Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ala e vandut demult dupa cum am citit.
Cauta https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 ca are sigur.
Skip ads

  • aur_euro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am gasit l-am si pus azi pe masina ... 18 mil era un motor de pe agila de anglia ... a fost nevoie sa pun volanta de pe a mea singura modificare ...am pus motor a pornit la sfert de cheie .. dar pana si-a facut ungerea nu statea relantiul dupaia a inceput sa stea sa mearga mai balbait dar si-a revenit repede ... maine sa ne mai uitam la senzori sa vedem daca e vrunul care nu merge bine daca mai face masina figuri,promit ca pun poze cu motorul cel vechi sa va cruciti si voi dar nu stiu daca am timp maine, daca nu in cateva zile pun si poze ..oricum sper sa am grija de asta,
La cel vechi va spun asa ... am luat masina de la un prieten la 150 de mii si deja tacanea distributia era lantul slabit si a sarit alarteri la 175 de mii si mergea si el de ceva timp cu tacanitul ala... o sa revin cu detalii,am rezolvato dar al dracu de scump !
  • aur_euro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Shiva a scris:
aur_euro a scris:concluzie finala imi trebuie alt motor ... o supapa era infipta in pistonul 2 ...deabia am scoso ... chiuloasa e facuta praf .. deci incerc sa cumpar un motor de 1000 ... ma ajuta cineva si un pret informativ ? am sunat si nu prea se gasesc astea de 1000

Stiu ca n-ai chef de distractie la ora asta dar ... poti face niste poze clare cu motorul varzulit (pistoane, chiuloasa, lantul de distributie)? Pliiiizzz!
shiva sincer sa fiu lantul nu are absolut nimic.a sarit de la punct din cauza ca s-a rupt una din patine.cand am desfacut azi de dim motorul patina era facuta praf bucatele din ea in baia de ulei ... deci de acolo buba alea fiind din plastic ... s-au facut praf ..o sa pun cu pistonul impuscat si cu supapele respective sa vedeti opera de arta ! Smile revin cu poze
  • aur_euro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
am plecat cu masina azi pana la tara ... merge bine ... mi-a ramas in bord aprinsa sonda lambda ... si am niste erori 0100, 0300,0301,0302 .,.. cred ca tot de prin debimetrul de aer se trage Smile singura problema pe care mi-a facuto masina dupa vreo 50 de km de mers frumos m-am dat la ea si la 120 i-a dat in nas si a inceput sa palpaie sonda in bord am lasat-o usor a disparut am mai mers 20 de km frumos si cand m-am intors am mers si cu 150 si nici o problema ... oricum mai are el ceva o sa ii dau eu de cap pana la urma.maine fac un drum pana la Tg jiu deci vreo 250 de km dus intors sa vedem cum se comporta buburuza. si luni cred ca pun poze cu motorul azi maine chiar nu am timp sa ii fac Smile
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Buba nu e de la patina din plastic. Lantul a facut pliere de zale si a rupt patina, punct. Cauza e uzura simbolica lant, ceva la patine, intinzator si etc, toate astea adunate fac ca lantul sa nu fie tensionat.
Patinele au plastic toate dar toate in zona de contact cu lantul indiferent de producator auto, unele au pe spate o lamela metalica dar aia nu ajuta cu nimic, in cazul Y20DTH Y20DTR lanturile fiind foarte scurte si zale duble daca pleaca plasticul se aude huruitul lamelei pe lant.

Informatia exista pe forum si nu te costa nimic sa te documentezi. Daca mergi pe principiul mioritic gen Nea Vasile ca asa face toate e treaba ta. Cel mai bine este de respectat ce spune GM si chiar mai mult de atat... ei trimit info dupa ani de zile si ... de unde sa stie ca romanul isi bate joc de masina...si km masluiti de doua ori compensare la polish si parfum de masina perfecta si 'intretinuta'.
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!

Dupã cum se vede, sunt nou pe acest forum. Posed de vreo trei sãptãmâni o Corsa din 2002, motor de 1 litru. Din pãcate, m-am trezit cu câteva probleme ºi anume:
La cald, motorul avea un þãcãnit de parca ar fi diesel. Dupã ce i-am schimbat uleiul ºi filtrul (filtrul era bucãþele!), operaþie executatã acum douã sãptãmâni, a mers parcã puþin mai frumos dar tot cu þãcãnit la cald. Dupã câteva zile, la pornire, þacãnitul a devenit intens, oprindu-se odatã cu stingerea becului de presiune ulei dar reapãrea odatã ce motorul se încãlzea. În plus, asearã a început becul de presiune ulei sa pâlpâie la ralanti, apoi ºi în turaþie. Am oprit, am stat vreo 10 minute ºi am verificat joja de ulei. Nivelul era ok iar sub maºinã nu se vedeau pierderi. Prima idee a fost cã, datoritã mizeriei din motor (vã amintiþi cã am gãsit filtrul de ulei bucãþele, pe care le-am scos cu o cârpã ºi o ºurubelniþã) pompa de ulei s-a înfundat. Sã zicem cã asta ar fi explicaþia pentru aprinderea becului de presiune ulei. Dar cu þãcãnitul (din motor, nu dintre volan ºi scaun!) ce mã fac?

Acum, masina e trasã pe dreapta ºi sunt tare trist. Vã rog sã mã ajutaþi.
Mulþumesc tuturor!
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poti merge cu masina la service;vezi ca aici pe forum gasesti subiect[ Camera de garda ]sau service dedicat opel.Chiar daca preturile sunt mai piperate,se lucreaza cu simt de raspundere si profesionalism.
In linii mari trebuie schimbata distributia si verificat cuzinetii.Totusi este posibil sa scapi numai cu distributia schimbata si sa ai ceva circuite pt ulei obturate.Ce ulei ai pus in motor?
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si eu zic ca e distributia .
Te vei lamuri citind .
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14694
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
silviu.tita: Trebuie sa schimbi distributia si curatita baia de ulei. Dupa simptome, as zice sa sorbul de ulei e infundat destul de bine.
Nu mai circula cu ea asa sa nu patesti vreo nebunie scumpa (gen pistoane prin capota).
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Vã mulþumesc.
Am descoperit cu stupoare cã uleiul nou este GM 10W40. Mad
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Îmi puteþi spune unde gãsesc un mecanic de încredere ºi priceput?
Mulþumesc.

@v4li0 - Sunt prea nou pe forum pt a putea trimite mesaj privat. Mulþumesc de ofertã, dar pânã vineri când ar trebui sã iau salariul sunt lefter ºi pieton Sad .
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Sigur ai sa fii multumit .
Skip ads

  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@Silviu.Tita: nu e nicio problema, daca te intereseaza, ma anunti. Wink
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
@victor_gl, merci pt pont. M-am uitat pe forum ºi am gasit numai referinþe super privind EDS-ul, aºa cã miercuri, 14.09.2011 ora 17.00, am programare la ei pt constatare. Cred cã va trebui sã tractez buburuza de la Petre Ispirescu pânã la service. Voi reveni cu detalii privind rezultatele.
Mulþumesc tuturor pt ajutor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine o tractezi noaptea si o lasi pe acolo...
Nu stiu ce salar ai dar daca e treaba neagra nu iti va ajunge.
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ªi eu m-am gândit sã procedez tot aºa d-le Dan Cuciureanu (în ce mã priveºte, singura dezamãgire este cã sunteți din Iași iar eu din București; altfel aº fi apelat la dvs. pt. reparații, evident dacã aþi fi fost de acord).
Iar treaba cu banii... hm, cam nasol. Dacã mi se vor adeveri temerile ºi e nevoie de investiþii serioase, nu ºtiu. Dar sã speram cã nu o fi necuratul chiar aºa de negru.
Oricum, distribuþia trebuie schimbatã pt. cã face ca un diesel. Dar oare este nevoie sã schimb ºi cureaua de accesorii cu rola întinzãtoare sau mai poate aºtepta? În fine, o sã vãd miercuri despre ce este vorba.

Vã mulțumesc pentru sfaturi! Fãrã ele aº fi o victimã sigurã. Iar!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Silviu, masina e cumparata recent si nu stii nimic de ea ?
Problema in cazul tau trebuie abordata dupa buget...mai intai curatat sorb si baie, verificati cuzineti arbore cotit, cuzineti came si stranse suruburi, ulei nou. Dupa alte investigatii (ai presiune ulei buna in sfarsit) si mai aduni bani schimbare distributie complet. Daca ai consum ulei automat segmenti noi si simeringuri supape.
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mulþumesc dle Dan Cuciureanu.
Maºina este luata de 3 sãptãmâni ºi a mers impecabil. Motorul avea viaþã în el comparativ cu alte Corse pe care le-am testat. Maºina nu scotea fum de nici un fel, nici alb-albastru (adicã consum ulei) ºi nici negru (adicã dereglatã aprinderea ºi/sau alimentarea). Dupã care am zis sã îi schimb uleiul ºi filtrul deocamdatã. Când am desfãcut filtrul de ulei, am gãsit partea filtrantã fãcutã bucãþi, practic se poate spune cã uleiul trecea direct fãrã a mai fi filtrat, iar capetele de plastic ale filtrului abia le-am scos cu ºurubelniþa.
În fine, am schimbat uleiul ºi filtrul, am pus ulei GM 10W40 ºi la drum. Am fãcut cam 800 km afarã ºi vreo 200 în Bucureºti când a început sã-mi pâlpâie becul de ulei la relanti, apoi ºi în turaþie. Am oprit, am verificat nivelul uleiului dupã vreo 10 minute de staþionat ºi era ok. Am mai mers vreo 3 km pânã acasã ºi de atunci este pe dreapta. Am observat ºi o patã de ulei sub maºinã, în parcare, cam în dreptul compresorului de AC, dar nu bag mâna în foc cã e de la mine deºi aºa pare. Mai pot adãuga cã la drumul acela de 1000 km am verificat nivelul uleiului ºi era ok. De asemenea, un prieten mergea în spatele meu ºi nu a observat degajãri de fum, nici chiar la demaraj puternic (mã rog, puternic pt. motorul acesta... Laughing ).
Cât despre cuzineþi etc. recunosc cã tare mi-ar place sã-mi bag nasul pe acolo (am cunoºtinþe de mecanicã ºi culmea, îmi ºi place!) dar nu am sculele necesare ºi nici valorile cuplurilor de strângere. Deocamdatã!
Oricum, dupã pãþanie am dat fuga pe forum ºi am aflat o groazã de minunãþii despre Z10XE! Spre ruºinea mea, ar fi trebuit sã consult forumul înainte de a-mi cumpãra acest model de maºinã.
Dupã toate acestea, am hotãrât ca prima datã sã merg la specialiºti ºi m-am programat la constatare la EDS pentru miercuri, 14.09.2011 ora 17.00.
Acum, ce-o vrea Dumnezeu, cã bani nu prea mai sunt...
Scuze pt. dimensiunea topicului. Dacã moderatorii considerã cã trebuie ºters, asta e.
Vã mulþumesc tuturor încã o datã pt. suport ºi informaþii.
  • silviu.tita

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
D-le Dan Cuciureanu,
Aº dori sã vin în weekendul acesta la dvs. sã vã uitaþi ºi eventual sã reparaþi maºina împreunã cu mine. Evident, dacã sunteþi de acord. Nu de alta dar am mai multã încredere în dvs. decât în orice alt service. Sau credeþi cã pot merge pe mâna EDS-ului? Ce mã sfãtuiþi sã fac? Rog PM.
Mulþumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cât despre cuzineþi etc. recunosc cã tare mi-ar place sã-mi bag nasul pe acolo (am cunoºtinþe de mecanicã ºi culmea, îmi ºi place!) dar nu am sculele necesare ºi nici valorile cuplurilor de strângere

Pai daca te pricepi cat de cat da jos baia cu E10 sau hex8 si hex15 sau 16 ca nu mai retin. Curata sorb si vezi pe urma cum face.
Mergi la EDS linistit sau la autoa. Nu bate drumul pana la mine ca arunci banii pe benzina. Unele chestii dureaza si cateva zile deci ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR