Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • CristiAM

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
M-am hotarat sa schimb termostatul pentru ca am tot citit pe forum ca nu e bine sa mergi cu el blocat pe deschis.
De ce zic blocat pe deschis?De ceva timp(2 saptamani) ma tot uit atent in bord la temperatura apei si nimic,pe ZERO mereu,asta dupa ce in prealabil in fiecare dimineata inainte sa plec la servici las masina cam 10 minute pornita pana dau zapada de pe ea,dupa care drumul pana la servici de aproximativ 4 km.
Cand ma uit in bord...temperatura la apa la minim.La inceput am zis ca e prea frig afara si se ridica greu dar dupa un "search" pe forum am vazut ca nu e normal deloc.
Aseara cand m-am intors spre casa am fortat-o putin mai tare,era si zapada erau si nervi,apoi am vazut ca temperatura la apa crescu-se la 80.
Am verificat si furtunul care iese din radiator(deasupra) si dupa un minut de relanti era caldut,din cate am inteles trebuie sa fie rece.


Acum marea mea intrebare Oare? sa iau un termostat nou,sa iau unul second-hand sau...sa incerc solutia colegului nostru Elegange https://www.clubopel.com/vie...28&highlight= ?

E bine daca inlocuiesc un termostat care deschide la 92 cu unlul care deschide la 72? Rolling Eyes
Skip ads

  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca termostatul de fabrica deschide la 92, ia unu la fel, cu unu de 72 grade nu va sta motoru niciodata la temperatura optima de lucru, fapt ce va duce cu timpul la o uzura prematuraa motorului, consum marit de combustibil si posibil sa nu mai bage nici caldura cum trebuie.
  • razvannicusor

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
mai bine iei carcasa cu tot cu termostat. un coleg a incercat sa schimbe doar termostatul fara carcasa si pierdea antigel, nu era etans termostatul pe carcasa. si daca vrei sa iei nou sa incerci sa sufli pe el sa nu piarda aer. intelegi tu ce vreau sa zic. termostatul pe carcasa trebuie sa fie etans altfel nu ai facut nimic, chiar daca e nou
  • pancu

  • Mesaje scrise: 279
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai bine e sa iei un termostat nou..am avut si eu probleme,era ramas pe deschis cand am comparat masina.Am dat pe el 170 Ron parca,anul trecut...cam la 2,3, ani ramane pe deschis ,asa am auzit ca se intampla la vectra c.
Skip ads

  • CristiAM

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata,am cumparat termostatul cu carcasa cu tot si se pare ca acum temperatura creste.Termostatul vechi nu era blocat pe deschis ci era distrusa garnitura.
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
De unde stiu la ce temperatura deschide termostatul care e pe masina mea?
  • pancu

  • Mesaje scrise: 279
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal....in mod normal, ar trebui sa deschisa in jur de 90 grade, nu stiu cum este la diesel....pornesti motorul si te uiti la acul indicator de la temp apei. ar trebui sa se ridice pana cam la 90 grade, apoi cum trece putin acul peste gradatia de 90, ar trebui sa plece ventilatorul si apoi sa scada acul intre 80 si 90 grade..asa este la mine...bafta
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
LA mine dupa CE opresc motorul incepe as creasca temperatura motorului , astfel in cat dupa vreo 10 minute cand pun contactul acul se duce pana LA zona Rosie. Aveti vreo idee de CE se intampla acest fenomen?
Skip ads

  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Schimba senzorul de temperatura si mai vezi pe urma. Daca acul se duce pe rosu apa ar trebui sa fiarba in vasul de expansiune. Dar din moment ce motorul e oprit deja de 10 minute ma indoiesc ca fierbe apa.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat 3 termostate(aftermarket) care vin cu senzor cu tot. apa nu fierbe, nu sunt erori in ecu. temperatura masurata cu un termometru special creste cu aprox 10-15 grade dupa ce opresc motorul. deci nu e problema de senzor sau ceasuri. in mers oscileaza intre 85 la drum si 98 in oras(valori reale, masurate cu op-com). prima treapta a ventilatorului porneste la 98 si se opreste pe la 95(valori op-com).
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Radiatorul se incalzeste uniform peste tot? Nu cumva sa fie infundat. La fel se infierbanta si daca e infundat catalizatorul si se supraincalzeste.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
radiatorul se incalzeste uniform. catalizatorul cred ca nu este infundat, masina trage foarte bine. am schimbat si antigelul si tot asa face. poate ventilatorul ar trebui sa porneasca mai devreme?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu prea are logica ce ai descris aici...
Temperatura apei nu ar trebui sa creasca dupa oprirea motorului decat daca masina are un sistem auxiliar de incalzire al apei care nu se opreste la timp...
Cu motorul oprit apa trebuie sa se raceasca nu sa se incalzeasca...
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
De cand mergeam cu Dacia din 1990, stiam ca nu se raceste motorul imediat ce ai oprit motorul, ci dimpotriva...cat masina are motorul fierbinte/incins e bine sa o lasi putin pornita pe liber !
Si mie mi se intampla sa se duca temperatura in sus dupa ce opresc masina, apoi intra ventilatorul daca incepe sa urce prea mult temperatura. Cand masina e pornita, circula lichidul prin termostat, iar in mers aerul aduce si el un aport de racire.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
orice motor are o inertie termica, adica se mai incalzeste cateva grade(2,3 grade) dupa oprire, dar la mine aceasta inertie este foarte mare, merge pana la aproape 15 grade. masurat. ma declar depasit de aceasta problema. am schimbat termostate, antigel, senzori de temp, ....dar nu inteleg de ce face asa.
  • Myhay.Sorin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara voua! Detin un vectra c ,cod Motor y22dtr din 2002.am o mica sau mare nelamurire: temperatura apei din bord nu se ridica absolut deloc pe temperaturi joase.vara in schimb se duce la 90 de grade,dar pe drum intins scade.oare este termostatul?cum imi pot da seama si unde este localizat? (Daca ma puteti ajuta cu o poza sa ma ,,trezesc''mai bine).mentionez ca nu am casetofonul original si nu pot accesa BC si merg doar pe clima.Deci nu imi pot da seama daca baga caldura fara clima.multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR