva are imbus de 5,problema grea e ca e bagata ...
In plus,daca nu aveti o valva gata facuta dureaza 24h operatiunea.
trebuie desfacut calc de injectie si suportul acestuia etc
In service-ul unde rezolv de obicei problema asta dureaza aproape 2 ore si costa 350 lei.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici este bagata :



Partea proasta este : la un surub ai acces darla al 2 lea ste pe spatele sondei unde ai acces doar cu un inbus putin mai lung , eu am incercat cu trei pana l-am gasit pe norocos ! Dar ffff greu , a durat sa desfac acest surub cat a durat demontarea tuturor accesorilor .
Ca solutie de lipit am folosit epoxy de la Bison .

Si atasez cateva poze cu ce este de demontat si ce mai este pe acolo :














Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR