Salut,
Confirm ceea ce spune colegul referitor la curatarea/reconditionarea injectoarelor.
Am avut aceeasi eroare. Mecanicul mi-a spus sa reconditionez injectorii dar sa incerc inainte cu aditiv. Am riscat si am pus un aditiv (sa zicem) de calitate - 70 lei.
Eroarea a incetat sa mai apara exact dupa terminarea tubului de 250 ml
Edit: de cand cu problema asta alimentez numai cu motorina de calitate...probabil la fiecare 2 ani voi repeta procedura pentru evitarea colmatarii injectoarelor.
Dupa ce am scapat de aceeasi problema , revin cu o parere impartasita si de cativa mecanici cu care am discutat> Toate erorile ce contin codul P2279 - Intake Air System Leak nu au legatura cu sistemul de injectie ci au legatura (precum definitia) doar cu defectiuni in ce priveste admisia de aer si alte gaze in motor(turbosuflanta, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, egr, furtune admisie, garnituri ).