ndacio
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
Multumesc celor care au raspuns!
Sunt curios ce vor spune cei de la Erlen Diesel Service cand ii voi suna in legatura cu pompa de injectie.
Un mecanic bun in pompe de injectie pentru Y20DTH gasesc in Timisoara?
Sau este printre voi (forumisti) cineva din Timisoara care sa se priceapa la acest capitol al pompei de injectie si dezamorsarea ei?
Sunt curios ce vor spune cei de la Erlen Diesel Service cand ii voi suna in legatura cu pompa de injectie.
Un mecanic bun in pompe de injectie pentru Y20DTH gasesc in Timisoara?
Sau este printre voi (forumisti) cineva din Timisoara care sa se priceapa la acest capitol al pompei de injectie si dezamorsarea ei?
ndacio
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am fost la Erlen Diesel Service si am gasit masina pornita. Au pus furtun transparent si pe tur la filtru ca sa vada daca se dezamorseaza peste wechend. Nu a fost dezamorsata si a luat-o la cheie. Am facut o tura de 5 km si apoi am pornit consecutiv de vreo 7-8 ori fara probleme tinand seama ca releul de bujii este dat jos de pe masina, el fiind defect. Am lasat masina in probe, baiatului de acolo, sa circule cu ea 1-2 saptamani, zi de zi, sa vada cum se comporta. Curioas acest comportament al masinii dar eu cred ca am o concluzie: pe retur aveam furtun transparent montat si masina nu a mai pornit, azi am vazut ca pusesera si pe tur, la filtru, furtun transparent si masina a luat-o la cheie ceea ce pot concluziona ca se dezamorseaza la cuplajul turului cu filtru. O sa va tin la curent cu comportamentul masinii cand o sa am noutati.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
ndacio
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 283 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
sa-i ia nevoia de sistem de alimentare. Am schimbat rezervorul sambata, aveam montata supapa de sens si filtru capsulat si totusi astazi iarasi a facut figura de nu a pornit. Am tras vreo doua guri de motorina si am auzit cum se umple filtrul dupa care a pornit. Acum intrebarea este: unde se duce motorina de se goleste si filtrul?
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
claudiu_opel a scris:sa-i ia nevoia de sistem de alimentare. Am schimbat rezervorul sambata, aveam montata supapa de sens si filtru capsulat si totusi astazi iarasi a facut figura de nu a pornit. Am tras vreo doua guri de motorina si am auzit cum se umple filtrul dupa care a pornit. Acum intrebarea este: unde se duce motorina de se goleste si filtrul?
Verifica surubul de retur care este la pompa .Acesta lucreaza ca o supapa unisens la 1 bar presiune.
- petrik2007
- **
- 50 mesaje
- din 14 Jul 2013
- Vectra 2000 x20dth
- Spania
petrik2007
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2013
- Mesaj Privat
Salut, intr-o dimineata nu mi-a pornit nici mie masina, am schimbat furtunase retur, am pus para de amorsare, problema persista cand lasam masina parcata cu motorul mai sus. Cand am ajuns cu nervii la pamant am apasat para aceea sa-i iasa ochii si surpriza, ochii nu iau iesit dar un fasait cu bule de aer si motorina da, pe la capacul pompei de injectie. am desfacut galleria de admisie sa am loc de operatie (cu ocazia asta am si cutatat-o), am desfacut capacul pompei de m. dar am vazut ca are o fisa cu cabluri fine si nu am tras-o de tot afara, dar m-am chinuit pe pozitie curatand garnitura de cauciuc si corpul pompei iar dupa o strangere zdravana am aplicat si pasta de etansare doar pe exterior la imbinarea capacului cu pompa. Din ziua aceea porneste fara probleme in orice panta as lasa masina si dupa 3 zile. x20 dth
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Buna seara , am si eu aceeasi problema cu dezamorsarea pompei de injectie. Am reparat pompa , dar fara succes aceeasi problema , nu porneste decat cu amorsare sau trasa . Maine dimieata o sa incerc urmatoarele metode: Verific supapa de pe retur, schimb filtrul cu unul capsulat . Dupa ce fac aceste teste si schimbari o sa scriu pe forum . Pe maine !
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Gata am verificat urmatoarele :
-am verificat supapa de pe retur - este OK
-am facut testul de la pompa la filtru - capacul de la filtru are o fisura pe care nu am depistat-o , sufla pe undeva
- am schimbat tot filtru (suport + filtru ) cu unul capsulat
Unul asemanator
Acum sa vad pe la ora 17:00 cum o sa porneasca
O sa va tin la curent. Revin dupa ora 18:00
-am verificat supapa de pe retur - este OK
-am facut testul de la pompa la filtru - capacul de la filtru are o fisura pe care nu am depistat-o , sufla pe undeva
- am schimbat tot filtru (suport + filtru ) cu unul capsulat
Unul asemanator
Acum sa vad pe la ora 17:00 cum o sa porneasca
O sa va tin la curent. Revin dupa ora 18:00
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Pacat , m-am bucurat degeaba , pompa are aceeasi problema , nu porneste , am incercat dimineata dar n-a vrut sa porneasca.
Luni o sa o duc la alt service sa vad ce-i mai pot face . Sunt inebunit , nu stiu ce sa-i mai fac.
Presupun ca ar fi si de la cheie ( am spus presupun ) nu am verificat daca este goala pompa. Eu stiam ca , cheia are un cip care este recunoscut de catre calculator . O sa va tin la curent dupa ce o sa am Opelul pornit si n-o sa mai am probleme cu el. Multa bafta tuturor.
Luni o sa o duc la alt service sa vad ce-i mai pot face . Sunt inebunit , nu stiu ce sa-i mai fac.
Presupun ca ar fi si de la cheie ( am spus presupun ) nu am verificat daca este goala pompa. Eu stiam ca , cheia are un cip care este recunoscut de catre calculator . O sa va tin la curent dupa ce o sa am Opelul pornit si n-o sa mai am probleme cu el. Multa bafta tuturor.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Pompa a fost reparata in data de 15.01.2014 . Cred ca nu mai este cazul sa ma gandesc la pompa , numai daca intre timp dupa ce am sacait-o eu pentru sa o pornesc sa se fi defectat iar partea electronica. Dimineata la primele ore am sa fac urmatoarele verificari :
- verific iar daca este goala pompa (desfacand racordul de pe pompa , cel cu supapa)
- verific daca senzorul de rotatii ale volantei are pilituri pe senzor.
Dupa ce verific toate astea , am sa amorsez pompa (cu pompa de amorsare din cauciuc) si incerc sa pornesc motorul.
Va tin la curent.
- verific iar daca este goala pompa (desfacand racordul de pe pompa , cel cu supapa)
- verific daca senzorul de rotatii ale volantei are pilituri pe senzor.
Dupa ce verific toate astea , am sa amorsez pompa (cu pompa de amorsare din cauciuc) si incerc sa pornesc motorul.
Va tin la curent.
iacob29
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Buna , ieri am lucrat la masina, am schimbat furtunul ce vine de la pompa la filtru (dupa supapa unisens) am verificat cu testerul daca sunt defecte ( a fost unul care se referea ca senzorul de rotatii nu are semnal ) s-a curatat mufa de la senzor.
Dupa ce am amorsat pompa cu pompa de cauciuc (pompa de amorsare) am pornit motorul (a luat-o la a doua cheie , cred ca nu avea motorina catre injectoare). Acum sunt multumit .Nu stiu daca in aceste randuri am fost explicit in actiunile mele de a rezolva problema cu dezamorsatul pompei de injectie .Bafta tuturor!
Dupa ce am amorsat pompa cu pompa de cauciuc (pompa de amorsare) am pornit motorul (a luat-o la a doua cheie , cred ca nu avea motorina catre injectoare). Acum sunt multumit .Nu stiu daca in aceste randuri am fost explicit in actiunile mele de a rezolva problema cu dezamorsatul pompei de injectie .Bafta tuturor!
- claudiu_opel
- **
- 283 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salutare, sambata iarasi n-a vrut.
Ca si constatare, nu mai puneti furtun transparent pentru ca ala nu e bun pentru combustibil si se face lemn la temperaturi scazute si nu mai etanseaza la imbinarea pe stuturi.
Am chinuit-o destul sambata si cu para de amorsare exact cu acel tip de furtun transparent care este bun doar pentru teste (sau pentru tras vinul din damigeana) si am constatat ca tragea aer la intrarea in filtru.
Am pornit-o cu motorina din bidon dar amorsata cu para(para nu este montata dar o intercalez cand face mofturi) si am schimbat furtunul transparent cu altul cu insertie special pentru carburant.
Pana astazi s-a comportat exemplar si tot sambata am renuntat si la supapa din rezervor.
Urmeaza un test de presiune cand s-o mai incalzi afara.
Ca si constatare, nu mai puneti furtun transparent pentru ca ala nu e bun pentru combustibil si se face lemn la temperaturi scazute si nu mai etanseaza la imbinarea pe stuturi.
Am chinuit-o destul sambata si cu para de amorsare exact cu acel tip de furtun transparent care este bun doar pentru teste (sau pentru tras vinul din damigeana) si am constatat ca tragea aer la intrarea in filtru.
Am pornit-o cu motorina din bidon dar amorsata cu para(para nu este montata dar o intercalez cand face mofturi) si am schimbat furtunul transparent cu altul cu insertie special pentru carburant.
Pana astazi s-a comportat exemplar si tot sambata am renuntat si la supapa din rezervor.
Urmeaza un test de presiune cand s-o mai incalzi afara.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 283 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat