Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ablan

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Eu am luat switchul de ambreiaj de pe o Zafira diesel si se potriveste. M-a costat 20 de lei in dezmembrari.
Secretul ca sa-l scoti intreg e unul simplu. Se trage camasa rosie spre exterior si abia apoi se scoate din locas Wink
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@ablan mersi mult . asta nu stiam . am gasit swichul urmeaza sa il scot eu de pe ambreaj. o sa revin cu ce am facut
  • george_torro

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca este pe vectra sa desfaci tabloul de sigurante sa ai acces mai bine la el,se afla in spatele lui.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da de pe vectra e de anglia am fost azi sa vad dar o sa il dau jos zilele astea . Da daam observat ca ai acces mai usor prin spatele tabloului de siguranta
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ieri am reusit sa prind motorasul pentru pilot automat. A trebuit sa desfac pompa abs din cele 3 suruburi de pe suport , un surub de la suport de pe partea stinga si vasul cu lichid de frina ca sa pot introduce motorasul cu suportul la locul lui. Cine vrea sa faca asa ceva sa nu creada ca e asa simplu , sa pui motorasul . Is destule de desfacut printre care si bateria si tot ce e pe linga ea ca sa poti umbla la pompa abs. Una is vorbele una faptele. Am prins motorasul la locul lui cu 2 piulite de 8 parca e dar cu cheia de 10 le am strins. Am verificat sa nu atinga burdufurile de la planetara. Nu atinge deloc si mai e distanta pina la burduf. Atasez si niste poze Cum se vede a ajuns cablul care vine pe sub pompa abs si de frina . Urmeaza sa prind cablul la acceleratie si sa pun swichul la ambreaj.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din lipsa de timp doar astazi am continuat montarea pilotului automat pe masina 1.6 16v, X16XEL Vectra B. Am pus maneta , swichul ambreaj si prinderea cablului pe acceleratie. Pentru a prinde cablul pe acceleratie am demontat clapeta de acceleratie. Am dat gaura in piesa care actioneaza clapeta pentru a prinde cablu cu un surub cu piulita. Atasez si poze pentru a se vedea . Dupa terminare eram tare nerabdator sa vad daca si merge pilotul. Am iesit la drum LA 50km/h am apasat pe butonul R si spre uimirea mea MERGEA , pe buonul I se accelera , pe 0 se dezactiva sau frina si ambreaj. Nu puteam crede . Is foarte mindru ca am reusit sa montez si pilotul automat . Mult succes tuturor. . Multumesc tuturor de aici care m au ajutat cu sfaturi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
szian a scris:Ieri am reusit sa prind motorasul pentru pilot automat. A trebuit sa desfac pompa abs din cele 3 suruburi de pe suport , un surub de la suport de pe partea stinga si vasul cu lichid de frina ca sa pot introduce motorasul cu suportul la locul lui. Cine vrea sa faca asa ceva sa nu creada ca e asa simplu , sa pui motorasul . Is destule de desfacut printre care si bateria si tot ce e pe linga ea ca sa poti umbla la pompa abs. Una is vorbele una faptele. Am prins motorasul la locul lui cu 2 piulite de 8 parca e dar cu cheia de 10 le am strins. Am verificat sa nu atinga burdufurile de la planetara. Nu atinge deloc si mai e distanta pina la burduf. Cum se vede a ajuns cablul care vine pe sub pompa abs si de frina . Urmeaza sa prind cablul la acceleratie si sa pun swichul la ambreaj.

Te-ai complicat. Eu motorasul cu cablu l-am introdus pe la pasajul rotii fata-stanga (am dat jos roata dar eu am si scut, asa ca si pe-asta l-am demontat partial) si apoi am strans motorasul pe lonjeron bagând mâna de sus pe sub pompa de ABS. Strangerea am facut-o orbeste cu o cheie cu clichet, nu e foarte greu.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am incercat asa cum ai facut tu. Nu stiam ca intra si pe pasajul rotii stinga fata. Asa cum zici m am complicat dar a meritat totul pina la urma.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Acum avem si o Tigra A cu Cruise control. Functioneaza perfect. Masina donoare, Vectra B 2.5 V6, X25XEV.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cu maneta de astra g?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, am modificat mufa de pe instalatia masinii, mai precis am dat doua gauri in care sa intre cele doua proeminente ale manetei. Dar asta era facuta mai demult, acum nu a trebuit decat sa schimb maneta.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca mai exista o masina cu pilot automat si tigra A . Se pare ca interesul pentru a pune pilot automat mai ales cu aceleratia pe cablu DEVINE din ce in ce mai mare .
Skip ads

  • valy tm

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutari, azi am montat si eu pe masina maneta ,swich-ul de la pedala ambreaj si motorasul de CC dar nu imi merge:( piesele donatoare sunt de x20xev , eu am x18xe1 cu precablajul facut , am mufat toate piesele dar nu imi functioneaza! mai lipeste ceva? vro siguranta ceva? activare am inteles ca nu e nevoie pentru cele cu acceleratie pe cablu,multumesc
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ce fel de swich de ambreiaj ai? Sunt de tip contact de releu cuplat de o pastila magnetica si are 2 fire, si cu tranzistor si are 3 fire. Am incercat si eu cu unul cu 3 fire si nu a mers, pe cand cu cel cu 2 a mers din prima.
  • valy tm

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
swich-ul este cu 2 fire si instalatia de pe masina este tot cu 2 fire Sad deci swich-ul cu 3 fire pica,sper sa nu fie motorasul bulit, mersi pentru raspuns
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
valy tm ai prins bine cablul la acceleratie ? pune poze sa vedem cum ai facut acolo ?
  • valy tm

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
l-am prins bine, cum vine de fabrica cu inelul de plastic pe tija clapetei de acceleratiei , chiar am si reglat lunginea mansonului astfel ca, cablul sa stea foarte putin tensionat! insa am o nedumerire, cand nu era inca montat motorasul puteam sa ma joc cu cablul inainte si inapoi, e normal? panglica de pe rotita motoras e ok ca mam uitat la ea! ma gandesc ca se tenseoneaza , detenseoneaza singur cand e alimentat! am sa verific maine mufa de la swich sa nu o fi pus invers cumva
  • Allexs

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Motorasul il ai de la mine , a fost probat inainte , este functional.
Verifica si firele care pleaca din maneta, se mai rup in zona mansonului.
  • valy tm

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mersi pentru aprobare Smile chiar mam gandit sa te sun sa te intreb daca ai mers cu el cumva (pentru linistea mea, oricum aveam putine dubi ca i motorasul de vina caci nu am mai auzit de motoras bulit) ! maneta am instalato personal si firele erau in stare foarte buna! am sa verific mufele poate am vrun contact imperfect! eu nu am instalat tot odata, maneta a fost prima acum vro 4 luni ,swich -ul peste vro 2 si azi motorasul caci asa mi-a permis timpul ! poate sa intamplat ceva intre timp! vroiam sa ma asigur ca nu imi lipseste vro siguranta sau ceva! multumesc Allexs pentru raspuns
  • george_torro

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Uitete la switci frâna sa vezi cate circuite are.Al meu a fost cu un circuit si i-am facut un strap in mufa pt celalalt circuit.Am acceasi motorizare ca a ta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR