Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dany_eu10 a scris:Salutare! Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,am un Opel Vectra B din 2001,motor 2ooo Diesel si acum cateva zile am ramas fara motorina...am chemat un mecanic sa mi-o porneasca.dupa ce mi-a pus niste motorina in filtru si mi-a aserisit-o si la injectoare a pornit.Am mers dupa aceea vreo 2 ore prin oras fara sa-mi mai faca prbl,dupa care am oprit-o si dupa vreo 4 ore cand am mai avut nevoie de ea sa plec...nu mi-a mai pornit decat trasa( a pornit foarte repede),dupa aceea mi-a mers bine vreo 4-5 zile si iar nu mi-a mai pornit apoi(dupa multe incercari de dat la automat foarte tare....imi pornea intr-un final),acum insa...alta probleama,am pornit-o azi de dim(mi-a pornit imediat),am plecat la spalatorie cu ea si cand sa plec spre casa....a pornit foarte frumos dupa care mi s-a oprit la interval de 20 de secunde sa zic asa si nu a mai vrut deloc sa-mi porneasca apoi nici trasa si nici de niciun fel ! Ce credeti ca ar putea sa aiba? Sa fie oare de la pompa de injectie? Toata aceasta problema a aparut de cand am ramas fara motorina ca de 3 ani nu mi-a facut absolut nicio problema! Va multumesc si ast sa-mi dati si mie niste sfaturi....ce-ar trebuii sa fac,sa verific...oare ce-ar putea fi ? Sad

Verifica garnitura de la carcasa filtrului , uitate si la furtunele de retur de la injectoare sa nu cumva sa fie problema, la urma pompa de injectie, care inseamna cei mai multi bani.
Skip ads

  • daniel alin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2015

  • Mesaj Privat
salut colegi am si eu o problema cu un opel vectra b 2000 dizel de cand a dat frigul porneste foarte greu iam schimbat furtunasele la inj , am cumparat baterie noua , am schimbat bujiile ,fara niciun efect . dupa 2 minute de functionare nu mai am nicio prob porneste ok chiar si dupa 4 ore ma poate ajuta cineva
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
inelele de la injectoare si poate pompa de injectie se dejamorseaza
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica întâi și partea mai ieftina.
Pe tester valorile senzorului temperatura antigel.
Și bujiile.
Skip ads

  • lucian300

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut...am revenit cu o alta intrebare legata de vectra a 1,7 , cum am mentionat mai sus...am fost sa verific pompa si injectoarele...bune a zis mecanicu, dupa constatarea facuta a zis ca ar fii turbo ca avea ulei in furtunele de aer, si din cauza asta nu porneste .Sa fie si turbo problema?
  • dan_tmx

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare si La multi Ani!
Saab 9-3 Vector 2005
1.9 150cp Z19DTH
Nepornita de ieri(adica nici 24 ore),astazi nu a vrut deloc sa porneasca.,adica se invartea motorul,dar parca mergea in 3 pistoane,statea la relantii 2-5 secunde si se oprea,motorul parca se ineca si ..pe SID(afisaj) aparea ,,water in fuel system"'..am incercat asa de fro 6-7 ori.O mai las 10 min,cat am baut o cafea+2 tigari de draci,dau din nou sa repornesc..nu mai moare motorul dar tot parca mergea in 3 pistoane si fara mesaj pe SID....o las 2 min la relantii,dau sa pornesc de pe loc,moare motorul....s-a simtit lipsa de putere...apasam pe acceleratie si degeaba apasam.Opresc masina si urc sa imi iau laptopul ptr diagnoza.La repornire parca nimic nu s-a intamplat.
Am gasit urmatoarea eroare: P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction (01) - Not present.
Aceleasi simptome le-a avut si acum fro 3 sãptãmâni...dar fara nicio eroare si tot asa dupa 10 min si-a revenit.Masina a stat de pe 29 dec pana pe 2 ian si pornit fara probleme..
Battery Voltage 13.8 V
Ignition Status On 12V
Starter Relay Inactive
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 1.675 RPM
Engine Speed 906 RPM
Camshaft Speed 450 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 44 kg/h
Mass Air Flow Sensor 22 kg/h
Ambient Temperature -11 °C
Charge Air Temperature 11 °C
Charge Air Temperature 3.69 V
Coolant Temperature 34 °C
Coolant Temperature 3.22 V
Oil Level Normal
Oil Pressure Normal
Engine Oil Level Status Okay
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1) 104 °C
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1) 1.0 V
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2) 56 °C
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2) 0.9 V
Barometric Pressure 101 kPa
Barometric Pressure 3.98 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 100 kPa
Boost Pressure 1.62 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 66%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 43%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 35%
Throttle Position PWM Servo Signal 5%
Desired Common Rail Fuel Pressure 32.44 MPa
Common Rail Fuel Pressure 32.74 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.21 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 17%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.44 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 31%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.19 a
Fuel Temperature -40 °C
Fuel Temperature 3.83 V
A/C Information Switch Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Underpressure
A/C Pressure (Air Conditioning) 225 kPa
A/C Pressure (Air Conditioning) 0.4 V
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range Inactive
Vehicle Acceleration 0.0 m/s2
Cruise Control Tip Switch Inactive
Cruise Control
Engine Torque 16 Nm
Torque Control Inactive
Requested Torque (Traction Control) 0 Nm
Remaining Oil Life 73%
Engine Oil Change Warning Inactive
Malfunction Indicator (MI) Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Glow Time Relay Active 0V
Glow Time Telltale Off 12V
Diagnosis Glow Time Relay Active
Main Injection Timing -1.4 °CA
Final Fuel Injection Amount 10.6 mm3/stk
Differential Pressure Diesel Particulate Filter 0 kPa
Differential Pressure Diesel Particulate Filter 0.51 V
Diesel Particulate Filter Saturation 40%
Dist. Since Last DPF Regeneration (Distance) 485 km
DPF Regeneration 0%
Odometer Value 163.804 km
Tank Sensor 1.78 V
Fan Control 1 Inactive
Fan Control 2 Inactive
Fan Control 3 Inactive
si..
Battery Voltage 13.8 V
Fuel Pump Relay Active
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 1.675 RPM
Engine Speed 903 RPM
Camshaft Speed 425 RPM
Idle Speed Modified No
Calculated Air Flow 48 kg/h
Mass Air Flow Sensor 24 kg/h
Charge Air Temperature 11 °C
Charge Air Temperature 3.69 V
Coolant Temperature 31 °C
Coolant Temperature 3.36 V
Fuel Temperature 2 °C
Fuel Temperature 4.02 V
Oil Level Normal
Oil Pressure Normal
Engine Oil Level Status Okay
Barometric Pressure 101 kPa
Barometric Pressure 3.98 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 100 kPa
Boost Pressure 1.62 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 66%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 60%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 22%
Throttle Position PWM Servo Signal 5%
Desired Common Rail Fuel Pressure 32.74 MPa
Common Rail Fuel Pressure 32.74 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.21 V
Rail Pressure Control Solenoid Valve PWM 17%
Rail Pressure Control Solenoid Valve Current 0.44 a
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 30%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.19 a
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1) 96 °C
B1S1 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 1) 1.0 V
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2) 48 °C
B1S2 Exhaust Gas Temperature (Bank 1 Sensor 2) 0.9 V
Differential Pressure Diesel Particulate Filter 0 kPa
Differential Pressure Diesel Particulate Filter 0.51 V
Diesel Particulate Filter Saturation 40%
A/C Information Switch Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning) 225 kPa
A/C Pressure (Air Conditioning) 0.4 V
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) Underpressure
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range Inactive
Cruise Control Tip Switch O (off)
Cruise Control Inactive
Glow Time Relay Active 0V
Diagnosis Glow Time Relay Active
Glow Time Telltale Off 12V
Multumesc.


  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Scoate apa din filtrul de motorina prin busonul de sub filtru..(de purjare) sau schimba filtrul de motorina!Ai avut mesaj clar....water in system fuel!
  • dan_tmx

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Si apa din filtru a disparut dupa doar 10 min?nu trebuia sa imi apara si dupa reponire cand masina mergea normal?
O sa verific/inlocuiesc filtru maine..cu toate ca are doar 5000km,iar motorina e de la MOL EVO Diesel.
Nu pot sa purjez pe sub carcasa filtrului,am un senzor acolo,si risc sa il rup.
Skip ads

  • danmatei1074

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am un vectra c 2. DTH 2003 .Porneste ffff greu LA FRIG .dezamorsare? bujiile si furtunasele de retur leam schimbat. Sau poate releul e defect ? Un service in botosani?
  • danmatei1074

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am un vectra c 2. DTH 2003 .Porneste ffff greu LA FRIG .dezamorsare? bujiile si furtunasele de retur leam schimbat. Sau poate releul e defect ? Un service in botosani?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dan_tmx a scris:Si apa din filtru a disparut dupa doar 10 min?nu trebuia sa imi apara si dupa reponire cand masina mergea normal?
O sa verific/inlocuiesc filtru maine..cu toate ca are doar 5000km,iar motorina e de la MOL EVO Diesel.
Nu pot sa purjez pe sub carcasa filtrului,am un senzor acolo,si risc sa il rup.
Acum am vazut ai probleme cu cel putin 1 injector!!!!
  • dan_tmx

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Hmmm..azi dimineața erau -11 grade..a pornit fara probleme.
Injectorul ala poate sa mai meargã asa ceva timp,asa mi s-a spus.
Skip ads

  • Zsolty

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare...
Am si eu un Vectra din 2001 cu motor 2.0 DTI si cateodata porneste greu iar cateodata o ia foarte usor.Inainte de sarbatori am ramas cu ea in parcare deoarece nu a pornit intr-o dimineata.Am si dus-o la un mecanic inainte de craciun da cum au fost sarbatorile nu prea a lucrat la ea.A verificat injectoarele, sunt bune.A amorsat-o si a pornit dar dupa o zi dimineata iar a pornit tare greu.Zicea ca s-ar putea sa prinda aer undeva.Mi-a pus o supapa sau asa ceva cu sens unic pe furtunul de retur.Azi am fost dupa masina si a pornit destul de usor si mi-a spus sa umblu cu ea 2-3 zile si sa vad cum porneste.

-intrebarea mea e daca va porni tot asa ce ar mai fii de indicat sa verificam la ea? si EGR-ul are vreo legatura cu pornire pt ca a spus ca a fost tare inbacsit cu mizerie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba furtunasele de retur injectoare si oringul surubului de blocare a axului pompei.
  • velicu zaharia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra b din 1997/ 2.0 diesel/si am avut probleme la pornire, pe tester imi arata P1651 si P1635, adica aveam probleme cu preincalzirea desi arata ok, aveam doua bujii intrerupte. P1651 aveam CAM primeste defecte. In realitate pe la garniturile pompei de injectie , pierdeam usor motorina, ceea ca facea pornirea grea.
  • guzgab77

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Care garnituri?cum le ai schimbat?
  • velicu zaharia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Inca nu am schimbat garniturile, am pus o supapa unisens, am curatat mufa de la pompa de injectie care era imbacsita. Foarte important curatarea pinilor stergerea erorilor. A pornit si am schimbat si doua bujii care erau arse.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1651 este calculator de pompa defect. Ai grija cu pompa.
  • velicu zaharia

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Stiu dar era P1651 b- primeste defect de alimentare . Si asa a fost. este adevarat ca este posibil sa pice dar sa treaca iarna dupa care o rezolv cumva. Multumesc oricum forumului pentru ajutorul dat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Descrierea corecta este:
P1651 CAN Receives Error
P1651 CAN Transmits Error
P1651 Injection Pump: CAN Malfunction
N-are treaba cu alimentarea cu combustibil.
E vorba de defectiune electronica - comunicare cu ECU.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR