Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut

ma ajuta si pe mine cineva cu pozele pe care le-am solicitat in postul de mai sus?
Skip ads

  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Vectra B X20DTH din 98 motor 2.0 dti. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar vreau sa stiu ce trebuie sa fac inainte sa mi se strice de tot. Acum cateva zile am scos masina din service, dupa ce mi-am schimbat ECU. Masina nu mai pornea , avea calculatorul de la pompa defect. L-am reparat, l-am montat si am observat ca atunci cand a pornit-o a scos putin fum pe toba, mecanicul de la service mi-a spus ca e din cauza ca nu a fost pornita de mult. Eu nu ma pricep mai deloc si am zis ca asa este...Urc in masina sa plec cu ea vad ca la RELANTI sta in 1100 rpm si vibra cam tare, cand o turam era totul ok dar cand revenea in relanti ...Dupa 2 zile mi-a scazut turatia la 900 rpm, am zis ca "s-a reglat pe parcurs" . Toate bune , in mers nici o problema. Astazi la relanti turatia era undeva la 750-800 rpm si iar vibra cam tare volanul etc. In mers mi-a aparut Check Engine si nu se mai tura la fel de tare si devenise mai lenesa. Am accelerat la 3000-3500 rpm , a disparut martorul din bord si si-a revenit. Pana acum 1 saptamana, am stat cu ea pe bara 3 luni, nu am chef sa stau iar fara masina inca pe atat. Va rog daca ma puteti ajuta si stiti despre ce e vorba, raman dator . :
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Vectra B X20DTH din 98 motor 2.0 dti. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar vreau sa stiu ce trebuie sa fac inainte sa mi se strice de tot. Acum cateva zile am scos masina din service, dupa ce mi-am schimbat ECU. Masina nu mai pornea , avea calculatorul de la pompa defect. L-am reparat, l-am montat si am observat ca atunci cand a pornit-o a scos putin fum pe toba, mecanicul de la service mi-a spus ca e din cauza ca nu a fost pornita de mult. Eu nu ma pricep mai deloc si am zis ca asa este...Urc in masina sa plec cu ea vad ca la RELANTI sta in 1100 rpm si vibra cam tare, cand o turam era totul ok dar cand revenea in relanti ...Dupa 2 zile mi-a scazut turatia la 900 rpm, am zis ca "s-a reglat pe parcurs" . Toate bune , in mers nici o problema. Astazi la relanti turatia era undeva la 750-800 rpm si iar vibra cam tare volanul etc. In mers mi-a aparut Check Engine si nu se mai tura la fel de tare si devenise mai lenesa. Am accelerat la 3000-3500 rpm , a disparut martorul din bord si si-a revenit. Pana acum 1 saptamana, am stat cu ea pe bara 3 luni, nu am chef sa stau iar fara masina inca pe atat. Va rog daca ma puteti ajuta si stiti despre ce e vorba, raman dator . :
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Aceleasi probleme aveam si eu la vectra 1.6 ,2001,a fost calculatorul,incepuse chiar sã dea erori pe mai multe,dar l-sm reparat. Nu au mai fost probleme dupã.
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut , pe scurt problema :vectra b 1.8 16 v , motor z18xe, intr-o zi s-a hotarat sa nu mai porneasca, mai bine zis sa nu mai tina relantiul si sa mearga intrerupt, rateuri si lipsa putere.asta fiind in decembrie. de atunci si pana acum nu am reusit sa ii dau de capat;ca erori am 136, lambda 2 simia mai dat erori de misfire 301 303 354 353
chiar daca leam sters ele au reaparut. am schimbat bujii, probat bobina,clapeta acceleratie, debitmetru, pompa benzina cu tot cu supapa de retur, schimbat senzorul de temperatura si vibrochen
verificat distributie,catalizator,releu pompa benzina,facut test de compresie bun,pana in cele din urma schimbat ecu care era plin de erori si in care fusese umblat. dar degeaba masina se incapatineaza sa mearga la fel de prost.apropo pana sa gasesc un ecu bun am probat 5 .greu de gasit unul fara probleme de z18xe. multumesc pe aceasta cale colegului mirben de la care am luat unul ok.cu toate probate motorul a facutla fel
la prima pornine moare motorul, si apoi cat de cat merge intrerupt dar trebuie turata in peste 3000 de ture.
ce nu am facut:verificat injectoare, dar toti mecanicii miau zis ca lucreaza ca se aud, nu am dat canistra de carbuni jos, dar nu imi da eroare pe ea pe tester, nu am verificat presiunea la benzina la relanti.ma gandesc ca daca era pompa nu baga bine in sarcina nu la relanti
la admisie si la evacuare totul este ok fara fisuri
nu stiu cum sa verific instalatia electrica+ca nu sta nici un electrician sa verifice/sune firelesa vada daca sunt intrerupte
teava de esapament este neagra ,nu consuma ulei, merge infundata, ca si cum nu este facut amestecul cum trebuie, trage greu, si cateodata se accelereaza greu. exact vorba :cade relantiu-n baie.cade pana aproape de 0 apoi se duce in 1000 , mers in valuri, intrerupt , afuma bujiile pe care le-am schimbat apropo de 3 ori cu trei modele diferite cu 1 si 2 electrozi.
pot sa zic ca a intrat satana in masina, pana acum am fost cu ea la 5 mecanici, si nu la service de cartier
nu stiu ce sa ii mai fac orice sfat este binevenit. va multumesc
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Hai sa ti spun ce am patit eu. Am o Zafira 1.8 motor Z18XE, la fel ca al tau. Cand am cumparat o am fost sa o verific la GTT Service Colentina.Aici fara sa mi dau prea bine seama de cu ce se mananca motorul asta , un specialist inginer mi a zis ca am probleme cu calculatorul. Era cat p aci sa renunt s o mai cumpar dar a zis el ca nu i problema, ca se rezolva.In fine , merg cu ea asa si mergea cam naspa, dar ehh zic eu ce poate sa fie asa grav ? Adica pornea dar fluctua relantiul, nu avea forta adica nu tragea si cam falfaia ( am scris si un topic pe tema asta pe forum la Zafira) . In toiul iernii cobor voios din casa,pornesc masina si trosc,poc ... si sa oprit. Eu aveam "cuiul " bagat in cap .... cu calculator defect ... gata.Desfac calcularoru de pe masina si il duc la ecu.ro la un tip care repara calculatoare Dn Mihai. Totusi timpul trecea calculatorul meu nu se repara(conform conventiei 2 saptamani) omul specialist dar una din "calitatile" lui este lipsa promptitudinii ,si am decis sa cumpas unul second.Aici alta belea ... trebuia imperecheat.Prin cautari am dat de un specialist care a venit la masina cuuu ... Dn Mihai.(200 pt dn Mihai 50 pt omul de legatura) L am rezolvat dar tot varia relantiul la pornire si tot lipsa de putere. Se face primavara spre vara ... nu puteam sa merg de miros de benzina in masina,mai ales daca ma dadeam la ea. Ma hotarasc sa merg la EDS Service si iau legatura cu dn Maiandrei. Acesta imi face diagnoza si imi constata ca debitmetrul aspira 7 m3 in loc de 10 m3 ... si ma sfatuieste ca sa eliminam din probleme,in prima faza sa schimb debitmetrul.Strang din "fund" si iau debitmetru nou Siemens VDO 600ron. Totusi relantiul dimineata facea la fel si mirosul de benzina din masina si in porbagaj era tot acolo.Intre timp imi moare calculatoru cumparat second si ma vad nevoit sa apelez la dn Mihai(ecu.ro). Constatarea facuta la Radacini service (alti snapani)Dau la reparat ambele calculatoare(si cel al masini si cel cumparat) Stau si astept suminte o luna.Dupa o luna ma suna Dn Mihai si imi spune ca e gata. Cel original a spus ca s a uitat la el si n a gasit nimic iar cel second l a reparat. L am montat nu in locul lui ci mai departe un pic de motor sa nu se ambaleze termic si ha sa vedem. Mergea la fel .... imi venea sa o d au de a dura. Intamplato caut pe net si gasesc o bobina de inductie,imi fac curaj si o schimb. Bobina veche fura scanteie si nici un specialist nu si a dat seama .Sa schimbat masina ... ziceam ca nu e a mea. Concluzie... te sfatuiesc sa faci testul pseudo agrafa daca a ta poate face asta,apoi incearca sa schimbi fisele si bobina pt ca la modelul tau e traditional defectul cu furatul scanteii. Succes ... asteptam vesti bune
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat dar bobina a fost prima verificata cu una de pe o masian functionala si la fel face, fise nu are, aceasta fiind cu totul
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Ce valoare de aer iti trage debitmetru ? Si ca sa elimini si o a doua posibila cauza schimba sondele lambda dar cu unele noi pt ca daca le pui vechi or sa aiba uzura si conteaza. Sondele iti sunt corelate si pot conta foarte mult in ce priveste aspirare /evacuare. La tine e clar ca se vad coduri de misfire ... poti sa trimiti ECU la Buc. la reparat(la ecu.ro). Daca te incanta ideea
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Aaa ... am uitat cateva amanunte ... traseul vacumatic sa fie ok ... fara furtune crapate sau improvizatii chiar daca zici ca au fost bine facute si poti sa verifici aspiratia aerului motor. Deconectezi galeria de la filtru aer si apoi pui mana si motorul o sa ti tina mana sbsorbita de furtun. Daca tine ... e bine, daca trage aer fals nu e bine. Sa cureti clapeta aspiratie si celebra gaurica ...
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am verificat cum ai zis la admisie si face la fel
cat despre ecu al meu ere plin de erori se umblase in el, lam schimbat cu altul. am gasit unul bun dupa ce am probat 5 , toate cu erori. asta la care mam oprit este testat si pe alta masina.catdespre sonde cu mufele scoase la ele ar trebui sa intre in mapa de avarie si sa mearga motorul fara rateuri cum imi da mie stiu asta pentru ca am avut lambda 1 stricata si e schimbata.
chiar si cu mufa scoasa de la motorasu de relanti tot intrerupt imi merge
nu imi arde toata benzina. sau imi da prea multa
a... si am scris si mai sus nu am verificat instalatia electrica in sensul sa iau fiecare fir sa il masor ca nu avrut nici un electrician sa le verifice. am verificat doar daca vine 5 v la sonde , debitmetru... si e ok
daca doua fire ecraneaza asta nu am cum sa verific
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am verificat cum ai zis la admisie si face la fel
cat despre ecu al meu ere plin de erori se umblase in el, lam schimbat cu altul. am gasit unul bun dupa ce am probat 5 , toate cu erori. asta la care mam oprit este testat si pe alta masina.catdespre sonde cu mufele scoase la ele ar trebui sa intre in mapa de avarie si sa mearga motorul fara rateuri cum imi da mie stiu asta pentru ca am avut lambda 1 stricata si e schimbata.
chiar si cu mufa scoasa de la motorasu de relanti tot intrerupt imi merge
nu imi arde toata benzina. sau imi da prea multa
a... si am scris si mai sus nu am verificat instalatia electrica in sensul sa iau fiecare fir sa il masor ca nu avrut nici un electrician sa le verifice. am verificat doar daca vine 5 v la sonde , debitmetru... si e ok
daca doua fire ecraneaza asta nu am cum sa verific
luni desfac chiuloasa sa vad cum sunt supapele
compresie am 12 pe toti cilindri, egala
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Dar sa sti ca daca iei un program OP Com cu cablu de comunicatie desfaci capacul de sub frana de mana si conectezi cablu la un laptop in care ai instalat programul ,pornesti aplicatia cu motorul oprit, contact pus si e o rubrica acolo in program ... pt stergere avarii. Asta pt ca ai zis ca ai gasit mai multe ECU cu erori, ele puteau fi bune dar aveai stocate erorile masinilor de pe care s au demontat.Sa sti ca se pot sterge erorile din orice ECU. Si daca mergi ti le baga p ale tale, in cazul in care ai ceva erori. Apropo acum dupa toata patania pe care ti am povestit o am montat pe masina ECU original al masinii (cel pe care l verificase tipul de la rep.ecu si desi avea stocate erori ,l eam sters si merge f.bine si cu asta) Am mai auzit ca intradevar boala cu fluctuatie la tipul asta de motoare poate sa l dea un tachet care nu mai lucreaza cum trebuie (posibila uzura). Da este de verificat ... daca ai verificat tot inainte .... Sunt curios daca asta e rezolvarea.
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Aaa ... am uitat sa te intreb ceva ... Cand mergi mai mult de 5 km ... te opresti si pui mana pe ECU ... frge ? Este incins mai mult decat de obicei ? Pt ca eu am simtit asta inainte de a schimba bobina.(acum e doar caldut) Deci inainte se incingea ECU in draci. Cred ca intra in conflict, trimetea date eronate si d aia frigea. Nu stiu daca asa ar trebui sa reactioneze si la alte componente(senzori)
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
viforel pana sa ma opresc la ecu asta am probat 5 +al meu sase, toate probate cu opcom. la unele erorile nu se stergeau si erau cu totul altele.eu stiam ce erori am pe masina,cu toate 5 masina facea lafel deci nu e ecu cat despre incalzit:ecu e pus direct pe bloc motor si e din aluminiu. normal ca se incalzeste f repede
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Iti dau un sfat pe care l am preluat si eu shiar de la altii de pe forumul asta si am citit despre asta si pe forumurile germane Opel si britanice Vauxhall ... toti injura producatorul de amplasarea defectuoasa a ECU, pe blocul motor. Solutia este indepartarea lui de motor. Eu am fost la fel de sceptic la inceput dar sunt nevoit sa le dau dreptate. ECU oricum are regimul lui de lucru, daca se prinde de motor intra in ambalare termica si de aici apar si neplacerile. Da l deoparte. Eu am recurs la ibdepartarea lui printr o solutie simpla. Surubul de masa l am lasat obligatoriu prins si asa conectat l am agatat de cartonul de deasupra mai la dreapta cu vre o 6-8 cm. Cand avea problema cu bobina ,chiar si asa se incibgea tare de tot... si am suspectat ca ceva nu e in regula. Acum e doad un pic caldut. ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
viforel of topic
vorbim si noi sa intelega toata lumea
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut ... nicunicu ... Unde am gresit ? Nu am explicat pe inteles ?
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
a..... inca ceva
poate doar mi se pare dar cand ploua sau este ceata , umezeala mi se pare ca merge mai bine
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Asa am departat ECU de motor ... nu mai preia caldura motorului,nu mai vibreaza ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
fii mai atent cum pui literele(shiar,ibdepartarea,incibgea)
oricine graseste,dar se poate corecta apoi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR