Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o pb care ma chinui de aproximativ 2 ani cu ea,am o vectra c motor 2.0 dti,si acum cu frigu asta porneste f greu,bateria invarte bine,bujiile sunt schimbate bosch originale,releul care incalzeste bujiile este bun,in momentul cand vreau sa pornesc trepizdeaza f tare nu invarte uniform....iar cand porneste scoate un fum alb spre negru...care sa fie pb?bafta multumesc
Skip ads

  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
iar dupa ce porneste daca o opresc si o pornesc din nou,porneste la sfert
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Se dezamorseaza pompa. Schimba oringul de la surubul de blocare a pompei.
  • Purice1111

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
pfuu,pai nici nu stiu pe unde sa ma duc...aici la noi sunt mai mult carpaci decat meseriasi...se schimba greu iulian?ai idee cat costa?
bafta mersi
Skip ads

  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Petrica Milos a scris:Ao vectra cdti 1.9 120 cp si porneste greu din cauza ca nu imi tine bujiile mult cand pun contactul, dupa ce pun contactul imi tine bujiile vreo 2 secunde si dupa se stinge martorul din bord. Am scos senzorul de la termostat care citeste temperatura la lichidul de racire si cand am pus contactul a tinut bujiile mult (5,6 secunde) si cand am dat la cheie a pornit la sfert.
A mai patit cineva asta? ce ar putea fi de vina? releul de la bujii sau bujiile? termostatul cu tot cu senzor l-am schimbat acuma un an.

Petrica recomand sa pui un tester pe masina si citeste valori reale la temp lichid racire. Vezi ce temp iti indica. Ect poate fii responsabil pt porniri greoi. El comanda timpul de actionare al bujiilor.faptul ca tu l-ai schimbat acumun an nu il exclude de la a fii defect. Masoara-l, la 20 grade artb sa aibe 37kohm. La tempmasta ecu tb sa-i deasi un voltajde 3v dar asta e alta discutie. Tu verifica.i rezistenta
  • catala2003

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Purice1111 a scris:pfuu,pai nici nu stiu pe unde sa ma duc...aici la noi sunt mai mult carpaci decat meseriasi...se schimba greu iulian?ai idee cat costa?
bafta mersi

Sfatul meu este sa faci cateva verificari. Ideea este ca nu stiu, fara suparare aici, daca o sa poti sa le si faci. Clar ti se dezamorseaza pompa dar ideeae pe unde. Poti verifica cu un vacuum aplicat pe returul fiecarui injector sa vezi daca tine presiunea sa nu. Daca nu tine tb schimbate oringurile de la injectorul cu pricina. Verifica si cantitatea injectata de pompa pe tester in valori reale, sa nu fie problema de cap hidraulic din pompa. Mai poti rezolva problemA pt moment aplicand o valva unic sens pe retur filtru. Astfel de probleme nimeni nu iti poate pune degetul exact pe buba, doar vorbind asa....poate e de acolo sau de acolo
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ba poti pune degetul pe bubafacand un test de presiune. Acest test iti va spune exact unde e problema. Sunt multi din club care stiu despre ce vorbesc.
  • pipeaua anghelus

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut colegi! am si o problema cu un opel vectra b 96 motor izuzu 1,7 td de 3 ani; acum 3 saptamani la munte am prins -20 grade a pornit foarte greu la 10 cheie dupa a 5 cheie am desfacut putin pe la injectoare si filtru sa vad daca ajunge mot.(mentionez ca pana atunci nu am avut probleme cu pornire, baterie noua ,revizie periodica la electromotor,filtre schimbate la timp, motorina peco..)
problema acum incepe de atunci porneste numai la a-2 sau a-3 sau chiar a-4 ,5 cheie.am fost la mec. aveam o bujie moarta am schimbat-o ,la fel facea ,apoi am schimbat contactul cu cheie (partea electrica) intradevar porneste la a -2 maxim a-3 cheie.ramane sa mai verific electromotorul cu tot ce cuprinde cablu de alimentare baterie -electromot, bucsi etc , cu toate ca parerea mea electomotorul se invarte bine.
ati mai intalnit problema asta si ce credeti ca ar mai trebui sa verific?
multumesc !
Skip ads

  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare...!vreau sa va multumesc tuturor ca de fiecare data de cate ori am avut cate o problema m-ati ajutat,sper sa ma ajutati si acum....ma confrunt cu o problema de pornire la o vectra b X20DTH in sensul ca dimineata porneste perfect atat timp cat se aprinde martorul din bord pentru bujie incandescenta....mai tz insa daca a apucat sa se raceasca motorul porneste foarte greu si scoate un fum de numa numa...mentionez ca mai tz nu se mai aprinde bujia....sau daca am pornit-o dimineata si nu am mult de mers ex 5 min la fel patesc,porneste greu.....in shimb daca apuca sa se incalzeasca si pornesc la intervale mici de timp e perfect merge la sfert....intrebarea mea este de ce nu se mai aprinde bujia in timpul zilei si de ce porneste asa greu chiar daca afara erau 14 grade! ...va multumesc!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se rezolva cu o resoftare.
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In ce sens resoftare...? eu am mai facut o resoftare adica mi-a adus setarile initiale de fabrica si tot nu se aprindea bujia dupa prima pornire.....te intreb pt ca cineva pe o pagina anterioara din topic spunea ca se poate modifica din soft temperatura la care sa se aprinda bujia.....!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Modificarea de care vorbesti o poti face la @[editat].
Skip ads

  • ALEXANDRU21

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
cenzurat
  • dedu valentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
sal.aceasi problema o am si eu,dupa ce se raceste motorul de tot porneste foarte greu am verificat bujiile incandescente si sunt bune.nu stiu ce sa zic de releu la acesta nu am umblat pentru ca nu stiu care este si unde se afla.masina vectra c 2003 motor y22dtr
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se rezolva tot prin resoftare . A nu se confunda cu resetare !
  • dedu valentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
[editat] unde pot face resoftare in bucuresti si cam la ce bani?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai pm !
  • dedu valentin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
valentin dedu
  • debylu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna dimineata colegilor .... am si eu un opel signum din 2003 motor 2000 diesel dti 101 cp ... si am o problema .... acuma cand pornesc masina porneste din prima nu am stres dar dupa ce porneste intrerupe la rece cat sta la relantiu si scoate fum negru dupa ce se incalzeste motorul merge bine se invarte rotund ... doar cand este rece motorul face asta ... sunt din Timisoara ... poate a mai avut cineva problema asta si ma poate ajuta . O zi buna sa aveti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba oringurile din capacul filtrului de motorina. Cele de la conducte.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR