Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • Ionut-Florin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1996 1,6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut! E posibil ca din cauza distributiei montata gresit (un dinte) sa creasca consumul si implicit noxele pana la modul in care sa nu poti sa faci itp din cauza valorii mari a noxelor?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da
  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai tu nu iti dai seama daca e montata gresit?ai rateuri?simti ca nu trage cat trebuie?din ce ai descris tu,s-ar parea ca asa sta treaba...
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor

Am schimbat in urma cu 2ani cureaua de distributie si de atunci nu am mai trecutl controlul tehnic. Distributia am asezat-o exact dupa semne si nu am banuit pana recent (cand un prieten mi-a spus ca ar putea fi distributia putin deplasata,implicit aprinderea) ca ar putea fi de la distributie, astfel ca am schimbat alte piese, care nu au dus la nici un folos (masurator volum aer, sonda lambda, etc). In acelasi timp motorul nu merge perfect rotund cand accelerez spre ex. pt a schimba vitezele, nici puterea nu e tocmai ok, cat despre valorile fumului...DEZASTRU. E posibil sa semnele sa nu ma fie valabile daca motorul a rulat mult? Cand pornesc motorul(mai ales rece fiind) suna aproape ca un diesel.
Atasez hartia de la ultimul control, unde se vad valorile de mediu ale noxelor:

Miljökontrollvärden (gränsvärden inom parentes):
CO 0,3 (0,5) HC 151 (100)
CO 2500 0,7 (0,3) LAMBDA 1,04 (0,97-1,03)
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai de schimbat catalizatorul.
despre celelalte probleme... o diagnoza iti poate spune mai multe.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
semnele sant valabile indiferent de rulajul motorului,singurul lor defect este ca pot fi foarte usor puse aiurea iar graba cu care fac multi schimbarea de curea duce la asemenea erori,verificarea alinierii semnelor pe axa ce trece prin centrele suruburilor care fixeaxa rotile ce curea ad/ev se face cu un vernier de subler ori o rigla de mecanica .Foarte multe XEL-uri mi-au trecut prin mana cu problema asta iar de mers motorul merge si cu un dinte diferenta cu singurul simptom ca trage foarte prost in turatie joasa si urca greu in sarcina pana pe la 2500rot/min ....si asta nu iese la nici o diagnoza singura solutie este demontarea capacului de distributie care cu tot cu aliniere/verificare,montat/demontat nu ia mai mult de 15 min.
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:ai de schimbat catalizatorul.
despre celelalte probleme... o diagnoza iti poate spune mai multe.

catalizatorul si toata evacuare sunt noi, am rulat cu ele doar vreo 5000km
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ruk_richard a scris:
marian_sro a scris:ai de schimbat catalizatorul.
despre celelalte probleme... o diagnoza iti poate spune mai multe.

catalizatorul si toata evacuare sunt noi, am rulat cu ele doar vreo 5000km

am fost si la service cu masina si au spus ca la diagnoza nu apare nici o eroare, ca totul apare ok, dar totusi nu stiu de ce gazele sunt asa aiurea
Skip ads

  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:semnele sant valabile indiferent de rulajul motorului,singurul lor defect este ca pot fi foarte usor puse aiurea iar graba cu care fac multi schimbarea de curea duce la asemenea erori,verificarea alinierii semnelor pe axa ce trece prin centrele suruburilor care fixeaxa rotile ce curea ad/ev se face cu un vernier de subler ori o rigla de mecanica .Foarte multe XEL-uri mi-au trecut prin mana cu problema asta iar de mers motorul merge si cu un dinte diferenta cu singurul simptom ca trage foarte prost in turatie joasa si urca greu in sarcina pana pe la 2500rot/min ....si asta nu iese la nici o diagnoza singura solutie este demontarea capacului de distributie care cu tot cu aliniere/verificare,montat/demontat nu ia mai mult de 15 min.

chiar mi-as dori ca asta sa fie singura problema si sa nu mai fie nevoie sa bagt bani in ea. Sper ca intre timp sa nu se distrus nimic la motor ori catalizatorul.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am facut afirmatia bazandu-ma pe cele spuse de tine referitor la mersul motorului ,nu am facut constatare care sa ma duca la concluzia asta,aceste motoare necesita o verificare mai amanuntita iar cazurile in care am gasit acea neregula au fost foarte multe de aceea am si deschis un subiect pe tema asta referitor strict la semne ...asteptam vesti.
  • ruk_richard

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Eu am facut afirmatia bazandu-ma pe cele spuse de tine referitor la mersul motorului ,nu am facut constatare care sa ma duca la concluzia asta,aceste motoare necesita o verificare mai amanuntita iar cazurile in care am gasit acea neregula au fost foarte multe de aceea am si deschis un subiect pe tema asta referitor strict la semne ...asteptam vesti.

trebuie sa gasesc o modalitate de a regla distributia, reglajul dupa semne (mai ales a unui motor rulat 345.000km ca al meu) este putin cam interpretabil, cred ca mai e nevoie si de simturi:)
Noxele sunt prea mari, oxigen mult, eu cred ca orice motor uzat (in limitele bunului simt) poate trece fara probleme controlul, deci sper ca distributia sa fie problema in cazul meu.
Multumesc pt ajutor;)
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
In momentul schimbari distributiei la Opel astra f din 1996,motor 1,6,16SZR se da jos si cureaua de accesorii?Vreau sa schimb distributia si as vrea sa iau si cureaua de accesorii si daca tot se da jos ma gindeam sa impusc doi iepuri dintr-o data Wink
Skip ads

  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Se da jos fulia de la vibrochen>curea accesorii se da jos.
  • cipickao

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns,azi imi comand si cureaua de accesorii si o sa o inlocuiesc odata cu distributia pentru mai multa siguranta.
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Chiar astazi am mai schimbat o distributie la o astra f : se da frumusel filtrul deoparte (2 suruburi laterale si coliere/colier) , capacul de la distributie lipseste (ps: daca aveti vreunul l-ar vrea el ca nu gaseste),am desfacut alternatorul (13 era la el) pentru a da cureaua jos,apoi am dat fulia din surub cu 17 tubulara pentru ca am bagat 2 prelungitoare si l-am desfacut pe la roata (am virat-o maxim dreapta),se desface si intinzatorul apoi ar trebui sa iasa frumos cureaua( in cazul meu cureaua era rupta Neutral ,deci o aveam deja data jos ), se pune la semne pinioanele (cel mare de sus are semn in partea de sus iar pinionul de jos de la fulie are in partea de jos o crestatura ). Apoi se monteaza intinzatorul si cureaua, se strange intinzatorul ,se monteaza capacul,fulia,alternator,filtru ....si cam atat. Din pacate la mine am si o supapa de evacuare stramba pentru ca scapa compresie pe la ea .
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La motoarele in 8v nu e chiar asa de complicat de schimbat distributia. Eu am schimbato singur la mine, bine, ghidat prin telefon putin Very Happy
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
A durat vreo 15 min cred
  • tibygall

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Casspy poti sa imi dai si mie mai multe detalii te rog , in legatura cu distributia la un opel astra f 1,6 din 1996.
Maine vreau sa schimb cureaua de distributie,rolele si pompa de apa.Si nu sunt sigur daca trebuie sa blochez vreo roata sau nu.Sau e de ajuns sa fie la semne?As dori niste sfaturi sau ceva scheme.Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR