Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • viorel28

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Vreau sa cumpar o masina pana 1000 (neinmatriculata). Am gasit : opel corsa 1.4. astra f 1.6, bmw 318 1.6, ford mondeo 1.8 . Tinand cont de faptu ca sunt incepator (permis de 3 luni) si este prima mea masina as dori sfaturi si pareri legate de intretinere, costuri de la posesori de opel . multumesc frumos
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Evil or Very Mad
Clar BMW. Are cel mai puternic motor din lista, cea mai buna imagine iar propulsia este alegerea ideala pentru un incepator mai ales acum ca vine iarna imediat. Costul de intretinere este un detaliu nesemnificativ in comparatie cu atuurile.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corsa 1,4 probabil C14NZ este cea mai ieftin de intretinut si consum mai de criza fata de restul, daca nu are rugina este ok.
Astra F 1.6 tot asa rugina sa vezi cata are, motor putin mai costisitor dar nu de speriat, consum mai mare.
BMW mai gasesti piese dar nu e de incepator care abia are carnet, bani lipsa si cine stie ce cucuri in cap.
De Ford uita.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ford-ul e cea "mai masina" dintre toate. Din pacate costurile de intretinere sunt destul de mari.
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat