- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
acum ca a venit frigu in adevaratu sens al cuvantului masina mea cand o pornesc porneste in cam 1400-1500 de ture si scade pana la 900 de turatii indiferent daca s-a incalzit motoru la 90 grade sau nu ! O bag in drive si plec cu ea de pe loc si cand dau sa incetinesc turometru sare de la 900 la 1300 de turatii de cateva ori si parca ii da cineva "suturi " la masina ! Faza este ca mi-au resetat tot ce se putea la masina mi-au bagat alt soft si tot degeaba ! Culmea este ca unele masini fac asa altele nu
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Asta chiar face cinste unei masini de 20000 si mai bine de euro in 2010.
Deocamdata cel mai bun sfat e cel dat de tonytm.
tonytm a scris:Probabil BCM-ul comunica cam haotic cu ECU. Mai asteptati soft-uri noi sau nu rulati cu masina la relanti cand e rece.
Asta chiar face cinste unei masini de 20000 si mai bine de euro in 2010.
Deocamdata cel mai bun sfat e cel dat de tonytm.
Macar nu se opreste in drum
Unele masini poate au incarcare mai buna. Dimineata, incearca fara consumatori (faruri, ventilatie, aux heat, etc.) Oricum, cat e rece motorul mai functioneaza bujiile in postincalzire.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
tonytm, stim amandoi ca asta nu poate fi o scuza. Poate sa se supere colegii cu Insignia dar e o masina frumoasa si atat. Nu poate o masina care se doreste premium la un drum pe care l-am facut cu ea sa ma creiereasca cu scartaielile din bord, sa aiba probleme la inchiderea unui geam si sa intre un curent deranjant in masina. La o masina de 6000 de km. Parca vad ca imi sare colegul Lucifer in cap.
Am fost azi cu un prieten sa isi ia C-Classe din 1992. Avea dotari cam tot ca Insignia si era tot diesel. Si probabil peste 400.000 de km reali. Si mergea la -4,5 grade fara trepidatii sau mai stiu ce.
Am fost azi cu un prieten sa isi ia C-Classe din 1992. Avea dotari cam tot ca Insignia si era tot diesel. Si probabil peste 400.000 de km reali. Si mergea la -4,5 grade fara trepidatii sau mai stiu ce.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu te inteleg ca ai o problema cu masina TA si esti suparat, dar de acolo pana la "Insignia e o masina frumoasa si atat" e cale foarte lunga.
Eu am Insignia ST cu 2.0 CDTI 160 cp de anul trecut decembrie. 35.000 Km fara probleme. Nici una din problemele raportate de tine nu mi-au aparut nici iarna trecuta, nici asta.
Singura "problema" a fost schimbarea in garantie a discurilor de frana pe spate. Am pus ghilimele deoarece nu a fost o problema reala care sa afecteze functionarea masinii si oricum au remediat-o in garantie. In rest, eu sunt f multumit de masina.
PS> La sediul firmei din Austria e flota de Insignia. Nu stiu cate, dar mult. Unele dintre ele au sarit deja de 100.000 km. Am vorbit cu seful de flota si mi-a spus ca sunt mult mai fiabile decat Vectrele pe care le-am avut inainte. (Acum eu trebuie sa recunosc ca am avut Vectra C inainte si in 2 ani si 75.000 km nu am avut nici o problema).
Revenind la tine, posibil sa avut ghinion cu masina ta. Sau prima problema te-a dezamagit atat de mult incat acum cauti nod in papura. Nu stiu. Dar per total Insignia este o masina foarte reusita. Cu putina rabdare si cu un pic de presing pe dealer sunt convins ca-ti vei rezolva probleme.
Eu am Insignia ST cu 2.0 CDTI 160 cp de anul trecut decembrie. 35.000 Km fara probleme. Nici una din problemele raportate de tine nu mi-au aparut nici iarna trecuta, nici asta.
Singura "problema" a fost schimbarea in garantie a discurilor de frana pe spate. Am pus ghilimele deoarece nu a fost o problema reala care sa afecteze functionarea masinii si oricum au remediat-o in garantie. In rest, eu sunt f multumit de masina.
PS> La sediul firmei din Austria e flota de Insignia. Nu stiu cate, dar mult. Unele dintre ele au sarit deja de 100.000 km. Am vorbit cu seful de flota si mi-a spus ca sunt mult mai fiabile decat Vectrele pe care le-am avut inainte. (Acum eu trebuie sa recunosc ca am avut Vectra C inainte si in 2 ani si 75.000 km nu am avut nici o problema).
Revenind la tine, posibil sa avut ghinion cu masina ta. Sau prima problema te-a dezamagit atat de mult incat acum cauti nod in papura. Nu stiu. Dar per total Insignia este o masina foarte reusita. Cu putina rabdare si cu un pic de presing pe dealer sunt convins ca-ti vei rezolva probleme.
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
baieti sa nu poluam topicu aiurea cu pareri care e mai buna si care e mai "varza " ! Topicul l-am deschis cu gandu ca poate nu sunt chiar singurul care are aceasta problema la motor ! Cat despre remediul in privinta problemei sesizate de mine vad ca deocamdata nu s-a gasit niciunul si problema este sesizata in germania de 4 luni de cand am masina !
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Interesant mesajul - macar stim cum functioneaza in anumite situatii. Insa din acest mesaj nu reiese ca masina are relantiul instabil si da in bot, doar ca e variabil in functie de incarcare iar functionarea nu trebuie sa fie afectata. Tocmai daia isi ridica turatia pentru a incarca bateria mai puternic. Deci cei care au relantiul instabil au cu totul alte cauze/probleme care genereaza acest fapt.
As vrea sa revin din nou la problema cu sunetul care se aude in treapta 1 si 2 in momentul cand accelerez/decelerez. Vreau sa-l descriu mai exact - se aude undeva sub bord spre motor ca si cum ar fi ceva ce nu e legat bine si se misca (sunetul e asemanator cu cel care-l face sistemul de ventilatie cand isi regleaza clapetele, daca stai cu masina pe loc si schimbi temperatura se aud niste suntete de la clapetele interne care regleaza fluxul de aer ). Ideea e ca sunetul e mai puternic nu asa silentios ca cel al sistemului de ventilatie.
As vrea sa revin din nou la problema cu sunetul care se aude in treapta 1 si 2 in momentul cand accelerez/decelerez. Vreau sa-l descriu mai exact - se aude undeva sub bord spre motor ca si cum ar fi ceva ce nu e legat bine si se misca (sunetul e asemanator cu cel care-l face sistemul de ventilatie cand isi regleaza clapetele, daca stai cu masina pe loc si schimbi temperatura se aud niste suntete de la clapetele interne care regleaza fluxul de aer ). Ideea e ca sunetul e mai puternic nu asa silentios ca cel al sistemului de ventilatie.
La fel se aude si la mine dar numai cat este rece.Mentionez ca iarna trecuta cand masina era noua nu facea asa.Eu zic ca sunetul se aude din cutia de viteze.Nu cred ca este vreo problema deoarece dupa ce se incalzeste un pic nu se mai aude.
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
''''Stiu ca ar mai fi o probleme cu electrovalva care actioneaza turbina,la motoarele diesel.
Toate service-urile Opel au primit aceasta instiintare si vor schimba piesa in garantie fara probleme,daca nu functioneaza corect.Cei ce au probleme cu asta,e situata chiar in spatele mastii cu sigla Opel,cum deschizi capota motorului,in partea de sus.Cand nu functioneaza corect,se aude un piuit suspect si motorul vibreaza foarte puternic la ralanti,se misca masca cu sigla Opel cu totul...Isi poate reveni pentru scurt timp daca ii dai bobarnace...Am un prieten care este sef la atelierul mecanic al unui dealer Opel,el mi-a spus asta,deci e sursa sigur autorizata'''
o posibila cauza o ralantiului instabil. la prima masina mi-a facut asa de cateva ori.
Toate service-urile Opel au primit aceasta instiintare si vor schimba piesa in garantie fara probleme,daca nu functioneaza corect.Cei ce au probleme cu asta,e situata chiar in spatele mastii cu sigla Opel,cum deschizi capota motorului,in partea de sus.Cand nu functioneaza corect,se aude un piuit suspect si motorul vibreaza foarte puternic la ralanti,se misca masca cu sigla Opel cu totul...Isi poate reveni pentru scurt timp daca ii dai bobarnace...Am un prieten care este sef la atelierul mecanic al unui dealer Opel,el mi-a spus asta,deci e sursa sigur autorizata'''
o posibila cauza o ralantiului instabil. la prima masina mi-a facut asa de cateva ori.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Eddie
- ***
- 508 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Spire
- OP
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Eddie
- ***
- 508 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
@ eddie scuze ca nu am mentionat de un de am luat citatul!
"piuitul" se aude de la faptul ca valva e comandata in PWM( puls modulat pt cei care nu stiu), acel piuit fiind chiar frecventa pwm-ului.probabil e un defect mecanic al electrovalvei daca isi revine la socuri mecanice.
la masina mea a facut foarte rar, nu stiu daca e din cauza acestei e-valve, daca apasam pedala de acceleratie isi revenea imediat.
la a doua masina, nu am sezizat niciodata problema asta in cei 4000 km facuti pana acum.
"piuitul" se aude de la faptul ca valva e comandata in PWM( puls modulat pt cei care nu stiu), acel piuit fiind chiar frecventa pwm-ului.probabil e un defect mecanic al electrovalvei daca isi revine la socuri mecanice.
la masina mea a facut foarte rar, nu stiu daca e din cauza acestei e-valve, daca apasam pedala de acceleratie isi revenea imediat.
la a doua masina, nu am sezizat niciodata problema asta in cei 4000 km facuti pana acum.