Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu la tine cum este la mine in relanti merge super ok, fara hopuri. Eu am zis ca astept pana la 55-60k km si at fac treaba cu distributia Wink ca si chetuiala nu este super mult dar ac inainte de conced nu-mi lipseste Smile Mai mult ca ac am scimbat farul la el(am prins pret super fain 230Ron, si primesc jumate inapoi pe ex al meu Smile
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
M-ai inteles gresit cu "hopuri". La ralanti este perfect dar la plecare de pe loc, schimbari rapine de viteza, cuplare ambreiaj repede... atunci face "hopuri". E drept ca m-am obisnuit cu Tico unde efectiv dau drumul pedalei de ambreiaj si nu te zguduie. De pe cazanul asta de Tico cind ma urc pe alte masini trebuie sa dau drumul incet la ambreiaj si sa apas acceleratia ca la scoala ca altfel se opreste motorul ! Tico cred ca ramine in continuare o masina perfecta pentru femeile care nu le au cu soferia, merg singure. In schimb frina este un dezastru la ele si siguranta zero.
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Absolut de acord cu dancuciureanu! Cand ti-e lumea mai draga si vrei sa-i dai o acceleratie in tromba, in viteza 1, da in nas! Sad( Imi da ceatza prietena mea cu 107 al ei (tot motor de 1L, tot 3 cilindri) la demaraje de la stop... Trebuie s-o duc in 4000 + rpm ca sa scot un plecat de pe loc decent... Nu mai spun ca, daca pornesc AC, la fiecare trecere dintr-o viteza in alta, zici ca scoate cineva supapa si se desumfla!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pina la urma cred ca am sa fac un drive test sa vad exact daca una noua cu motor Z10XE are tacanit, are o mai buna plecare de pe loc, am sa ridic capota si am sa ascult tot ca am ureche formata...
Daca face unul treaba asta inaintea mea sa scrie!!!!!

Tacanitul ma omoara, nu il inteleg deloc...
Pe linga tacanitul asta enervant pe care il fac toate mai este unul slab de la injectoare care e normal.
Alte zgomote care mai pot fi sunt de la intinzatorul curelei rola si de la distributie care si ea are intinzator, patina... am ascultat multe masini si de acum stiu ce si unde se aude dar tacanitul de la rampa parca nu e normal
Skip ads

  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca mai e un tzacanit constant care se aude de la debitmetru, si ala normal.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cool Tacanitul pe care il auziti este de la supapa de recirculare a vaporilor de benzina ... la mine se afla pe carcasa filtrului de aer . Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Noi vorbeam de tacanit la motor gen culbutori....
Xenomorph nu mai are dupa ce a schimbat distributia deci daca lantul este mai lung datorita uzurii cele 2 axe cu came vor deschide supapele in alt moment decit cel normal. De aici provine tacanitul cred ?!?!
  • Letto

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
il aveam si eu. am schimbat uleiul si filtrele si a disparut. e adevarat, am pus 10w40.
Skip ads

  • mariush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva cam cat ar costa sa schimb distributia?
Si opelul meu face acelasi zgomot si vreau sa vad daca intr-adevar asta e cauza..
  • mariush

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
si daca tot o duc in service cam cat ma-ar costa verificarea generala a motorului sa zicem la GTT?
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ok, o sa repostez pt ultima data o parte din ce am scris pe forumul de pe masini.ro. Mentionez ca preturile respective erau valabile prin februarie, anul acesta.
"367 RON kitul distributie - lant, sina intinzatoare laterala, sina ghidare superioara (doua bucati), sina ghidare laterala, manson sina ghidare laterala, 2xbolt sina intinzatoare lant, intinzator (toate originale, de la Augsburg); 230 RON pompa apa (care trebuie schimbata si ea odata cu distributia) - de la Autonet; 511 RON - 3 litri antigel rosu, garnitura pompa apa, garnitura capac colbutori, garnitura pompa ulei, manopera (la Opel Radacini Motors)."
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Letto a scris:il aveam si eu. am schimbat uleiul si filtrele si a disparut. e adevarat, am pus 10w40.



Si eu am pus, si dupa o vreme revine zgomotul, cert 'nu se aude asa de nasol' dar se aude si asta este datorita distributiei. Si eu am avut impresia ca a disparut zgomotul dar Sad(

Xenomorph a rezolvat problema si merg pe varianta lui, cu motoras care merge frumos Wink
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Clar ca este din cauza distributiei !
Daca desfaceti si puneti la semn pinionul mare veti constata ca cele doua pinioane mici de la axele cu came sunt putin deplasate de la semn, cea ce nu se va intimpla dupa ce se pune cel nou, de fapt kit distributie. Este indicat kit distributie nu numai lant. Uzura veti gasi si la patina iar in cazul unui lant prea lung si pe ghidaje. In plus intinzatorul se decalibreaza in timp iar suruburile nu sunt proiectate pentru reutilizare. Pina si in caietul service de Tico se mentioneaza ca se inlocuieste obligatoriu arc intinzator.
Eu am sa schimb cind ma intorc din concediu si am sa va spun atunci.
Pompa apa si alti rulmenti din zona curea alternator se schimba la ca mai mica suspiciune.
Garnitura capac colbutori si la pompa ulei numai daca este cazul. Se recomanda si inlocuirea suruburilor. Despre inlocuirea suruburilor spun ei nu eu.
  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut! duminica din pricina unui consum exagerat de ulei (de abia am luat masina, second hand), mi s'a spart blocul motor pe autostrada. normal, va trebui sa'l schimb. o solutie este sa aduc din germ, dar pana atunci mi'ar prinde bine si niste sfaturi. de ex, exista pe net vreun site unde sa vad la ce pret se ridica o astfel de piesa?

mersi frumos!
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
www.autonet.ro suna sa vezi. Dar iesi mai ieftin din Germania daca ai cum sa aduci de acolo Wink
  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ok. multumesc. am sunat. vor vedea daca pot sa mi gaseasca un motor reconditionat, ca nou nici nu se pune problema.
daca mai aveti si alte sugestii, va rog!!

tudor
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pot sa ma interesez in TM si la Arad daca vrei la shrott?!
  • Mariusiik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Salutare,

am si eu un Corsa C 2001 Z10XE si prezinta aceasta problema a tacaitului. Am fost cu ea la reprezentanta OPEL din Timisoara si am facut o verificare a motorului. Mi-au spus ca in afara de distributie totul este OK.

Din fericire la mine nu face inca destul de urat (am aprox 55K Km) si cred ca inca un an mai pot merge linistit pentru ca m-ar costa cam 21 milioane dupa spusele celor de la Autoglobus. Am vazut ca multa lume a intrebat pe acest topic daca e normal ca distributia sa se schimbe pe la 70K Km la Corsa C Z10XE ... cred ca e normal Smile
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din moment ce e pe lant, nu prea mi se pare normal. Daca era pe curea, era complet justificat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stiti ce am gasit la forum francez mai profesionist ?
La motorul asta se lungeste lantul distributie inainte de cei 120.000 ! Dupa 50.000 toti au aceleasi simptome de lant lungit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR