Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • ANM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna seara ! Domnilor, o intrebare: am bagat freon de 2 ori, recent dar l-am pierdut......cica am o fisura in radiator. Service-ul care a constatat acest lucru mi-a spus ca au ceva solutie miraculoasa cate etanseaza eventualele fisuri. Ati auzit ceva despre............sau sa nu mai arunc bani pe iluzii si sa cumpar un radiator nou care nu este f. ieftin ?!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Radiator nou Nissens sau NRF.
  • redny_indy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2015

  • Mesaj Privat
salut! am si eu un opel astra g caravan din 2001....cand am luato functiona AC-ul racea ca un congelator..urmatoarea zi nu mai functiona....baga aer da era cald...si cand apasam butonul de ac se auzea cva ca si cum ar da sa bage aer da nu racea.....de la ce sa fie oare?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
A pierdut freonul sau e bobina compresorului arsa.
Skip ads

  • redny_indy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2015

  • Mesaj Privat
sper sa nu fie de la bobina....cineva mi.a zis ca poti sa ii bagi si freon de frigider de aer conditionat....ai auzit asa ceva sau ai vreo idee?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Poti pune frigiderul in masina.
Serios acum: se baga R134.
  • redny_indy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Daniel eu habar nu am doar ce mi.am luat si eu permisul si mi.am luat si o masinuta...eu zic ce am auzit...ca asa iam zis si eu de la cine am auzit...mai bine imi pun un generator in portbagaj si un aer conditionat si gata.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin și eu cu o pb la o vectra b care mi-a scos peri albi. Compresor de aer nou ,instalația are freon și ulei cât îi trebuie ,nu pierde deloc verificatã și rasverificata si totuși climã funcționeaza defectuos.
Sã mã explic,dimineațã pornesc climã motorul fiind rece cupleazã compresorul și ventilatorul (funcționeazã perfect bãga rece),dupã ce motorul se încãlzește .antigelul ajunge la 80de grade începe nebunia adica ventilatorul se cupleaza și se decupleazã înstrunași implicit compresorul ca și cum ar fi presiune mare pe instalație.
Ventilatoarele verificate amândouã ,freon scos și bãgat din nou sã vãd dacã nu cumva este mai mult decât trebuie ,modulul de climã probat cu un altul ,face la fel deci ce mai am de verificat ca mã înnebunit.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In momentele critice,verifica cu testerul,presiunea in sistemul climatronic si temperatura motorului,vazuta de calculatorul climei...,posibil ca una din ele sa fie neconforme!
  • indesit

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am o problema cu compresorul de clima din vara asta... Apas butonul, pornește ventilatorul pornește si compresorul merge vreo 20sec dupa care compresorul se opreste si iar porneste si iar se opreste si tot asa . Nu reuseste sa raceasca mai deloc cand sunt 30°C. Posibil sa nu aiba freon sau destulã presiune in instalație? Am rãsfoit topicul si n am gasit un rãspuns exact la problema mea. Am astra h z1.7dth,101cp cu AC manual. Mulțumesc daca poate sa ma ajute cineva cu un rãspuns. 😊
  • dumicris1979

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu ac manual.Nu am mai avut freon in el de mult timpam fost l am incarcat rezultatul radiator ac fisurat.L am schimbat incarcat din nou totul ok compresorul cupleaza dar dupa 5 secunde se opreste ventilatorul ac,dupa cars pleaca pe treapta 2 ; 5 secunde dupa care se opreste si imi da eroare in bord ventilatorul cu steluta.Opresc motorul daca il pornesc iar si nu dau drumul la ac nu imi mai apare nimic in bord.Am verificatventilatorul pe direct functioneaza usor pe ambele trepte, mers la mihai ecu inlocuit ecu,inlocuit calculator ac aceleasi simtome.verificat sigurante totul e ok.Memtionez ca la drum intins fara opriri ac functioneaza si face rece.Stand pe loc cu ac pornit ini apare radiatorul cu steluta in bord. Mihai ecu nu a reusit sa intre cu op com ul nici in calculatorul ac al masinii nici in cel pus de el.Nu stiu ce sa ma mai fac sunt disperat, am ac dar nu pot sa il folosesc.Dati-mi un sfat va rog frumos ca imi vine sa ii dau foc nu alta,am ajuns cu nervii la pamant.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Temperaturã ulei 100grade și urca pânã la105 temperaturã antigel are aceiași temp ca și uleiul motor
Pânã la temp de 100 de grade la ulei și antigel pe tech2 ventilatorul funcționeazã perfect dupã începe vechea poveste
Skip ads

  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Deci am fost azi la reprezentanțã Opel Slobozia și am ieșit cu mașinã la fel cum am intrat adicã cu aceeași pb,adicã ventilatorul precum și compresorul de aer lucreazã la fel.
Pe Tech2 pânã la temp de 100 gr antigel și ulei funcționeazã bine dupã se cupleaza și se decupleazã 10 ori dintr-un minut și ei îmi spun ca este normal așa (cred ca normali nu sunt ei) în schimb mi-au schimbat bușonul de la vasul de expansiune cred ca pe bunã dreptate ca se c-am se încingea apã cu astã nou vãd cã se încãlzește dar nu așa tare același regim de mers(treaptã a 3 la 4000 de ture).Deci ....aștept ajutor din partea voastrã, o idee orice care mã poate ajuta
Mulțumesc anticipat
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Dimineata la prima pornire a pornit si ventilatorul si martorul cu radiatorul cu elice a ramas aprins. Ciudat este ca la testul agrfa mi-a dat de doua ori acest cod de eroare, adica il afiseaza ca pe doua erori. Stiu ca inseamna functionarea defectuoasa a senzorului de presiune AC. Intre timp iluminarea martorului s-a estompat adica lumineaza foarte slab. Astaimi pare tare ciudat mai ales ca la unel miscari ale masinii sau cand e inclinata cu fata in jos sa zicem la o vale, devine putin mai luminos sau licare. Mentionez ca AC ul merge bine.deocamdata deci nu am ramas fara freon. E adevarat ca xe cand am luat masina compresorul se auzea cam "gajait" dar nu am avut alte probleme. Si radiatoarel au fost inlocuite din auza unui caine axum.un an dar totul a fost ok pana acum. Un mecanic mi.a zis ca poat fi si altceva pe trasej nu poate fi neapart vi.a senzorului aceluia. Ce parere aveti?
P.S.
Intre timp gata, a cedat si functionarea AC-ului.
Acum se pune problema daca din cauza senzorului nu mai pleaca compresorul sau din cauza unor scurgeri si pierderii freonului imi da si eroare de senzor presiune AC.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare pentru cei care stiu principiu de functionare al aerului conditionat
- cum lucreaza supapa de expansiune,trebuie sa fie inchis orificiu pe unde intra freon in vaporizator sau nu trebuie sa fie inchisa,pentru ca am demontat supapa de pe vaporizator(se auzea un zgomot la pornirea ac-ului,compresoru nu face galagie,se auzea in masina,ventilatoru de la aeroterma iese din discutie,este reparat ca scartaia pe treapta 1)si pe unde intra freon in vaporizator poti sufla fara nici un efort
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dacã este vorba de supapa de maxima presiune atunci orificiul pe unde trece freon spre radiator trebuie sa fie deschis.
Rolul ei este de a proteja instalația de suprapresiuni.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ce naiba mai este si aia?
eu am intrebat de supapa de expansiune care vine montata pe vaporizator
am facuto bucti pe cea de pe masina si rezultatu este asa cu am prevazut----alta supapa noua plus radiator AC care este verde intrun colt
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Alta supapa nu este pe instalatie....decat cele 2 de service....pe unde se conecteaza robotelul de incarcat AC
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mda,daca zici tu ramane ca tine
intamplator lucrez intrun service destul de mare ,si iti spun sigur ca sunt mai multe supape pe instalatia de AC,nu numai
electricianu (el se ocupa de AC) este in concediu ca nu mai puneam intrebarea asta pe forum
putem incheia discutia inceputa de mine ca nu-si mai are rostu
supapa de maxima presiune,am auzito si pe asta
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu am vazut-o si in actiune....
Nu imi pornea compresorul ( era setat pe Not Present in BCM )....freon si ulei aveam ....si am scos releul AC si l-am pus pe direct.
A pornit compresorul ...s-a facut racoare in masina ....,dar intr-un minut de functionare a tasnit in atmosfera tot freonul din instalatie.
Cauza a fost .... nepornind si ventilatorul s-a facut suprapresiune pe instalatie.
A doua zi am incarcat iar cu freon si am programat Ac pe Present in BCM si totul a mers normal.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR