Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • pana_azzaro

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu, nu am facut asta, doar am schimbat filtrul prin noiembrie asa! ce poate sa aiba carcasa filtrului?
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pana_azzaro a scris:nu, nu am facut asta, doar am schimbat filtrul prin noiembrie asa! ce poate sa aiba carcasa filtrului?


Sa prinda aer si de aici apare dezamorsarea , verifica/schimba oringurile daca nu etanseaza ok.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Oringurile uzate la capacul filtrului sau garnituri capac montate gresit.
  • pana_azzaro

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am schimbat doar filtrul prin noiembrie! ce poate sa aiba carcasa filtrului?
Skip ads

  • pana_azzaro

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am vazut cu intarziere, scuze! o sa verific! dar sa se fak mai cald putin! Smile
  • AndreiBiro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut . Am avut si eu aceeasi problema cu masina mea Vectra C 2005 1.9cdti z19dt 120 cai . imi pornea foarte greu dimineata , am schimbat bujiile si tot aceleasi simptome , dupa ce am verificat injectoare , alternator , releu bujii, era foarte simplu Very Happy BATERIA . nu avea amperajul de pornire ok . am schimbat cu una noua si merge super.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna ! Am un vectra b motor x16xel si îmi pornea foarte greu dimineata pe gerul asta. Odata am dat la cheie pîna a gatat bateria ºi tot nu a pornit. Si cu curent luat de la alta maºina abia, abia a pornit. Rezolvarea : Am schimbat bujiile(NGK) . Acuma dimineaþa porneste din prima pe gerul (-12, -15 grade ) de afara fara sa cîrîie nimic !
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare .am postat si eu o problema cu pornirea dimineata cand este frig .prima pornire .azi am pus testerul pe masina si pe partea electronica a iesit f bine.dar amconstatat ca pe pompa de injectie am urme de motorina .acum stau cu inima ca puricile sa vad luni cand o duc la doctor sa vad ce imi spune.sper sa am un holender slab la vreuna din tevile ce duc la injectoare sau turu sau returu slab .oricum va anunt ce am rezolvat.motorizarea e 20 dth .
Skip ads

  • valy_lev

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut,am un opel vectra 2001 cu motor 2.2 diesel si daca sta mai mult de 3-4 ore in frig porneste foarte greu sau deloc,atunci cand porneste merge intrerupt timp de 5 secunde si se aprinde martorul la pompa de injectie care se stinge dupa 3-4 minute,la relanti acul oscileaza intre 700 si 900 si in mers masina se accelereaza usor si apoi incetineste in rest merge foarte bine,astept,merci mult
  • ysm_nutzu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutare , am nevoie de cateva parerii pt. un vectra b, diesel 2001,motor2.0 , totul a inceput cu pornirea grea dimineata cand temperaturile au scazut sub -5 , dupa ce pornea cateva secunde 30 se accelera sub nivel , degeaba apasam acceleratia ca nu se accelera,dupa cele 30 sec.intra in normal si mergea f bine ,daca era oprita pornea nu avea nici o problema. am mers la un tester am verificat totul si concluzia ar fi dezamorsarea. am fost la mecanic am curatat rezervorul si sorbul si am pus o pompita manuala pe tur intre filtru si pompa .de atunci dezastru cat avea motorina pe instalatie si in pompa mergea dupa care se oprea motorul in mers. nu stiam ce sa ii mai fac , am suflat turu , returu , am scos pompita pusa ,si la fel nu ii mai dau de cap . am pus o pe direct cu turu si returu intr o sticla de plastic si a mers 30 min . pana am ajuns acasa. A doua zi pornirea a fost tot greoaie masina a mers bine pana s a incalzit 30 min , dupa care se aprinde in bord checul si nu se accelereaza , cand dispare acesta masina merge bine , dar uneori poate sta si 3min. Am dus o iar la tester asa cu turul si returul in borcan si cand s a aprins checul a dat codul p1220 si p0400 , acum masina scoate un fum alb , nu se accelereaza deloc si parca merge in 3 pistoane .
Astept pareri nu asi vrea sa schimb pompa si sa faca la fel dupa , costa ceva .
Multumiri pt mesaje.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ysm_nutzu
Nu schimba pompa. Mergi cu ea la reparat.
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
O pompa s.h. se poate strica in 3-4 luni.
  • ysm_nutzu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se repara , cat ar costa ?ai cunostinte , dar e sigur pompa ?
ceva babesc ?
Laughing
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ysm_nutzu a scris:se repara , cat ar costa ?ai cunostinte , dar e sigur pompa ?
ceva babesc ?
Laughing

Babesc la pompe de injectie ? Shocked
Pentru inceput discuta cu userul ryddk, e constantean de-al tau si cred ca te poate ajuta.
https://www.clubopel.com/pro...ofile&u=70589
Bafta.
  • stoica_alexandru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Sunt poseorul unei Vectra C 2006 z19DT,190000km, de cand a venit frigul porneste la a 2-a,sau chiar a 3-a cheie,asta la prima pornire dupa o noapte,iar pe tot parcursul zilei porneste bine! Din cand in cand imi da eroarea P0380-08-"Sistem preâncãlzire defect" ! Mentionez ca am verificat toate bujiile,releu,bateria este noua,filtru motorina nou!
Si daca puteti sa imi spuneti si mie la ce valori trebuie sa stea injectoarele cand ajunge motorul la temperatura optima!...adica eu am pus opcom-ul pe ea si imi arata ceva in genul: injector 1: -2,30 ,injector 2: 5,00 injector 3: 1,12 injector 4: 0,15 , toate valorile oscilau in afata de injector 2,asta la relati,iar consumul instant sta undeva la 0,8-1l. Credeti ca au injectoarele ceva?
Multumesc!
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o vectra b din 2000 motor x 20 dth si porneste f greu dimineata si nu se aprinde martorul pentru bujia incandescenta in bord! Am schimbat furtunasele la retur motorina, inelele si garniturile la injectoare si releul pentru bujii ( cel mare cu protectie de aluminiu ) dar tot nu vrea! Sa aprins martorul o zi doua timp in care a pornit excelent si dupa aceea deloc. momentan o pornesc cu spray de pornire pentru ca daca dau mult la cheie mi se descarca bateria si imi trebuie ajutor. Intrebarea mea este daca mai exista un alt releu care sa aiba legatura cu asta sau vreun senzor si unde se afla sau ce e de facut in cazul meu? As vrea sa va mai spun ca problema este doar dimineata dupa amiaza cand ies de la sevici porneste binisor! temperatura dimineata este de 2-3 grade iar dupa amiaza de 10-15 grade caci momentan ma aflu in Valencia , Spania. Va multumesc!
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o vectra b din 2000 motor x 20 dth si porneste f greu dimineata si nu se aprinde martorul pentru bujia incandescenta in bord! Am schimbat furtunasele la retur motorina, inelele si garniturile la injectoare si releul pentru bujii ( cel mare cu protectie de aluminiu ) dar tot nu vrea! Sa aprins martorul o zi doua timp in care a pornit excelent si dupa aceea deloc. momentan o pornesc cu spray de pornire pentru ca daca dau mult la cheie mi se descarca bateria si imi trebuie ajutor. Intrebarea mea este daca mai exista un alt releu care sa aiba legatura cu asta sau vreun senzor si unde se afla sau ce e de facut in cazul meu? As vrea sa va mai spun ca problema este doar dimineata dupa amiaza cand ies de la sevici porneste binisor! temperatura dimineata este de 2-3 grade iar dupa amiaza de 10-15 grade caci momentan ma aflu in Valencia , Spania. Va multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stoica_alexandru a scris:Salutare! Sunt poseorul unei Vectra C 2006 z19DT,190000km, de cand a venit frigul porneste la a 2-a,sau chiar a 3-a cheie,asta la prima pornire dupa o noapte,iar pe tot parcursul zilei porneste bine! Din cand in cand imi da eroarea P0380-08-"Sistem preâncãlzire defect" ! Mentionez ca am verificat toate bujiile,releu,bateria este noua,filtru motorina nou!
Si daca puteti sa imi spuneti si mie la ce valori trebuie sa stea injectoarele cand ajunge motorul la temperatura optima!...adica eu am pus opcom-ul pe ea si imi arata ceva in genul: injector 1: -2,30 ,injector 2: 5,00 injector 3: 1,12 injector 4: 0,15 , toate valorile oscilau in afata de injector 2,asta la relati,iar consumul instant sta undeva la 0,8-1l. Credeti ca au injectoarele ceva?
Multumesc!

Bine ai venit.
Daca ai verificat toate bujiile, spune cate sunt arse. Releul si bujiile formeaza un circuit, daca se arde vreo bujie sau releul, iti apare P0380.
Injectoarele 1 si 2 sunt cam duse zic eu, valorile trebuie sa fie intre -1 si 1, ceva de genul. Schimba bujiile si reconditioneaza injectoarele.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71649
Noroc.
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
spuneti-mi va rog si mie unde se afla la motorul x20dth senzorul de temperatura (la antigel sau exterioara?) si daca il schimb se poate remedia problema cu aprinderea martorului de bujii in bord si implicit cu pornirea?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tampau florin a scris:spuneti-mi va rog si mie unde se afla la motorul x20dth senzorul de temperatura (la antigel sau exterioara?) si daca il schimb se poate remedia problema cu aprinderea martorului de bujii in bord si implicit cu pornirea?

Ti-ar prinde bine o diagnoza sa vezi daca senzorul de temp. lichid racire lucreaza corect. Acesta se afla sub capacul ECOTEC, in stanga motorului, are o mufa cu 2 fire. Tot la diagnoza afli daca iti functioneaza corect bujiile si releul.
Noroc.
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns Iulian, dar problema mea este ca nu porneste dimineata pentru ca nu se aprinde martorul de la bujie in bord afara fiind intre 4-7 grade dimineata. Cand se aprinde, motorul porneste fara probleme drept ca afara erau minus 2 grade. Am inteles ca problema ar fi de la un senzor de temperatura de la ECU care stabileste cand sa se aprinda bujia si cand nu. Multi colegi spun pe site ca exista un sistem care pacaleste ECU si il face sa aprinda bujia de fiecare data.Poate par penibil dar asa e la inceput as vrea sa stiu ce este acela ECU si daca senzorul de care vorbeau este cel de temp. lichid racire sau cel pentru temperatura de afara ca sa pot sa il schimb daca e nevoie si asta singur caci de acel sistem de pacalire o sa fac rost cand ajung in tara dar in prealabil o sa fac o diagnoza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR