Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • 1_driver

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pff sigur era rombat...nu cred si nu am auzit un rombat sa tina 6 ani?
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sigur. Nu cred ca Rombat face baterii mai proaste ca altii, la ora actuala. Problema e marketingul.

De fapt lucrurile romanesti, cu siguranta sunt mai bune decat chinezesti.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Uite ca ai auzit acum.Chiar nu am nici un benefiuciu daca laud firma ,cand am luat bateria m-as fi multumit sa tina macar 2 ani cat era garantia dar uite ca si rombat sunt bune.Acu daca ai o masina care porneste greu, faci drumuri scurte si asculti muzica cu motorul oprit nici o baterie nu te tine mai mult de 2 ani.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am masina tatalui meu la mine, un Logan din 2007 are inca bateria originala Rombat Calciu 60 Ah 540 Ah, face in aprilie 8 anisori e drept are curentul de pornire acum la 325 dar inca functioneaza fara probleme ( masina tinuta in garaj sub bloc)
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Aveam un Rombat de 65A pus pe masina de 4 ani. L-am inlocuit acum ca am crezut ca s-a dus bateria (ma rog, era EGR-ul de vina) dar inca scotea 12,2 -12,5V la masuratoare. Sigur mai ducea si iarna viitoare fara probleme.
Acum am tot un Rombat de 62A. Ciudat ca alea facute la Bucuresti sunt mai ieftine cu 100 de lei fata de astea produse aci', la Bistrita.

Ca si nota, nu stiu daca conteaza, dar ambele le-am luat de la un centru/service Rombat nu de la magazinul de piese auto.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da, conteaza putin, sa nu fie statute pe raft.

Daca tot sunt multe pãreri pozitive pt Rombat, detaliati si cum folosiți masina. Cu porniri dese si scurte, la rece -20 de grade cum au fost acum, sau drumuri lungi?
Cu drumuri lungi cred cã orice baterie tine lejer 4-5 ani.

@shiva Vad ca ai pus tot baterii mari pe 1.2-ul tau, o fi si asta un motiv pentru care tin atata.

PS. Cred ca cel mai rau ii face unei baterii sa pornești la -20, dai un pic prin zãpadã si apoi sa iti mai si moarã motorul Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am Rombat EFB Start/Stop 75Ah, cumparata in noiembrie 2013, pusa pe un diesel 2.0, iarna merg 80% doar in oras, vara mixt. Cred ca sunt multumit de ea, dar cand au fost frigurile astea, masina a refuzat sa porneasca daca nu a fost pornita 2 zile la rand.......ceea ce nu e normal (a trebuit pusa pe redresor).
Probabil trebuia sa cumpar una de peste 90Ah la cata electronica are masina pe ea, dar am zis ca daca din fabrica vine cu 75Ah, inseamna ca e suficient. Deci ce sa zic, adevarul e undeva la mijloc.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
inseamna ca era descarcata cu umblatul preponderent in oras, se pare ca EFB-ul daca nu are si masina pregatita pentru incarcarea ei e doar o baterie obisnuita.
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
increatul a scris:

Daca tot sunt multe pãreri pozitive pt Rombat, detaliati si cum folosiți masina. Cu porniri dese si scurte, la rece -20 de grade cum au fost acum, sau drumuri lungi?
Cu drumuri lungi cred cã orice baterie tine lejer 4-5 ani.


Loganul tatalui meu umbla exclusiv oras, pe la inceputuri l-am scos eu putin la plimbare extra, dar in ultimii ani doar oras si bateria inca e in viata.
La mine cum am pus Viperele cu pornire au si murit bateriile .
Acum am "service baterii auto" si le ingrijesc.


Ultima modificare facuta de liberlamare la Lun 12 Jan, 2015 10:27 pm, modificat de 2 ori in total
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles, mersi.

liberlamare a scris:inseamna ca era descarcata cu umblatul preponderent in oras, se pare ca EFB-ul daca nu are si masina pregatita pentru incarcarea ei e doar o baterie obisnuita.


Insignia nu e "pregatita pentru incarcarea unei baterii cu start/stop"? Ar trebui sa fie, din moment ce are start/stop, sau nu are a lui borsy?

Problema e ca sunt slabe bateriile astea, mai stiu pe cineva care a trecut de la Varta AGM la baterie normala, iar bmw-ul a necesitat si codare in sensul asta. Pur si simplu cica nu-s bune.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cred ca nu are, a explicat mai sus de ce a ales EFB-ul si eu cochetam cu ea, dar ce-i de la Rombat au zis ca nu merita daca nu am sistemul start-stop pe masina

iaca un e-mail cu niste raspunsuri la intrebarile mele de novice adresate Rombat.
intrebarile
am cateva intrebari referitoare la bateriile EFB :
1. se pot monta si pe masinile obisnuite, fara functia start-stop ?
2. au aceasi eficienta sau nu merita diferenta fata de o baterie obisnuita?
3. se pot incarca pe redresor la fel ca celelalte baterii ?

multumesc

cu stima

raspunsurile

Buna ziua,

1. Da, se poate monta si pe o masina obisnuita.
2. Bateria EFB este creata sa reziste la mai multe microciclari (porniri/opriri) fata de o baterie normala. Ea este ideala pentru taxi, ag comerciali…. Intradevar daca masina ar avea functia Start/Stop si astfel un sistem inteligent de incarcare a bateriei, ea ar tine si mai mult.
3. Are acelasi regim de incarcare ca si o baterie normala.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Eu sunt la a doua iarna cu Varta black si a pornit fara probleme la minus 22 de grade. Nu zic ca nu exista diferente intre baterii insa nu cred ca sunt atat de mari pentru a justifica diferenta imensa de pret.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu am sistem start/stop, dar cum circul mai mult in oras, porniri dese, etc, cei de la Rombat mi-au recomandat EFB. Acum nu stiu cat de eficienta este............dar un lucru este cert, la -20 grade nu a pornit dupa 13 luni de folosinta.
Cea originala Varta a murit dupa 2.5 ani.......deci problema cred ca este puterea, prea mica pentru o masina cu atata electronica. La A4 B8, bateria are 90Ah.........e o diferenta de 15Ah, fara sa mai punem puterea de la pornire, care la EFB-ul meu are doar 730!
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai du-o la garantie. Nu cred ca au ce sa imputa. Intr-adevar trebuia sa pui mai mare.

Nu stiu de ce ai pus baterie pentru sistem start/stop daca nu ai asa ceva. Drept dovada ca dupa 1 an nu mai merge cum trebuie.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am de gand sa merg, dar nu stiu daca pot rezolva ceva........ideea e ca ei mi-au recomandat-o, au spus ca se incarca de la prima cheie! Si daca iau EFB, nu are rost sa pun mai mare........pentru ca eu cu ideea asta m-am dus, sa pun una de 90Ah.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu te poti lua dupa ideile lor
mie mi-au spus ca nu merita EFB, dar ca merita mare ( asta cu mare cred ca e ca la muieri ).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Smile.
Da, cate bordee, atate obiceiuri........tie ti-au zis ceva, mie altceva!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am fost cu bateria si problema e ca are densitatea foarte scazuta. S-a descarcat foarte tare si mi-a zis sa o las 2 nopti pe redresor, apoi sa merg cu ea inapoi. Daca nu se ridica densitatea la un nivel normal, o schimba. Sper sa nu se ridice Smile.

P.S Am scris aici, ca sa nu ramana cititorii cu o impresie gresita.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
se ridica
uochiu majik era verde ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Era verde si inainte sa o pun pe redresor.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR