Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ajutor! Am un opel vectra c fabricatie 2003 diesel 2.0 DTH si de curand am schimbat displeiul mic(TID) cu unul mai mare(GID) si manetele de semnalizare si stergatoare cu butoanele de comanda pentru pilot automat si BC.Dupa instalare i-am activat citeva functii cu OP COM si a mers dar m-ia ramas martorul ESP aprins dupa care am mers la un mecanic care lucreaza la reprezentanta opel (RUCOM CRAIOVA) care are TECH 2 si nu a reusit s-ami stinga martorul ESP din bord. Mi-a spus ca este o eroare de comunicatie intre GID si CAN dupa care am verificat toata instalatia impreuna cu electricianul care a efectuat montajul si nu este absolut nici-o problema pe cablaj, firele din mufa GIDULUI si cele doua perchi de fire (doua pentru CAN alb si verde si doua pentru mufa de diagnoza alb si verde)corespund culorilor. Mentionez si ca acul vitezometrului oscileaza(scade aproape de zero apoi creste brusc). Asta este singura problema.Ce se poate face? Va rog frumos sa ma ajute cineva daca stie ce trebuie sa fac ca sa se stinga martorul ESP din bord
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
1. Vectra C 2003 este half CAN Bus, sigur ai pus ecran compatibil ?
2. Ai avut vreodata probleme cu CIM-ul ?
3. Daca vii la TM arunc o privire ...

CristianTM.
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
probleme cu cimul nu am avut, singura problema este ca nu se opreste semnalizarea dupa ce iau virj invers. Referitor la displei cred ca este compatibil pentru ca imi afisaja toate functiile(consumuri,becuri arse,lipsa lichid spalare parbriz,radio,cd,data,ora,temperatura etc.) imi merge si pilotul automat. Este greu sa ajung la TM, sunt din craiova.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
cristinel99 a scris:probleme cu cimul nu am avut, singura problema este ca nu se opreste semnalizarea dupa ce iau viraj invers.

=> ca e dus CIM-ul. Cauta pe forum dupa cuvantul "CIM" si vei gasi detalii.

CristianTM.
Skip ads

  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am cumparat si CIMUL odata cu displeiul si manetele dar are doua mufe pentru airbag si nu stiu daca se potriveste la mine pentru ca este posibil ca la mine sa fie cu o singura mufa. Esti sigur ca e Cimul dus?dupa ce iti dai seama? Daca scot mufa din displei se stinge martorul ESP si totul merge normal.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
cristinel99 a scris:am cumparat si CIMUL odata cu displeiul si manetele dar are doua mufe pentru airbag si nu stiu daca se potriveste la mine pentru ca este posibil ca la mine sa fie cu o singura mufa. Esti sigur ca e Cimul dus?dupa ce iti dai seama? Daca scot mufa din displei se stinge martorul ESP si totul merge normal.

Atunci nu e programat ceva corect. Poti sa pui CIM cu doua mufe chiar daca airbag-ul tau are una singura. O suntezi pe cealata.

CristianTM.
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mi-a zis cineva sa iau bornele de pe baterie si sa o las asa 7-8 ore ca s-ar putea sa se reseteze calculatorul ca atunci cind s-a efectuat montajul nu s-a deconectat bateria si din aceasta cauza a aparut aceasta eroare(martor ESP aprins).Altcineva mi-a zis ca este nevoie de o resoftare a calculatorului masinii,si nu stiu ce ar trebui sa fac.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
te duci la cineva priceput cu un TECH 2 sa-ti programeze cum trebuie GID-ul pe masina
eventual vezi sa nu fi deprogramat pe undeva ESP-ul si sa ai eroare din cauza asta...
Skip ads

  • purice_2007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cam cat tea costat toata operatiune cu tot cu piese si manopera si cat de grea este schimbarea(ma refer la timpul in care ai stat fara masina din motiv ca sa lucrat pe ea )
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
displeiul,mufa,maneta de semnalizare cu CC si maneta de stergtoare cu butoanele pentru BC +CIMUL=250RON la care se adauga manopera de montj 100 RON+50RON PROGRAMAREA si dureaza 2 ore.
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat problema? Masina are ESP sau doar TC? Ti se aprinde in bord si martorul ABS?
Ai spus ca iti oscileaza acul vitezometrului, eu mai degraba as face legatura cu senzor abs roata stanga fata.
Ai pus un tester pe ea? Ce erori ai?
Daca ajungi in Bucuresti cred ca te pot ajuta.
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat problema cu ESP-ul am fost la cineva cu TECH 2 si nu a putut sa stinga martorul ESP ,pe tester spune ca nu comunica cu CAN. O sa incerc sa probez displeiul unui vecin care are opel ca al meu sa vad daca se stinge ESP. Daca se stinge ESP-ul inseamna ca este din cauza displeiului. Imi spunea cineva in topicul de mai sus ca nu ar fi compatibil si s-ar putea sa aiba dreptate pentru ca displeiul este luat de pe un GTS 1.9 CDTI. Dupa ce il probez pe cel al vecinului meu revin cu raspunsuri. Martorul ABS nu se aprinde. Daca scot mufa din displei se stinge ESP-ul si totul merge normal.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu merge pentru ca tu ai pus pe o masina HALF CAN (conform profilului) un display de FULL CAN...
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
dupa cum am spus mai inainte o s probez displeiul de la masina vecinului meu si daca merge o sa il schimb la dezmembrari cu un displei de vectra C2.0 DTH . revin zilele urmatoare cu raspuns.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu tu trebuie sa pui un display de HALF CAN (adica DTI, maxim iulie 2004 fabricatie, nu prima inmatriculare)
cele de pe CDTI sunt FULL CAN si sunt facute de prin august 2004 pana la cele facelift...

si eu vreau sa trec de la BID(un TID putin evoluat) la GID
masina mea e FULL CAN insa sunt reticent in a cumpara pentru ca nu stiu daca functioneaza sau ba...
eu am OP-COM insa momentan nu am in plan cheltuiala asta pe ceva pe care nu sunt sigur...
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Depinde 1.9CDTI s-au facut si Half-Can, iar 2.0DTI s-au facut si Full-Can (cu toate ca nu credeam pana nu am vazut).
Ar fi de folos sa pui o poza cu Gid-ul tau aprins si atunci iti putem spune sigur de care este.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ai dreptate, a fost perioada de trecere de la half la full cand se faceau dti-uri cu full si cdti-uri cu half
insa ca sa fii sugur trebuie sa te uiti si la unitatea audio
daca ai CD30, CD70 e full can 100%
la altele nu pot sa ma pronunt...
  • cristinel99

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam ieri am probat displeiul de la masina vecinului meu si face aceiasi problema(ESP ramine aprins). Ba chiar mai mult decat atat se aprinde si afiseaza decit data,ora si temperatura.An zilele urmatore o sa merg la dezmembrari si o sa il schimb cu unul de 2.0 DTH si o sa cer si codul de securitate pentru o eventuala resetare.Orice sfat este bine venit.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
cristinel99 a scris:Dupa cum spuneam ieri am probat displeiul de la masina vecinului meu si face aceiasi problema(ESP ramine aprins). Ba chiar mai mult decat atat se aprinde si afiseaza decit data,ora si temperatura.An zilele urmatore o sa merg la dezmembrari si o sa il schimb cu unul de 2.0 DTH si o sa cer si codul de securitate pentru o eventuala resetare.Orice sfat este bine venit.

Da-mi codul GM al display-ului, eventual poza cu spatele lui, are mufa albastra sau gri ?
Hai la o diagnoza la TM cu Tech2.

CristianTM.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:ai dreptate, a fost perioada de trecere de la half la full cand se faceau dti-uri cu full si cdti-uri cu half
insa ca sa fii sugur trebuie sa te uiti si la unitatea audio
daca ai CD30, CD70 e full can 100%

eu am ncdr 2013 si cid.este half sau full?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR