Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am cautat si inca mai caut.Ma gandeam ca mai multe perechi de ochi au mai multe sanse decat una singura Shocked
Asa ca daca vedeti pe undeva....
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema cu acei acumulatori este ,calitatea,incarcatorului si anume este de preferat un incarcator mai pricopsit la modul ca detecteza nivelul de incarcare a fiecarei celule,egaleaza tensiunea dintre ele si sigur stie cand sa se opreasca din incarcat ...altfel veti fi nevoiti sa tot cumparati acumulatori .Investitia intr-un incarcator bun este de apox.70-100 ron diferenta se va vedea in performantele de zbor si longevitatea acumulatorilor ,ideea cu plasarea lor in exteriorul cabinei e buna pot fi in felul asta schimbati foarte usor trebuie doar facute incercari de zbor pentru a echilibra din nou elicopterul.
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ai dreptate cu galizarea incarcarii.Doar ca eu le incarc separat.Probabil te gandeai ca le voi incarca simultan.Nu am sa fac asta deoarece nu am acel incarcator performant si nici nu sunt acumulatori identici (conditie strict necesara).Faza cu acumulatori in egalizare se foloseste in general la acumulatorii de 7,5v si mai sus.Deoarece sunt formati din 2 acumulatori de 3,7v inseriati (cazul celui 7,5v).
Cu sistemul de prindere in exterior ma gandeam la un arici.Dar trebuie acoprit cu un burete pentru ca sunt sensibili la lovituri.
Poate aveti voi si alte idei.
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutare! am cumparat ieri din afi un elicopter cu telecomanda , are 20cm lungime. m-am jucat cu el prin casa, l-am lovit de cateva ori ,dar nu grav. problema e ca nu mai vrea sa se ridice. parca nu se mai invarte la fel ca prima data si cateodata se aude un scartait.cand ii dau turatia la maxim incepe sa se invarta pe loc. l-am incarcat,deci nu cred ca e de la acumulator. are cineva idee care ar fi problema? ms anticipat
Skip ads

  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
catalyn83 a scris:salutare! am cumparat ieri din afi un elicopter cu telecomanda , are 20cm lungime. m-am jucat cu el prin casa, l-am lovit de cateva ori ,dar nu grav. problema e ca nu mai vrea sa se ridice. parca nu se mai invarte la fel ca prima data si cateodata se aude un scartait.cand ii dau turatia la maxim incepe sa se invarta pe loc. l-am incarcat,deci nu cred ca e de la acumulator. are cineva idee care ar fi problema? ms anticipat



este cu 2 randuri de pale? cred ca da!
sunt multiple cauze.
-prima suspectez una din pale fisurata.
-alta cauza unu dintre cele 2 axe s-a strambat.
-poate una din rotile dintate s-a ciobit.e
-ste posibil ca acea tija de sus care are in varf 2 greutati si este responsabila cu echilirarea pe verticala, se numeste giro mecanic.ala are o miscare foarte precisa si antreneaza palele din varf.ala se sprijina pe un ax orizontal.mie mi s-a rupt odata ala si zbura haotic si vibra ca naiba.
pune si niste poze mai detaliate poate gasim problema.
  • Kitty

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
si eu sunt posesor de automodele.am avut vreo 5 bucati pe care le-am vandut si au mai ramas 3 pe care deasemenea vreau sa le vand,pt ca vreau sa achizitionez o bestie.ce pot spune e ca aceasta pasiune e destul de costisitoare!
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
depinde....
depinde ce vrei sa cumperi.sunt elicoptere de la 150 lei pana la cateva mii de euro.totul pleaca de la performante.de cat de stabil este.ce viteza are.ce autonomie de zbor are.trebuie sa ti cont ca astea slabe sint ieftine si nu prea gasesti piese de schimb.dar si cele scumpe te costa un motor cat unu ieftin.
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
flo_sf25 a scris:
catalyn83 a scris:salutare! am cumparat ieri din afi un elicopter cu telecomanda , are 20cm lungime. m-am jucat cu el prin casa, l-am lovit de cateva ori ,dar nu grav. problema e ca nu mai vrea sa se ridice. parca nu se mai invarte la fel ca prima data si cateodata se aude un scartait.cand ii dau turatia la maxim incepe sa se invarta pe loc. l-am incarcat,deci nu cred ca e de la acumulator. are cineva idee care ar fi problema? ms anticipat



este cu 2 randuri de pale? cred ca da!
sunt multiple cauze.
-prima suspectez una din pale fisurata.
-alta cauza unu dintre cele 2 axe s-a strambat.
-poate una din rotile dintate s-a ciobit.e
-ste posibil ca acea tija de sus care are in varf 2 greutati si este responsabila cu echilirarea pe verticala, se numeste giro mecanic.ala are o miscare foarte precisa si antreneaza palele din varf.ala se sprijina pe un ax orizontal.mie mi s-a rupt odata ala si zbura haotic si vibra ca naiba.
pune si niste poze mai detaliate poate gasim problema.


da e cu 2 randuri de pale
palele nu sunt fisurate, sunt ceva urme pe margine ca si cum as fi bagat unghia,probabil cand s-a lovit de mobila.
ieri am avut primul semnal de alarma ca sa zic asa. dupa o lovitura nu se mai invartea axul pt palele de sus &giro si am constat ca iesise rotita de pe ax Smile nu stiu daca e normal,dar iesise,am pus-o la loc si a fost totul ok ,pana azi....

o sa fac poze maine
Skip ads

  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
la mine rotitele sunt fixate cu suruburi de ax.vezi sa nu fie si al tine la fel.axul trebuie sa fie perfect drept altfel micoreaza turatia si solicita motorul si consuma mai repede acumulatorul.
acumulatorul nu are cum sa fie vinovat decat daca l-ai lovit.daca nu l-ai lovit direct nu cred sa fie afectat.acel acumulator rezista la minim 50 de cicluri incarcari descarcari daca se foloseste inacrcatorul original.
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
la 180ron nu i-au mai pus si suruburi la rotite:) e pos sa fie stramb axul...
am scos axul care e fixat in 1 rand de pale+giro si i-am dat drumu asa ,palele ramase se invart si se aude si acel sunet de scartait. cred ca acolo e ceva, atunci cand functiona ca lumea nu se auze sunetul ala
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
hm...daca este axul cu palel de jos e cam nasol.sper sa nu fie de la rulmenti.acel ax se roteste in 2 rulmenti.
daca invarti de pale cu mana se aude sunetul ala?
e posibil sunetul ala sa fie si de la motoare.incearca sa le pornesti in gol fara pale.
elicopterele astea coaxiale au mecanica foarte simpla dar de mare precizie.au 2 motoare care antreneaza fiecare cate un ax, 2 rulmenti si palel respective.toata jmecheria sta in partea electronica.
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
daca invart de pale cu mana nu se aude,nu e aceeasi turatie
am dat jos palele si se aude la fel, o sa incerc azi sa desfac cat mai mult din el,mai rau de atat nu cred ca pot sa-l stric Rolling Eyes sa vad cum face motorul pt palele de jos fara rotita(daca pot sa o scot)
oricum stiu sigur ca sunetul asta nu-l scoatea atunci cand functiona cum trebuie

o sa ma duc azi la baiatul de la care l-am luat,sa vad daca are vreo parere:)
Skip ads

  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca este SH?
Daca este SH e clar de la motor.Daca e nou si totusi e de la motor banuiesc ce are.
Exact ce am patit si eu.Dupa un timp...acele motoare se uzeaza datorita faptului ca sunt de turatie mare si putere mare, asta implica amperaj mare.Nici nu vreti sa stiti ce se intampla in interior.
Cu toate ca erau capsulate le-am desfacut cu grija si ce am gasit in interior nici intr-un aspirator nu gasesti.Praf foarte mult.Dar nu orice praf, ci praf de carbune.Pentru ca motoarele in CC de turatie mare sunt cu perii de carbune.Cine a desfacut un motoras stie despre ce vorbesc.
dar sa va spun cum erau si colectorii....acele placute de pe rotor pe care calca priile, 3 la numar.ziceai ca sunt pilite.In loc sa aiba forma de semicerc erau cu colturi.Acele zgomote de acolo veneau, poate si vibratii.
Carbunii sunt pe terminate, probabil si colectorii pe care i-am inlocuit de la alt motoras se vor uza si ei.
Este clar ca buna ziua ca aceste elemente sunt consumabile.
Stie cineva de unde se pot procura aceste elemente?
Carbunii sunt de tipul rosiatici ce contin praf de cupru, iar colectrii sunt din cupru.
As cumpara motorasele dar nu stiu ce caracteritici au, nu scrie nimic pe ele.

P.S. Sper ca la tine sa nu fie de la motorase. Rolling Eyes
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu e sh, am zis ca l-am cumparat acum 2 zile, pe data de 19.02.2011 Rolling Eyes din afi cotroceni, o sa ma duc azi pe acolo sa-l intrebi pe respectivul daca are vreo idee ce s-a intamplat cu el.
nu stiu cat de mult se putea uza in juma de ora cat m-am jucat cu el in total
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
De aia te-am intrebat dc e SH pt ca ai zis de un tip.Acei tipi de acolo sunt a-tehnici.Se ocupa doar de partea de marketing.Dar poti face o incercare poate ti-l schimba pe garantie, dar imi e greu sa cred pentru ca se vad urmele de lovituri pe pale.
Daca nu..., te astept aici cu detalii.
Bafta!
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca mi-l schimba, oricum nu e mare necaz. mai naspa e ca nu-mi dau seama ce ar putea sa aiba , ca in principiu e simplu,se invart 2 motoare ,fiecare invarte cate un ax cu 2 elice
chestia care-mi trece prin minte e ca un motor nu se mai invarte asa cum ar trebui.
din ce -mi aduc eu aminte s-a stricat dupa ce m-am jucat mai mult inainte -inapoi,stanga -dreapta
acum daca ii dau la maxim nu se ridica,se invarte pe loc,daca dau pe inainte ,sau stanga,se aude ca se invarte mai rpd,se ridica de spate putin in sus si atat. deci cred ca e ceva de la motor, dar care motor...
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o jucarie pt copii mai mari Laughing
Nu este zburatoare, mie imi place cu "rotile pe pamant", nu este nici foarte profi insa este destul pt a-mi satisface pofta de joaca.
Jucarioara mea este un Mercedes Benz CLK, detalii tehnice nu cunosc foarte multe, nu am citit inca cartea cu care a venit, stiu doar ca atinge 40 km/h si daca suprafata pe care ruleaza este putin alunecoasa sau uda face niste drifturi senzationale! Singura imbunatatire ce a primit-o au fost acumulatorii, inainte avea 8 x 750 mAh si a primit 8 x 2500 mAh. Am si cateva poze.



Si ca sa nu ramana mai prejos, juniorul meu si-a cerut si el jucaria lui Laughing
Ferrari Enzo, atinge maxim 30 km/h dar are 4 trepte de reglare a vitezei, cea mai mica fiind de 5 km/h. Ca imbunatatire, acelasi lucru ca si la cealalta, doar acumulatori 4 x 2500 mAh.


Distractie placuta cu jucarelele voastre!
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este o problema faptul ca se aude o accelerare cand virezi stanga sau drepta.Este normal!Si faptul ca se ridica de spate cand dai inaine este normal.

Sa explic cum functioneaza un astfel de elicopter coaxial poate intelegi mecanismul si iti dai singur seama.Poate foloseste si altora care citesc.
Acest tip are 3 motoare.2 portante responsabile cu ridicarea in aer si virajul stanga dreapta, si un motor in coada care e responsabil cu mersul inainte si inapoi.
Ala din coada merge doar cand dai comanda inainte sau inapoi, in rest este stationar.Sensul lui depinde de directia de mers.
Cele 2 motoare portante au turatie absolut egala chiar daca e mai mare sau mai mica dar in contrasens.Ele isi anuleaza reciproc miscarea centrifuga, astfel ramane doar miscarea de transatie pe verticala.Daca unu din ele isi modifica turatia din diverse motive elicopterul va executa o miscare de rotatie, mai mult sau mai putin, in functie de diferenta turatiilor motoraselor.Defapt asta e si principiul lui de a se roti stanga sau dreapta, doar ca in timp ce unu este accelerat celalat este decelerat pentru a nu-si modifica altitudinea.
Turatiile acestea sunt foarte precis coordonate de un controler, controler care este dotat si cu un giroscop electronic (in afara de cel mecanic din varful axului palelor) care va incerca sa compenseze orice modificare externa a pozitiei elicopterului cum ar fi o pala de vant.
Asta se poate observa si daca in timpul functionarii, tinandu-l in mana, il rotim stanga dreapa.In acel moment se va auzi o accelerare.Atunci intra in functiune giro electronic.

Sper ca-ti sunt de folos informatiile ca sa-l studiezi cu atentie, imposibil sa nu te prinzi care e defectul.
  • flo_sf25

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Super masinutele..Sa le stapaniti sanatosi si sa va jucati cu placere.Sunt destul de "inteligente" jucariile din cate imi descrii.Partea buna la masinute este ca nu esti conditionat de greutate.crezi ca nu imi puneam si eu 5 acumulatori in loc de 1? Laughing
Faza cu drifturile o stiu caci ...odata cand mergeam la un oarecare concert era un tip in zona cu o astfel de masinuta iar lumea se stransese ca la circ.Cred ca mai multi erau la asta cu masinuta decat la concert Cool
  • catalyn83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2011

  • Mesaj Privat
da ms pentru descriere, cam asa ma gandeam si eu in mare
am fost la magazinul de la care l-am luat si mi-a zis sa vin cu el ca mi-l face
cica roata de jos nu mai calca cum trebuie pe rotita motorasului (pentru axul palelor de sus) ,din cauza socului se mai misca...., cei drept ea a cazut de tot ,am pus-o la loc,dar nu se vede f clar daca e perfect cum trebuie ,sau nu. dar probabil k asta e buba, mi-a zis ca daca nu calca cum trebuie rotatia e aiurea si normal k nu se mai ridica
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR