Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
A fost un mare circ care a durat aproape 6 saptamani. Dupa ce am schimbat 3 injectoare, masina a continuat sa aiba aceleasi probleme. Am schimbat apoi 2 senzori, de la volanta si de la axa cu came si a fost relativ OK doua zile.... Au desfacut turbosuflanta care cica ar fi ramas blocata. Pana la urma erau oxidate contactele din bornele de la motor, calculator, etc. Merge perfect din septembrie. Am intalnit la Radacini pe cineva care a avut o problema aproape identica ce a aparut dupa ce si-a spalat motorul. Deci, NU SPALATI MOTORUL 1.7 CDTI!
Skip ads

  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am un astra g de 1.7dti si nu mai are demaraj ma rog de ea sa mearga,dupa 2000 tur.se simte ca intra turbina dar tot lenesa e.
ce pot face? cunoaste cineva fenomenul?
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Salutare!
Seamana a debitmetru... Ce motorina ai pus? Am auzit ca Alpin si Top Nordic mai dau fenomenul asta de "lene" a motorului.
  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am inteles ca ar fi un service GTT,as dori si eu adresa
Skip ads

  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Bd. Theodor Pallady nr. 42B, sector 3, Bucuresti
Telefon: 345 61 31 . 345 61 41 . Fax: 345 08 12

Sunt buni dar SCUUUUUMPI!
  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am auzit ceva de debitmetru,probabil inainte de intrarea in motor,este piesa ce se uzeaza in timp ?trebuie alta,sau se remediaza/
  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am pus motorina euro3 lukoil
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am mai auzit de unii norocosi care au curatat contactele, sau l-au desfacut si curatat si a mers. In general insa se inlocuieste si este in jur de 100 euro sau ceva mai mult. Dureaza 3 minute maxim.
Sunt si ceva poze pe forum.
Este un cilindru de plastic intercalat pe tubulatura de cauciuc intre carcasa filtrului de aer si admisie, cu o mufa electrica perpendiculara pe ax.
Skip ads

  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mai mi-a spus cineva de supapa sau valva care ar redictiona gazele cu carburant nears din nou la motor si ca aceasta s-ar infunda,piesa ce se curata
  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
stii pe cineva care a schimbat debitmetrulsi masina a functionat mult mai bine ? in ideea ca poate fi alta piesa
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da, mi s-a intamplat mie exact acum un an. Devenise dintr-o data extrem de puturoasa si nu vroia sa urce in turatie sub nici un chip peste 2700rpm, iar acolo ajungea intr-o vesnicie. Am schimbat debitmetru si si-a revenit imediat.
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o vada un mecanic inainte de a te apuca sa bagi bani in piese.
Skip ads

  • tiganu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2007

  • Mesaj Privat
unde ar fi mecanicul asta cat mai rentabil?
inca ceva,se aprinde becul masina cu cheie(service)care ar putea fi explicatia caci daca oprescimediat motorul si pornesc dupa cateva secunde dispare,mi s-a mai intimplat sa se aprinda si a fost o bujie arsa????
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Prima chestie, inainte de a te duce la mecanic, vezi ce ai in carcasa filtrului de motorina - daca e apa acolo, e foarte posibil ca asta sa fi fost cauza. Poti oricum sa incerci sa schimbi filtrul si sa vezi ce se intampla.
  • syle87

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2010

  • Mesaj Privat
sal....dute la un service si sa o puna pe calculator...dar sa stii k e posibil sa fie senzorul de turatie ,,,vibrochen se cheama costa in jur la vreo 2 milioane,,,bafta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din Lun 08 Jan, 2007 8:34 am cred ca a rezolvat...
  • Danescu Horia

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu Astra G Y17 DTI din 2001, care de cateva zile mi se opreste in mers (la franare) si nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10 minute de repetate incercari. Ajuns acasa am incercat a doua zi s-o pornesc si nu a vrut sa porneasca. Invarte electromotorul dar nimic. Am miscat niste cabluri pe la motor, am scos mufa de la calculatorul de injectie si am reconectat-o si surpriza a luat-o. Mentionez ca acum un an am reparat calculatorul de injectie si senzorul de turatie la Mihai (ecu.ro). Acum masina porneste la sfert, am facut si o tura mica, dar inca nu am testat-o la drum lung sa vad daca se mai opreste.

In urma testului pseudo-agrafa am gasit urmatoarele coduri de eroare:
1. P 0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction;
2. P 0251 Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector);
3. P 0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction;
4. P 1125 Throttle position sensor intermittent;
5. P 0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction.

La prima testare mi-au aparut doar codurile 2 si 3 iar dupa ce am umblat la cabluri si a pornit au aparut si celelalte 3.
Ce poate sa aibe masina si este vreo legatura intre cele 5 coduri de eroare?
Multumesc anticipat.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ti-a reparat nimeni senzorul de turatie ptr ca NU se repara , este incapsulat in ebonita , din erorile mentionate de tine P1125 se poate referi la valva wastergate cat si la senzorul MAP de pe galeria de admisie recomandare , desfacere si curatare senzor MAP , verificat furtunase vacum iar restul de erori se refera la senzorul de rotatie motor si calculatorul de injectie , deci , succes .
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut si craciun fericit la toti membrii clubului,am si eu o problema,ieri cand veneam din oras mergand spre casa mi sa oprit masina in mers,am luat contactu si a pornit,dimineata am pornito (a pornit fara probleme)mam dus cu ea la spalatorie si cand am ajuns mi sa oprit iar,am spalato am pornito si sa oprit si na mai vrut sa porneasca.tin sa precizez ca filtru de motorina e curat are motorina la el,bateria e buna.da sa porneasca dar nu porneste.ce poate fiii?va multumesc si inca o data sa aveti un craciun cat mai fericit si plin de impliniri.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
verifica lipiturile reci de la ecu pompa injectie...aceeasi probleme am si eu...numai ca la mine inca mai porneste...chiar daca se opreste...trebuie mutat de la locul lui undeva unde numai este caldura....eu il mut langa filtrul de are.salut numai bine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR