Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da este exact acel ulei folosit la motoarele pe benzina in 2T
@nikmar - si unde a fost problema dezamorsarii si ce anume a reparat sa stim si noi ca doar de aceea este forum nu sa facem reclama la un coleg fara sa specificam care a fost problema si care a fost rezolvarea.
de aceea s-a si facut sectiunea de tutoriale (unde am pus si eu un tutorial despre clima pe care puteam sa il pastrez pentru mine si sa fac o groaza de bani)...
Skip ads

  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
n-am inteles nimic. Ce sa incercam? Ne sfatuiesti sa mergem si noi la colegul? Nu ai voie sa ne spui rezolvarea?

sincer inafara ca a schimbat garniturile pe pompa de injectie nu stiu ce a mai facut ca nu sunt mecanic auto si era doar un sfat sa il contactati . dupa ce masina mea a stat degeaba 3 saptamani din cauza dezamorsari si toti mari specialisti au verificat-o si nu au rezolvat nimic( MA REFER LA SERVICE OPEL REPREZENTANTA) De la colegul in maxim 4ore am plecat acasa si am scapat de stresul cu dezamorsarea . este meserias autorizat R.A.R. si stie exact ce face.
cu riscul de a ma repeta masina mea nu a avut nici o eroare la tester dar pornea fffffffoarte greu sau deloc.
  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@nikmar - si unde a fost problema dezamorsarii si ce anume a reparat sa stim si noi ca doar de aceea este forum nu sa facem reclama la un coleg fara sa specificam care a fost problema si care a fost rezolvarea.
de aceea s-a si facut sectiunea de tutoriale (unde am pus si eu un tutorial despre clima pe care puteam sa il pastrez pentru mine si sa fac o groaza de bani)...

deca sa va spun prostii prefer sa ma abtin . dezamorsarea a fost de la pompa de injectie respectiv niste garnituri mici erau casante si prindea aer si scapa motorina din pompa.asta stiu eu. repet NU SUNT MECANIC AUTO si era doar un SFAT!
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Este clar, omul nu stie mecanica, nu se pricepe si nu stie sa ne spuna. Ideea este asa cum a spus si Milkyboy sa vedem ce putem face daca este sa intervenim in regie proprie sau macar sa mergem cu diagnostic tintit pe problema , eventual cu niste solutii.
Macar daca ai putea sa vorbesti cu mecanicul sa il intrebi in ideea de a-ti trimite clienti sau daca poti posta nr lui de telefon. Nu este o problema il sunam noi si ne lamurim. Din cate stiu este o singura garnitura de cauciuc p fata pompei dar se ajunge destul de greu la ea...
Skip ads

  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
daca poti posta nr lui de telefon. Nu este o problema il sunam noi si ne lamurim. Din cate stiu este o singura garnitura de cauciuc p fata pompei dar se ajunge destul de greu la ea...


marius napcori tel. [editat] sau [editat] sper sa va fie de folos.
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut...as avea o intrebare....si anume unde se afla pompa de motorina si unde se afla pompa de injectie Question
am nevoie de un raspuns cat se poate de rapid...multumesc
PS.daca ati avea si niste poze ar fi excelent Embarassed
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
BN 04 AMJ a scris:salut...as avea o intrebare....si anume unde se afla pompa de motorina si unde se afla pompa de injectie Question
am nevoie de un raspuns cat se poate de rapid...multumesc
PS.daca ati avea si niste poze ar fi excelent Embarassed

Pompa de injectie(pompa de motorina) se afla in partea stanga a motorului , pe fata motorului . Daca riici capota se poate vedea pompa de injectie. Dar ce probleme ai de ai ajuns sa intrebi de pompa?
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
problema este ca nu mai porneste masina deloc...la inceput stiam ca trebuie sa schimb furtunasele de retur(dar am zis ca le las pana la vara cand se incalzeste sa nu se rupa ceva la temperaturile astea din cauza inghetului)
desi nu le-am schimbat...pornea in fiecare dimineata...mai cu chiu cu vai dar pornea pana duminica cand cu a vrut sa mai porneasca deloc...
de pompa am intrebat doar pentru ca maine il astept pe unchiul meu sa ma ajute sa o pornesc si el m-a intrebat unde se afla pompa(de ce nu stiu)....
si m-am mai gandit la ceva...sa fi avut ceva apa in filtrul de motorina?si cum a fost frig afara sa fi inghetat apa si sa nu mai poata trece motorina?ce zi ceti se poate asa ceva?
este vorba de un y20dth .....
si as vrea sa va mai intreb...este greu de schimbat filtrul de motorina?
poate stiti vreun tutorial sa ma uit...
mersi...
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
normal ca se poate. Se poate si sa fie filtrul de motorina imbacsit, vreun furtunas sau T-eu crapat la retur. Ia-o usor si anuleaza toate posibilitatile pana a ajunge la pompa. Teoretic, daca pompa e dusa ramane aprins check engine in timp ce dai la automat.
Pe capacul filtrului ai un surub care trebuie desfacut (cu o cheie torx sau cu imbus) dupa care scoti cartusul filtrant, il schimbi impreuna cu oringurile din set, strangi la loc si gata. Indicat ar fi sa umpli carcasa filtrului cu motorina ca sa nu ai surprize la pornire.
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
check engine nu ramane aprins cand dau la automat(a ramas aprins o singura data....de vreo 3-4 zile dar nu dimineata cand am pornit-o ci dupa aceea dar dupa 2 km am oprit motorul si nu s-a mai aprins)
oricum....daca reusesc maine sa o pornesc, merg la un service sa o pun pe tester si sa vad atunci "rezultatele" Laughing
si intreb din nou..se schimba greu fultrul de motorina?
la pompa nu am de gand sa umblu .....am intrebat asa doar ca m-a intrebat unchiul meu(si el a intrebat de cea de motorina nu de injectie dar aia am inteles ca e in rezervor)
multumesc...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu ai pompa de motorina in rezervor doar pompa de injectie care are si rol de pompa de motorina prin absortie. filtrul se schimba cum a detaliat mai sus Dorin. cand desfaci filtrul de motorina sa te uiti unde este nivelul de motorina. ar trebui sa fie sus daca e paharul mai gol atunci iti trage aer fals pe undeva si se cheama dezamorsare.
schimba furtunasele de retur ca e simplu si poti sa o faci si acum operatiunea la amiaza cand e temperatura mai ridicata. intai incearca sa le scoti din injectoare si apoi din t-urile de plastic. cea cu t-urile le poti face in casa la caldura. la injectoare este metalica teava pe care intra furtunasele. vezi sa nu dai mai mult de 30 de secunde la automat dintr-o data...
  • ruduluipl

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema.....am un opel vectra 2.0 dth,si de o vreme mi se aprinde in bord un bec.....motorasul si masina nu mai trage.o accelerez si dupa putin timp se stinge si e totul ok.cand este aprins este puturoasa nu are demaraj.....ma poate ajuta si pe mine cineva?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ruduluipl a scris:am si eu o problema.....am un opel vectra 2.0 dth,si de o vreme mi se aprinde in bord un bec.....motorasul si masina nu mai trage.o accelerez si dupa putin timp se stinge si e totul ok.cand este aprins este puturoasa nu are demaraj.....ma poate ajuta si pe mine cineva?

verifica traseul de vacum, furtunase, coturi si terminatii de cauciuc
  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema.....am un opel vectra 2.0 dth,si de o vreme mi se aprinde in bord un bec.....motorasul si masina nu mai trage.o accelerez si dupa putin timp se stinge si e totul ok.cand este aprins este puturoasa nu are demaraj.....ma poate ajuta si pe mine cineva?

am patit si eu este supapa egr de la deschidere turbo . mai ai la masina doua astfel de supape in partea dreapta in fata schimb-o cu una dinte ele si v-a fi bine cel putin asa mi-a facut mecanicul acum 4 ani.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ruduluipl a scris:am si eu o problema.....am un opel vectra 2.0 dth,si de o vreme mi se aprinde in bord un bec.....motorasul si masina nu mai trage.o accelerez si dupa putin timp se stinge si e totul ok.cand este aprins este puturoasa nu are demaraj.....ma poate ajuta si pe mine cineva?


Cred ca e electrovalva care actioneaza turbina .O sa-ti gaseasca probabil codul de eroare 0400,care e de la EGR,dar va fi totusi electrovalva,care lucreaza si nu lucreaza intotdeauna.Asa am schimbat-o si eu de curand la Zafira si aveam aceleasi simptome.
  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema.....am un opel vectra 2.0 dth,si de o vreme mi se aprinde in bord un bec.....motorasul si masina nu mai trage.o accelerez si dupa putin timp se stinge si e totul ok.cand este aprins este puturoasa nu are demaraj.....ma poate ajuta si pe mine cineva?


ai grija sa nu iti schimbe supapele intre ele iar tu sa platesti
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
BN 04 AMJ a scris:problema este ca nu mai porneste masina deloc...la inceput stiam ca trebuie sa schimb furtunasele de retur(dar am zis ca le las pana la vara cand se incalzeste sa nu se rupa ceva la temperaturile astea din cauza inghetului)
desi nu le-am schimbat...pornea in fiecare dimineata...mai cu chiu cu vai dar pornea pana duminica cand cu a vrut sa mai porneasca deloc...
de pompa am intrebat doar pentru ca maine il astept pe unchiul meu sa ma ajute sa o pornesc si el m-a intrebat unde se afla pompa(de ce nu stiu)....
si m-am mai gandit la ceva...sa fi avut ceva apa in filtrul de motorina?si cum a fost frig afara sa fi inghetat apa si sa nu mai poata trece motorina?ce zi ceti se poate asa ceva?
este vorba de un y20dth .....
si as vrea sa va mai intreb...este greu de schimbat filtrul de motorina?
poate stiti vreun tutorial sa ma uit...
mersi...

revin sa va spun ca defapt problema la mine a fost faptul ca mi-a inghetat motorina pe tevile de tur de la injectoare.....dar sa rezolvat in 20 de minute cu ajutorul a 2 uscatoare de par Laughing
am reusit sa o pornesc iar acum urmeaza cat de repede posibil sa schimbfurtunasele de retur de la injectoare sa nu mai am probleme la pornire
  • shakwano

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

din pãcate și motorul meu are simptomele descrise mai sus de cãtre colegi, anume pornește de la prima cheie însa dupã câteva secunde scad turațiile la relanti pana se oprește. Dacã afara e mai "cald", adicã în jur de 0 grade și ii dau niște șprițuri scurte reușește sa-și revinã, însa pe gerurile astea nu mai face nimic. A pornit o singura data, tot de la prima cheie însa apoi s-a oprit în câteva secunde și nu am mai reușit sa o pornesc. Mai mult, mi s-a cam descarcat și bateria. La mine problema a apãrut treptat, mai întâi, cu o luna în urma, am pornit-o și apoi am auzit cum își pierde turațiile la relanti însa și-a revenit singura, apoi a început sa se opreascã dacã nu ii dãdeam niște șprițuri, acum a murit de tot. Mi-e frica sa ma gândesc la posibilitatea ca pompa sa fie muribunda sau chiar moarta. As vrea înainte de toate sa-i fac verificãrile pe care le menționați însa nu ma pricep.
Dacã totuși reușesc sa o pornesc, la diagnoza se vad astfel de probleme? Sau mai exact, în cazul în care e pompa de motorina, diagnoza raporteazã defecțiunea ei?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@shakwano
Daca pompa e defecta se aprinde martorul in bord si da cel putin P1220.
Verifica mai intai carcasa filtrului de motorina. Cred ca iti trage aer pe la oringurile din capac. Pune de proba un filtru capsulat cu intare/iesire, o amorsezi si vezi cum porneste a doua zi.
  • ruduluipl

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
si electrovalva care actioneaza turbina unde se afla?o sa incerc sa o gasesc daca nu reusesc o sa o bag pe un tester....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR